Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 22-11-2024, 17:23:52

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Yeuw
BerichtGeplaatst: 12-08-2013, 18:42:46 
Groentje
Groentje

Al mijn hele leven voel ik dat er iets mis is met het gene wat mij geleerd is. Eigenlijk heb ik in het begin van mijn leven hierdoor een wat stiller leven op de achtergrond gehad. Ik was met andere dingen bezig dan de meeste mensen, en paste er eigenlijk nooit echt helemaal bij. Ik werd niet echt begrepen.

Zodoende ben ik via mijn interesse in het buitenaardse leven bij spiritualiteit terrecht gekomen.

Overigens houd ik niet zo van het woord spiritueel. Ik ben gewoon wie ik ben, en ik zou mezelf nooit spiritueel of zoiets dergelijks noemen. In ieder geval.

Ik ben altijd erg geintereseerd in buitenaards leven geweest, en via wat progamma's kwam ik bij de spirituele onderwerpen terrecht. Sindsdien is mijn kennis wat betreft buitenaards leven, spiritualiteit maar ook samenzwerings theorieën enorm toegenomen. Ik heb me op vele vreemde plekken van het internet bevonden, en uiteindelijk, na 2 jaar steeds bewuster worden, kwam ik hier terrecht.

Dus hier ben ik dan :D

Berichtenonderwerp: Re: Yeuw
BerichtGeplaatst: 12-08-2013, 21:18:17 
Elf
Elf

Welkom!

“If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito.” - Dalai Lama

BerichtGeplaatst: 13-08-2013, 09:47:36 
Gids
Gids

Welke dingen geloof je dan allemaal wel en niet, op het gebied van aliens en samenzweringstheorieën?
Welkom :)

BerichtGeplaatst: 13-08-2013, 12:32:00 
Groentje
Groentje

Ik heb ufo's gezien, dus ik weet dat ze bestaan. Wat betreft afkomst en dergelijke weet ik het niet. In principe sta ik overal neutraal in totdat ik hard bewijs heb dat er voor of tegen is. Uiteraard heb ik wel meer met het 1 dan met het ander. Bijvoorbeeld die channel berichten, dat vind ik een beetje te zweverig. Maar al die getuigenissen die je op het internet, zelf van een oud Canadese minister, vind ik wel geloofwaardig. Verder denk ik wel dat er zoiets is als een illuminati, maar hoe het allemaal in elkaar zit weet ik ook niet helemaal zeker. Ik heb wel overtuigende dingen gezien. Mensen die allerlei nare ervaringen hebben met broederschappen enzo.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00