hallo!
ik heb mijn gebruikersnaam: Aqua Luna gekozen omdat water mijn element is en ik heb er diep respect voor, de maan vind ik altijd wonderschoon en daar kijk ik graag naar. ik ben 20 jaar en woon aan zee
sinds mijn 14e levensjaar ben ik spiritueel actief. ik heb vroeg de wereld van tarot leren kennen en ik ben mijn kaartjes altijd dankbaar voor wat ze mij laten zien/voelen. ik vind het heeel interessant om verhalen te lezen van anderen dus ik zal veel snuffelen op deze site die een hele goede vriendin mij heeft verteld
de natuur is voor mij het allermooiste wat er bestaat en ik zal haar altijd koesteren. van jongs af aan zat ik al op mijn knietjes samen met mijn nicht om de sprinkhanen te bestuderen en andere beestjes en stiekem betrap ik mij er soms nog op dat ik de natuur interessanter vind dan ik zelf voor ogen heb. thuis praten wij niet over spiritualiteit. mijn moeder heeft zich afgeschermd en mijn vader is er volgens mij nooit aan begonnen. voor mijn broer is het taboe. dit vind ik heel jammer want ik kan mij niet altijd goed uiten, Daarom ben ik heel blij met deze website zodat ik er met andere wel over kan praten en zo kan ik van ieder een beetje leren. als je vragen hebt, kun je ze altijd stellen
Lieve Groetjes!