Bedankt voor het hartelijke welkom
@heavenboy, Een goede behandeling is in de reguliere geneeskunde niet voor handen omdat ze niet weten waar het aan ligt. bloedonderzoek enz. heeft niets opgeleverd. Heb toen een behandeling gevolgd om er beter mee om te leren gaan, wat op zich wel goed is, maar uiteindelijk wil je toch verbetering. Ga binnenkort acupunctuur proberen, dus wellicht dat dat kan helpen.
En succes met je thuis situatie!
Heb mijn gedichten nog niet gedeeld. Kijk eerst ook een beetje de kat uit de boom
@Clygongravity,
Laten we het daar op houden, die vermoeidheid gooien we de deur uit en die afkorting blijft
Ben er inmiddels al wel meer dan een jaar mee bezig dus soms vraag je je wel af of het over gaat... Maar goed, zelfs met vermoeidheid kun je wel een fijn leven hebben, ik ben mijn vermoeidheid niet.
Wat me wel tegenvalt is dat veel "vrienden" steeds minder van zich laten horen en minder contact opnemen.
Woensdag ga ik met vakantie dus dan ben ik gelijk weer een tijdje weg :p