Hoi, ik ben dus Michiel, 23 jaar.
Ik kon niet vinden wat de leeftijden hier zijn en of dit forum strikt gericht is op "jongere jongeren" (niet neerbuigend bedoeld) of dat ik ook kan aanschuiven, maar hierbij dus.
Al mijn hele leven had ik wel interesse voor het spirituele, maar met name de laatste jaren ben ik spiritueel enorm gegroeid, van verlichtingsmomenten, uittredingen tot het openen van chakra's. Ik heb nog een lange weg te gaan, maar ik ben nieuwsgierig en er zeer actief mee bezig.
Ik studeer Game Art en hoop mijn affectie voor spiritualiteit te kunnen combineren met het maken van games.
Ik prijs me gelukkig met enkele vrienden die zich ook op diepzinnige manier bezig houden met spiritualiteit, maar ik hoop dat ik met wat geluk o.a. door dit forum mijn kennis/vrienden groep omtrent spiritualiteit uit te breiden. Het is niet makkelijk via de gangbare wegen gelijkgestemden te vinden.
Zoals ik al eerder noemde studeer ik dus Game Art. De laatste tijd begin ik steeds meer tot de conclusie te komen dat het maken van games en daarmee een spirituele boodschap uit te dragen geen makkelijke opgave is. Het is zelfs een beetje omslachtig. Het is ook een zeer heftige studie wat veel tijd vraagt. Door mijn spirituele ontwikkelingen door de jaren heen en zelfs deze vakantie nog heb ik sterke bedenkingen of al het harde werken mijn weg is. Helaas heb ik een scoliose van mijn moeder georven waardoor lang zitten erg pijnlijk is en op den duur mijn rug steeds slechter maakt. Grote vraagstukken en obstakels die op mijn pad liggen dus.
Dat te hebben gezegd ga ik morgen naar Ozora! Een psytrance festival waar ik waarschijnlijk nog meer mensen ga ontmoeten die ook open-minded en spiritueel zijn.
Als ik dit forum niet allang vergeten ben - nog zo iets, ik heb een vreselijk slecht geheugen - zal ik meer over mijn reis naar Ozora vertellen.
Mocht ik het niet vergeten, wat betekent dat ik het belangrijk genoeg vind, ben ik ook benieuwd wat dit forum voor interessante onderwerpen en vooral mensen in petto heeft!
Met vriendelijke groeten en knuffels,
Michiel