Dank jullie wel! (:
@Blackbird:
Nee ik hou ook zeker niet van zweverige typetjes! Beetje te overdreven allemaal vind ik die mensen.
Ik hou ook niet van mensen die zichzelf helemaal gewéldig vinden. Als je een gave hebt is dat mooi, maar je moet er niet mee te koop lopen vind ik.
En zal ik doen!
@bartb:
Haha dat is fijn om te horen!
Nou, het is vaak zo als je een beetje anders bent als de rest dat je dan meteen raar bent ;P
En ik heb soms ook wel moeite hoor met het verborgen houden, want ook als iemand zich bij mij in de buurt heel verdrietig of boos voelt neem ik dat al vrij snel over.
Ach ja, maar ik weet ook niet zo goed hoé ik het moet laten zien. Want het zit van binnen, in jezelf en het is heel vanzelfsprekend voor mij.
Mijn ouders vinden het wel eens raar dat ik in me eentje zit te praten boven op me kamer ;P
Daar hebben ze nog nooit wat over gezegd maar ik weet gwn dat ze dat raar vinden
En dat snap ik ook wel haha.
Maar hoe laat jij je gave zien dan?
Want ik weet niet zo goed hoe je telepathie moet laten zien in de ''bekende communicatie''.
@Misoyama:
Haha ja ik weet het, ik dacht van laat ik het hele verhaal er maar meteen uit gooien
Ja ik vang gedachtes op, maar ik kan niet letterlijk gedachte lezen. ;P
Mensen zenden die bepaalde gedachtes zelf naar mij toe, ook al hebben ze dat vaak niet door.
Vandaag zag ik bijv. een oma met een klein meisje bij de kabelbaan. De vader en moeder zijn er bijna nooit of de vader en moeder hebben problemen, en daar zit de oma erg mee, want ze maakt zich erg zorgen over het meisje.
Zulke dingen krijg ik dan door als ik er naar kijk.
Maar dat is niet letterlijk gedachte lezen, nee want dan kon ik met kaarten altijd winnen hahaha