hoi allemaal,
ondanks dat ik nog maar 18 ben kan ik me heel wat herinneren van vorige levens.
op chronologische volgorde zit het ongeveer zo:
3000 voor christus was ik china, als een soort van medicijnman/wijsgeer. daar werkte ik net als nu nog steeds met draken energie
1000 voor christus was ik medjaj in egypte onder ramses de 2e. Ik was daar samen met mijn beste vriend, chaor, lijfwacht van de farao en een aantal van de priesteressen van zijn vrouw nefertari tijdens haar leven. ik weet ook dat ik toen in de slag bij kadesh heb meegevochten samen met die vriend. Ik kon toen heel goed overweg met een boog, mijn vriend was beter met het zwaard.
een tijd na de slag om kadesh moest ik naar een soort medjaj heiligdom. chaor wou persee mee terwijl hij wist dat hij dat niet mocht. onderweg werden we in een ravijn aangevallen door iets. chaor overleefde de aanval niet. toen het wezen aanviel werden we omsingeld door medjaj. het was dus een valstrik.
ik heb mij altijd schuldig gevoeld over deze gebeurtenis tot dat ik er door een regressie achter kwam dat ik er niets aan kon doen en dat chaor het wist.
ik weet ook dat ik in de tijd van arthur in/bij avalon geweest ben als mannelijke priester/druide. in die tijd was ik daar samen met mijn huidige vriendin. Ik weet ook dat er daar mensen waren die het niet met ons besluit eens waren om een kind te krijgen en dat heb ik met mijn leven moeten bekopen. maar het kind is was toen al verwekt.
verder weet ik dat ik in Japan gezeten zo tussen 1700 en 1850. in de tijd dat samurai daar verboden werden terwijl ik samurai was. ik heb toen ook sepukku gepleegd (rituele zelfmoord om de eer van de famillie hoog te houden). ook hier ben ik met regressie achter gekomen.
verder weet ik (nog) niet zo heel veel over mezelf zegmaar
want er zijn nog ongeveer 3000 jaar blank maar dat komt nog wel als ik het weten moet.
grtz mathijs