Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 22-11-2024, 22:39:36

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Michiel
BerichtGeplaatst: 31-07-2013, 23:35:22 
Elf
Elf

Hoi, ik ben dus Michiel, 23 jaar.
Ik kon niet vinden wat de leeftijden hier zijn en of dit forum strikt gericht is op "jongere jongeren" (niet neerbuigend bedoeld) of dat ik ook kan aanschuiven, maar hierbij dus. :)

Al mijn hele leven had ik wel interesse voor het spirituele, maar met name de laatste jaren ben ik spiritueel enorm gegroeid, van verlichtingsmomenten, uittredingen tot het openen van chakra's. Ik heb nog een lange weg te gaan, maar ik ben nieuwsgierig en er zeer actief mee bezig.
Ik studeer Game Art en hoop mijn affectie voor spiritualiteit te kunnen combineren met het maken van games.

Ik prijs me gelukkig met enkele vrienden die zich ook op diepzinnige manier bezig houden met spiritualiteit, maar ik hoop dat ik met wat geluk o.a. door dit forum mijn kennis/vrienden groep omtrent spiritualiteit uit te breiden. Het is niet makkelijk via de gangbare wegen gelijkgestemden te vinden.

Zoals ik al eerder noemde studeer ik dus Game Art. De laatste tijd begin ik steeds meer tot de conclusie te komen dat het maken van games en daarmee een spirituele boodschap uit te dragen geen makkelijke opgave is. Het is zelfs een beetje omslachtig. Het is ook een zeer heftige studie wat veel tijd vraagt. Door mijn spirituele ontwikkelingen door de jaren heen en zelfs deze vakantie nog heb ik sterke bedenkingen of al het harde werken mijn weg is. Helaas heb ik een scoliose van mijn moeder georven waardoor lang zitten erg pijnlijk is en op den duur mijn rug steeds slechter maakt. Grote vraagstukken en obstakels die op mijn pad liggen dus.

Dat te hebben gezegd ga ik morgen naar Ozora! Een psytrance festival waar ik waarschijnlijk nog meer mensen ga ontmoeten die ook open-minded en spiritueel zijn.
Als ik dit forum niet allang vergeten ben - nog zo iets, ik heb een vreselijk slecht geheugen - zal ik meer over mijn reis naar Ozora vertellen.
Mocht ik het niet vergeten, wat betekent dat ik het belangrijk genoeg vind, ben ik ook benieuwd wat dit forum voor interessante onderwerpen en vooral mensen in petto heeft!

Met vriendelijke groeten en knuffels,

Michiel

Berichtenonderwerp: Re: Michiel
BerichtGeplaatst: 01-08-2013, 00:31:30 
Elf
Elf

Welkom op het forum Michiel :)

En 23 is geenszins te oud. Voor mijn part was je 100 ;)

“If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito.” - Dalai Lama

BerichtGeplaatst: 01-08-2013, 01:07:51 
Elf
Elf

Dank je wel. :)
Ik voel me gelukkig ook niet oud. Ik word elke dag jonger. :D
Hoe meer je weet - hoe meer je weet dat je weinig weet

BerichtGeplaatst: 01-08-2013, 01:13:12 
Elf
Elf

:)
Sterkte met je scoliose trouwens. Lichamelijk niet gezond zijn is vaak niet gemakkelijk.

“If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito.” - Dalai Lama

BerichtGeplaatst: 01-08-2013, 01:38:27 
Feniks
Feniks

Van harte welkom op het forum MichielvT!
Citeer:
Dat te hebben gezegd ga ik morgen naar Ozora! Een psytrance festival waar ik waarschijnlijk nog meer mensen ga ontmoeten die ook open-minded en spiritueel zijn.

Ah, Trance! Niet mijn favoriete substroming (ben zelf gek van uplifting trance), maar toch :).

Ik sal de haat overleve,
de lievde een kans geve,
de b1tches ontwijke
en me einddoel bereike.

PS Haters gaan haten!

BerichtGeplaatst: 01-08-2013, 02:15:31 
Elf
Elf

Man in black schreef:
:)
Sterkte met je scoliose trouwens. Lichamelijk niet gezond zijn is vaak niet gemakkelijk.

Dank je, valt best mee over het algemeen hoor. Je vormt je leven altijd wel om je beperkingen heen. ^^ Maar ja, bij aanvang is het nooit zo fijn, uiteindelijk leer je het te accepteren.

HeavenBoy schreef:
Welkom op het forum :)

Dank je! :D

Blackbird schreef:
Van harte welkom op het forum MichielvT!
Citeer:

Ah, Trance! Niet mijn favoriete substroming (ben zelf gek van uplifting trance), maar toch :).

Ik ben sinds kort van psytrance gaan houden. Het werkt enorm goed om een trip of een diepe meditatie aan te zwengelen. :)

BerichtGeplaatst: 01-08-2013, 10:36:44 
Reus
Reus

Welkom

Ik ben 29 dus geen nood aanschuiven mag je nog net hahahaha

Citeer:
Hoi, ik ben dus Michiel, 23 jaar.
Ik kon niet vinden wat de leeftijden hier zijn en of dit forum strikt gericht is op "jongere jongeren" (niet neerbuigend bedoeld) of dat ik ook kan aanschuiven, maar hierbij dus. :)

Dus bij deze van harte welkom Michiel

BerichtGeplaatst: 04-08-2013, 20:25:38 
Kabouter
Kabouter

Halloooo. Wat houdt Game Art in? Maak je games op een kunstige manier? Verwerk je kunst in games?

BerichtGeplaatst: 13-08-2013, 18:13:08 
Elf
Elf

Thanks allemaal nogmaals!

Als Game Artist maak je alle visuele aspecten in/voor games. Ik maak concept art, 3D models met textures, animaties, etc.

BerichtGeplaatst: 13-08-2013, 19:29:08 
Feniks
Feniks

welkom Michiel.

je spreekt me op een of andere manier aan :P
vond ik leuk.

veel plezier en geluk in je wegen die je zal gaan bewandelen!

groetjes, Gigo

BerichtGeplaatst: 13-08-2013, 20:49:11 
Groentje
Groentje

Hoi Michiel,

Hé, en ik maar denken dat ik met mijn 18 volwassen ben! Blijk ik dus nog onder de "jongeren" te vallen! Verd%$# toch, het gaat ook nooit zoals je wilt hè? :p

Maar jij maakt dus alleen de visuele dingen van een game? Je "schrijft/bedenkt/weet-ik-het" het dus niet zelf?

BerichtGeplaatst: 13-08-2013, 20:53:45 
Gids
Gids

VUURDRAAK schreef:
Hé, en ik maar denken dat ik met mijn 18 volwassen ben! Blijk ik dus nog onder de "jongeren" te vallen! Verd%$# toch, het gaat ook nooit zoals je wilt hè? :p
Haha puuuuuber ;P

BerichtGeplaatst: 13-08-2013, 21:03:50 
Groentje
Groentje

Tom schreef:
Haha puuuuuber ;P

Tot m'n 20ste mag ik me nog best puberachtig gedragen hoor... :p (nu spreek ik mezelf natuurlijk behoorlijk tegen, maar ja. :p)

BerichtGeplaatst: 13-08-2013, 23:34:30 
Elf
Elf

VUURDRAAK schreef:
Maar jij maakt dus alleen de visuele dingen van een game? Je "schrijft/bedenkt/weet-ik-het" het dus niet zelf?

Ik bedenk zelf ook wel bepaalde dingen. Ik denk dat een goede Game Artist sowieso ook een goede designer moet zijn. Zelf weet ik in ieder geval niks van programmeren.

BerichtGeplaatst: 15-08-2013, 19:42:53 
Elf
Elf

Ik wil trouwens iedereen bedanken, dit is een fijn en warm forum. :) Allemaal tolerante mensen met een interessant achtergrond en karakter. Precies waar ik naar zocht!

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00