Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 27-12-2024, 08:56:47

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Even een vraag
BerichtGeplaatst: 02-08-2005, 18:48:08 
Kabouter
Kabouter

Okee, heel erg bedankt voor de vele reacties...

BerichtGeplaatst: 02-08-2005, 19:56:09 
Groentje
Groentje

Darkwolf..,

ja...dat je het zo voelt dat je in no time hier naar toe bent gekomen..is dat als je in de astrale wereld bent...geen tijdsbesef hebt en dan lijkt het net een flits of een paar seconden terwijl in Aardse tijd al wel dagen kunnen zijn verstreken of nog langer zelfs maanden.

Je Gids is zeker speciaal....en verdient ook dit respect...je Gids is altijd al verder als jij bent...anders was het geen "Gids"...en daar zul je je hoofd altijd voor moeten buigen.

Er zijn zoveel zielen in de astrale wereld die "wachten" op een aards lichaam...dus het is hoogst uitzonderlijk dat je zomaar weer even direct na je dood weer geboren kan worden...dit heb jezelf ook niet in handen.

Veel eerder dan 7 uur is haast onmogelijk...ook aan de andere kant heeft men met Universele Wetten te maken...die zij moeten aanvaarden.

Kevin

BerichtGeplaatst: 02-08-2005, 20:17:58 
Nimf
Nimf

Citeer:
Je Gids is zeker speciaal....en verdient ook dit respect...je Gids is altijd al verder als jij bent...anders was het geen "Gids"...en daar zul je je hoofd altijd voor moeten buigen.

Voor mij is mijn gids mijn maatje.
Zij mag misschien verder zijn, maar ik ben weer in andere dingen verder dan zij is.
Zo leren we van elkaar.
Zij is niet hoger of beter dan mij.
Zij is alleen op een paar vlakken verder dan mij, en zo vullen we elkaar aan.

Vooral betreft het hybride gebeuren van mij, daar heeft ze dierlijke hulpgidsen voor (waar ik verder overigens niet direct mee spreek zelf).
En wat bedoel je met buigen?

Ik buig namelijk voor niemand.
Ook mijn eigen gids niet.

Ik ben al genoeg boos op haar geweest, heb haar genegeerd, met zwarte energie bewerkt, en noem het maar op.
Ik behandel haar als ieder ander mens.
(Alleen vertrouw ik haar iets meer dan de gemiddelde mens...)

Voor mij is het gewoon een niet-fysiek maatje.
Ik behandel haar zoals ik dat wil, en ze heeft naar mij te luisteren.
Dit weet ze ook, want zuchtend en kreunend kan ze het blijven proberen, maar ze weet toch dat mijn wil wet is.
En niet anders.
Mijn eigenwijsheid is ergens misschien een belemmering in mijn groei op die manier misschien, maar het is een prachtige demonstratie van mijn wil en kracht.
Er is geen kracht in dit hele Universum die dat kan overtreffen, dat durf ik zo even pof bam te zeggen.
Zo sterk is mijn wil en zo hard ga ik steigeren als iets mij probeert te manipuleren.

Dus de gene die buigd, dat is zij, ze is er immers voor mij.
Op een dag zal ik er voor haar zijn, misschien, als ik er open voor ga staan.
Maar tot nu toe is er gewoon voor mij, en doe ik lekker wat ik wil en zie ik wel of ik naar haar luister of niet.
Lekker eigenwijs, lekker koppig, maar als zij zoveel verder dan mij is zou dit geen probleem voor haar moeten zijn toch? ;)
(Echte schudt ze vaak genoeg haar hoofd... maar ach... ze moet toch een beetje menselijk over komen qua responses toch? :))

Bij mij was het inderdaad geen 7 uur.
Maar 200 jaar.
Echter is het idee dat ik veel "vakantie & herstel" heb gehad niet echt te merken.
Ik ben dus direct weer aan de slag gezet (uit eigen keuze) maar dan als mens.
Weet niet wat mij bezielde dat ik dacht dat me dit beter af zou gaan omdat ik een mens zou worden en dus alle touwtjes theoretisch in handen zou moeten hebben.
Silly me.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00