Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 27-12-2024, 08:46:28

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 28-02-2005, 15:24:06 
Elf
Elf

Ik heb ook een paar herinneringen aan vorige levens. Een paar herinneringen zijn spontaan. Ik zag de herinnering opeens als een filmpje voor me en wist dat het een herinnering uit 1 van mijn vorige levens moest zijn geweest. En door meditatie heb ik een herinnering.

De herinneringen die heb ik heb zijn uit 2 levens. De eerste is waarschijnlijk 1 van mijn eerste levens. Ik woonde toen in Egypte en was priesteres van Isis in een tempel aan de Nijl. In dit leven had ik ook bepaalde gaves weet alleen niet precies welke. Hier komt in ieder geval mijn nicknaam ook vandaan.

In dit leven kende ik mijn huidige vriend ook. Toen hadden we net als nu een relatie, of een soort affaire. Er was toen iets met Griekenland, volgens mij oorlog of zo iets. Hij zat in het leger, was een officier en moest naar Griekenland. We hebben afscheid genomen en ik wist dat ik hem nooit meer zou zien (in ieder geval niet in dat leven).

De andere herinnering die ik heb is aan mijn laatste vorige leven. Ik woonde toen in zweden in de bergen. Kwam uit een boerengezin. In de herinnering was ik een meisje tussen de 12 en de 16. Mijn hoofdgids was toen mijn kleine broertje. Hij was een jaar of 4. Ik had/heb een hele sterke band met hem.

Ik heb verder nog een herinnering aan een brand. Ik zat toen midden in een brand of op een brandstapel. Het zijn vooral de vlammen die naar me toekwamen die ik me herinner. Ik heb hem verder nog niet kunnen plaatsen. Weet ook niet of hij bij 1 van de vorige 2 levens hoort of weer bij een ander leven.

Ook weet ik zeker dat ik in 1 van mijn vorige levens in een oosters land heb gewoond. Ik hou erg veel van oosters eten. Nasi en mie vooral. Curry vind ik ook super. Om ander soort eten geef ik veel minder.

Verder heb ik veel met Engeland. Toch een soort band wat ik met dat land heb. Dat 1 van mijn vorige levens daar plaats gevonden heeft weet ik ook zeker.

BerichtGeplaatst: 28-02-2005, 18:56:13 
Dwerg
Dwerg

Waaauw Isis,

goh, heel interessant zeg! Maar nu je die beelden hebt, kun je daar ook wat mee? in de zin van blokkades proberen op te heffen, nieuwe inzichten uithalen enz.

Ik denk namelijk dat je niet voor niets deze beelden hebt gezien?

Groetjes!!

Asya.

BerichtGeplaatst: 10-04-2005, 19:07:42 
Kabouter
Kabouter

Megaya schreef:
Yinith schreef:
oh ik had dit topic niet gezien heb ik voor *** een aangemaakt :$ sorry

ik ga het snel eens uitproberen maar ik heb een vraag..
waarom kom je dan steeds terug..
ik wil niet vervelend doen ofzo of aandacht trekken
maar wat ik allemaal in dit leven meemaak is bizar het lijkt wel alsof alles op me afkomt ik heb het steeds zo verschrikkelijk moeilijk met alles en dat gaat het weer goed een maand en ben ik weer terug bij af
ik kan gewoon niet stoppen met de gedachte.. waarom toch steeds waarom ik?

ondanks dat merk ik wel dat ik onwijs sterk ben geworden door de jaren heen
ik vind het gewoon onwijs vervelend en ik weet gewoon niet meer wat ik moet

Ik herken dat ook... ik denk ook steeds waarom nou ik... en dat vraag ik soms ook gewoon hardop maar tot nog toe weet ik nie waarom ik zoveel ellende heb meegemaakt...
Nu gaat het dan wel wat beter gelukkig! maar toch denk ik er nog heel vaak an....
Sparsey onder de naam van Megaya

Hoi,
ik herken het ook ik heb vanaf me 6de al problemen gehad sinds me ouders uit elkaar zijn. Nu ben ik 18 (bijna 19) en nu gaat het weer wat beter :wink: Dus wat ik er mee wil zeggen ook al geloof je dat nu mss nie. dat er toch betere tijden voor je komen ook al duurd het ff...
Sterkte xxx christel..

heej
ik ben nu 13 maar ik heb ook al heel erg veel mee gemaakt...
ben heel vaak ziek geweest en geopeereerd, familie ziek geweest,
overlijdens meegemaakt...'
ik denk ook wel dat ik sterker ben geworden mijn ouders zijn laatst naar een soort medium geweest en zij zei sdat er betere tijden zouden komen..
ze zei ook dat ik een erg oude ziel had en ook paranormaal was...
drm ben ik op dit forum terecht gekomen :wink: zelf ben ik eigenlijk me er steeds meer van bewust dat ik paranormaal ben enzo..
mja... eigenlijk wat jullie hebben (christel en de rest)
heb ik ook... veel sterkte met alles :wink: kus :kiss: leonie

BerichtGeplaatst: 22-04-2005, 10:25:23 
Reus
Reus

ik heb een hele duidelijke herinnering van mij en mijn zusje (nu mijn moeder) in een hoek van het huis, terwijl het in vuur en vlammen stond.
ik kan nog zo het gezicht van mijn vader zien, zo vol liefde maar zo machteloos.
Ik ga eerder dood dan mijn zusje, en ik heb daar bijzonder veel spijt van. Ik wilde haar daarvoor behoedden, beschermen.
(ik droomde dit vroeger altijd zolang ik me kan herinneren, het was een andere droom dan gewone dromen, nu weet ik dat het "zo'n droom" is. dit is echt gebeurd vroeger)

verder heb ik wel een merkwaardige herinnering. Twee zomers geleden was ik in een kerk in een frans plaatsje. Ik liep daar naar binnen en ik kende het al. Ik wist dat ik er eerder was geweest, maar dat was niet zo..
In kerken heb je dan van die nissen, die afgeschermd worden door hekken. Toen ik een van die nissen zag moest ik huilen van geluk , ik schijn gezegd te hebben "vroeger speelde ik daar altijd" maar dat weet ik niet meer zo goed. het voelde in ieder geval heel fijn

BerichtGeplaatst: 22-04-2005, 11:35:57 
Reus
Reus

Blijft een gewaarwording (ik zeg express niet vreemd, want dat is het simpelweg niet)

Liefs,

Anuubje

BerichtGeplaatst: 28-04-2005, 18:29:55 
Kabouter
Kabouter

hoi allemaal,

ondanks dat ik nog maar 18 ben kan ik me heel wat herinneren van vorige levens.

op chronologische volgorde zit het ongeveer zo:

3000 voor christus was ik china, als een soort van medicijnman/wijsgeer. daar werkte ik net als nu nog steeds met draken energie

1000 voor christus was ik medjaj in egypte onder ramses de 2e. Ik was daar samen met mijn beste vriend, chaor, lijfwacht van de farao en een aantal van de priesteressen van zijn vrouw nefertari tijdens haar leven. ik weet ook dat ik toen in de slag bij kadesh heb meegevochten samen met die vriend. Ik kon toen heel goed overweg met een boog, mijn vriend was beter met het zwaard.
een tijd na de slag om kadesh moest ik naar een soort medjaj heiligdom. chaor wou persee mee terwijl hij wist dat hij dat niet mocht. onderweg werden we in een ravijn aangevallen door iets. chaor overleefde de aanval niet. toen het wezen aanviel werden we omsingeld door medjaj. het was dus een valstrik.
ik heb mij altijd schuldig gevoeld over deze gebeurtenis tot dat ik er door een regressie achter kwam dat ik er niets aan kon doen en dat chaor het wist.

ik weet ook dat ik in de tijd van arthur in/bij avalon geweest ben als mannelijke priester/druide. in die tijd was ik daar samen met mijn huidige vriendin. Ik weet ook dat er daar mensen waren die het niet met ons besluit eens waren om een kind te krijgen en dat heb ik met mijn leven moeten bekopen. maar het kind is was toen al verwekt.

verder weet ik dat ik in Japan gezeten zo tussen 1700 en 1850. in de tijd dat samurai daar verboden werden terwijl ik samurai was. ik heb toen ook sepukku gepleegd (rituele zelfmoord om de eer van de famillie hoog te houden). ook hier ben ik met regressie achter gekomen.

verder weet ik (nog) niet zo heel veel over mezelf zegmaar :wink: want er zijn nog ongeveer 3000 jaar blank maar dat komt nog wel als ik het weten moet.

grtz mathijs

Berichtenonderwerp: ...
BerichtGeplaatst: 04-05-2005, 22:26:06 
Groentje
Groentje

...

Laatst gewijzigd door jeffreytjuhh op 22-04-2020, 03:05:28, 1 keer totaal gewijzigd.

BerichtGeplaatst: 24-05-2005, 15:59:30 
Dwerg
Dwerg

ik weet helemaal niks over mijn vorige leven

maar het leek mij wel interessant om dat te weten ofzo

BerichtGeplaatst: 12-07-2005, 22:22:12 
Groentje
Groentje

ik weet het niet zeker, maar ik heb ergens echt diep het gevoel dat ik een hond ben geweest. alleen ik heb niet zo heel erg veel informatie over reïncarnatie, dus ik weet niet of je wel een dier kán zijn geweest. lijkt mij van wel.

mijn stamboom is ook een hond, en ik weet niet waarom, maar het gevoel zit gewoon echt zo diep in me dat ik het bijna zeker weet.

ik heb verder geen herinneringen ofzo, alleen dat gevoel.

er is me wel eens verteld dat ik al 300 levens achter me heb, maar ik zou er wel graag meer over te weten willen komen.

BerichtGeplaatst: 12-07-2005, 23:36:52 
Nimf
Nimf

ik een kiezelsteentje, alleen geen idee wat ik daarvan heb geleerd, ben nog druk bezig om te ontdekken :roll:

BerichtGeplaatst: 13-07-2005, 08:09:31 
Reus
Reus

whahahaAfbeelding

Van het licht waarin ik mijzelf draag, tot het licht dat mij draagt.

BerichtGeplaatst: 13-07-2005, 13:15:30 
Reus
Reus

Misschien dat ik ooit in Patagonië (zuid-argentinië) een vorig leven had. Om 1 of andere reden heb ik er een band mee.

BerichtGeplaatst: 13-07-2005, 15:50:46 
Reus
Reus

Mensen, niet alle dingen in DIT leven vinden een oorzaak in een vorig leven. Kijk uit dat je niet verdwaalt hierin. Geef je fouten van nu niet een verontschuldiging in een vorig leven. Je leeft hier, dit lijkt me dan ook het belangrijkste. Leven in het HIER en NU.

Het is leuk om dingetjes te weten, maar dat zegt ook weer niks over je huidige leven ;)

Moest ik ff kwijt ;)

Liefs Carina ;)

BerichtGeplaatst: 13-07-2005, 21:43:14 
Reus
Reus

Helemaal mee eens Carina, kan het niet mooier verwoorden.
Zoek idd. niet overal een spirituele verklaring voor:

Alles wat rationeel verklaarbaar is, moet je rationeel verklaren!

Blijf met beide benen op de grond, we werken vanaf het aardse mét het spirituele en niet vanuit ergens boven in de wolken naar beneden.
Zorg hoe dan ook dat je aardse lijn goed loopt, pas dan kun je je spirituele lijn hierin betrekken.

Groeten Paul!

BerichtGeplaatst: 24-01-2006, 18:54:11 
Groentje
Groentje

ik heb in schotland geleefd en ben daar vermoord op een veldje ofzoiets.. kan ut nie zo goed plaatsen...
En ik heb iets met Zuid Amerika

ik heb dat altyd gedacht maar nooit tegen iemand gezegd.. tot voor kort ik sprak met een medium en hij vertelde mij dat ik in schotland indd heb geleefd en daar op geen prettige wijze om het leven ben gekomen .. en ik ben al vaak gereincarneerd geweest in zuid amerika.. btje die kant van mexico op.. en vervulde een hoge functie van de indianenstammen daar had ik mn wijsheid vandaan zei hij,, haha vond het wel lache om btje bevestiging te krijgen zeg maar ;)

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00