En dan weet ik wel opeens allemaal dingen he
Mijn favoriete zangeres is Taylor Swift.
Hobby's zijn computeren, wandelen, fietsen (soms), skeeleren, hangmatten naaien voor de ratjes, muziek luisteren, leuke dingen doen met vriendinnen en msnen met al mijn vriendjes die aan de andere kant van het land wonen
.
En een beetje wat ik heb meegemaakt heel snel:
Ben geboren op 26 september 1996 in eindhoven (noord-brabant). Daar opgegroeid de eerste jaren, toen sinds mijn 8e in almere.
In 2001 werd mijn moeder ernstig ziek. (ook heeft ze in coma gelegen en met een engel gesproken
). Die ziekte was de ziekte van wegener. Veel weet ik niet af van die ziekte, maar wel dat het iets te maken heeft met je immuunsysteem.
Hierdoor gingen haar longen het slecht doen, nieren deden het ook niet meer. Ze moest aan de dialyse. Gelukkig kreeg ze een paar jaar geleden een transplantatie
Toen opeens ongeveer 3 jaar geleden hoorden dat mijn vader ernstig ziek was. Alvleesklierkanker. Het was ook aan het uitzaaien, het zat ook al in de lever etc.
Toen chemo gestart om het einde nog zo lang mogelijk uit te stellen. Hij is op 6 maart 2011 overleden.
Nu gaat het ook niet al te best met mijn moeder, helaas.
Met mij wel goed, nouja, op dit moment dan. Is ook slechter geweest maar ik voel me goed nu
.
Groetjes Desirée