Mijn naam is Nienke en ik ben energetisch therapeut, zangeres en zangdocent. En af en toe verkoop ik ook nog websites
Ik heb jarenlang in de internet marketing en website branche gezeten en besloten mijn eigen bedrijf Web Match op te richten.
Een half jaar geleden ben ik erachter gekomen via een Reiki cursus dat ik graag mijn tijd anders wilde indelen en het liefst energetisch (paranormaal) therapeut wilde worden.
Ik heb daarom ook een aantal cursussen gevolgd waaronder "Reiki", "Regenesis Touch" en een zelfstudie in "The Reconnection", "Quantum Touch".
Al deze vormen en het zien van de aura en chakra's gebruik ik tijdens een behandeling.
Daarnaast kan ik invoelen op de cliënt om het probleem te voelen en wordt ik geleid naar de oorzaak.
Ik ben dit steeds verder aan het uitdiepen en ontwikkel daarbij mijn eigen behandelmethode.
Momenteel volg ik de HBO studie paranormaal therapeut aan het HJBC te Utrecht waar ik echt blij mee ben. Als ik deze heb afgerond worden mijn therapieën ook vergoed door de zorgverzekeraars.
Ik zing al zo'n 13 jaar en geef zo'n 8 jaar zangles. Dit geef ik aan alle leeftijden en niveau's en vind ik nog steeds geweldig om te doen.
Op dit forum hoop ik vele ervaringen te kunnen lezen en delen rondom spiritualiteit!