Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 22-11-2024, 22:56:34

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Hoi, ik ben nieuw hier!
BerichtGeplaatst: 12-06-2012, 13:50:50 
Groentje
Groentje

Hoi mede leden! (:

Ik heb mij sinds vandaag aangemeld voor dit forum omdat ik wat gelijkgestemden wil ontmoeten zegmaar.. En ook gewoon een plekje waar ik mezelf kan uiten, gewoon om wie ik ben.

Maar helemaal normaal ben ik niet blijkbaar..
Ik ben vooral telepathisch sterk ontwikkeld. Jullie weten vast allemaal wel wat telepathie is dus dat hoef ik niet uit te leggen ;P
Er komen gewoon al heel veel dingen bij me door als ik mensen bijv. voor het eerst zie. Ik voel en denk hoe hun leven er ongeveer uit ziet en hoe ze zich daar bij voelen. Maar ook bij mensen die ik ken natuurlijk, bij iedereen eigenlijk. Dat ''vertellen'' die mensen zelf aan mij. De meesten doen dit onbewust.
Mensen gebruiken meer telepathie dan ze zelf denken. Alleen ik vang het ook op, en reageer er op. Of andersom. Maar dat ook niet altijd. Want ik krijg ook veel dingen onbewust door. Anders zou het een chaos worden in mijn hoofd..

Ik vind telepathie moeilijk uit te leggen. Want het is gewoon een weet, gevoel, gedachte die je hebt. Het is het zenden en ontvangen van informatie naar elkaar in de vorm van gedachtes en gevoelens. Beter kan ik het niet uitleggen..
Maar dat hoeft denk ik ook niet, want jullie weten vast wel waar ik het over heb ;)

Nouhja, even genoeg over telepathie.

Ik heb vroeger ook nogal wat nare ervaringen gehad met duistere geesten. Daarvoor heb ik me dan ook zo goed als afgesloten.

Zo, en nu heb ik wel even genoeg getypt vind ik zelf!

Dit is een beetje over wie ik ben, en welke dingen ik meemaak. xd
Nog andere gelijkgestemden misschien? (:

Groetjes!

Laatst gewijzigd door LittleStarfire op 17-06-2013, 15:53:39, 7 keer totaal gewijzigd.

Berichtenonderwerp: Re: Hoi, ik ben nieuw hier!
BerichtGeplaatst: 12-06-2012, 14:04:26 
Reus
Reus

hooi tessa!

welkom op sj. woow wat een verhaal. wel leuk allemaal! ook telepathie. knap!
heb je ook nog hobby's? en wat voor muziek luister je graag?

Gr. saskia

BerichtGeplaatst: 12-06-2012, 14:19:20 
Groentje
Groentje

Hoi Saskia,

Haha dankje (:
Ja, ik hou erg veel van buiten zijn gewoon lekker in de natuur, dingen met vrienden doen en lekker actief bezig zijn met van alles en nog wat.

En ik hou ook veel van muziek inderdaad!
Eigenlijk van alles wel als er maar een beetje een betekenis in zit die me aanspreekt. Maar alles behalve Jazz en Heavy Metal wat vind ik dat verschrikkelijk zeg haha xD

En jij?

BerichtGeplaatst: 12-06-2012, 14:55:52 
Feniks
Feniks

Van harte welkom op SJ :wink: ! Och, dat je moeder niet spiritueel is... veel mensen zijn sceptisch en eigenlijk is dat ook wel mooi.

Ik sal de haat overleve,
de lievde een kans geve,
de b1tches ontwijke
en me einddoel bereike.

PS Haters gaan haten!

BerichtGeplaatst: 12-06-2012, 15:04:30 
Groentje
Groentje

Dankje!

Ja, ik snap ook wel dat veel mensen er sceptisch over zijn. Voor veel mensen is het nog erg onbekend en hebben er zelf ook geen ervaringen mee. Of ze willen het niet geloven omdat het onbekende toch een beetje ''eng'' is.

Maar toch vind ik het wel jammer dat zo weinig mensen er voor open staan, daarom ben ik ook lid geworden van dit forum, want ik kan er met bijna niemand anders over praten.
En ook fijn om te weten dat je niet raar bent, zoals sommige wel eens vinden ;)

Ik kan mezelf wel goed ''camoufleren'' als ik bijv. op school ben. Ik laat het niet merken ;P

BerichtGeplaatst: 12-06-2012, 15:27:28 
Kabouter
Kabouter

Hoi en welkom hier 8)

De creatieve denker: ...Ziet het onzichtbare. ...Voelt het ontasttbare. ...En bereikt het onmogelijke.

BerichtGeplaatst: 12-06-2012, 20:18:59 
Feniks
Feniks

LittleStarfire schreef:
Dankje!

Ja, ik snap ook wel dat veel mensen er sceptisch over zijn. Voor veel mensen is het nog erg onbekend en hebben er zelf ook geen ervaringen mee. Of ze willen het niet geloven omdat het onbekende toch een beetje ''eng'' is.

Maar toch vind ik het wel jammer dat zo weinig mensen er voor open staan, daarom ben ik ook lid geworden van dit forum, want ik kan er met bijna niemand anders over praten.
En ook fijn om te weten dat je niet raar bent, zoals sommige wel eens vinden ;)

Ik kan mezelf wel goed ''camoufleren'' als ik bijv. op school ben. Ik laat het niet merken ;P

Hehe :P .

Ach, als je wat ouder wordt maakt het je ook minder uit op een gegeven moment. Ik ben zelf pas 18 en ik zeg gerust tegen anderen dat ik wel open sta voor spiritualiteit. Het zweverige imago is ook niet helemaal terecht (ik moet zelf niets hebben van al die zweverige types of gekke rituelen).

Ik zou zeggen: lees goed rond. En... je kan via de bovenkant van de site in de chat, mocht je daar eens willen kijken!

Ik sal de haat overleve,
de lievde een kans geve,
de b1tches ontwijke
en me einddoel bereike.

PS Haters gaan haten!

BerichtGeplaatst: 12-06-2012, 21:52:03 
Kabouter
Kabouter

Welkom, welkom.. En hoezo ben je een beetje raar?? Je bent niet de enigste die sterk is met telepathie hier hr!:p hier spreekt er nog 1! Maar ik moet zeggen dat k het wel knap vind dat je het niet laat zien aan de buiten wereld! He b dit zelf ook jaaaaren gedaan.. Alleen werd ik er geen vrolijker presoon op!:p das nu wel anders

BerichtGeplaatst: 13-06-2012, 15:12:45 
Elf
Elf

heey little fire, Welkom op t forum!! wow das wel gelijk een heel verhaal ;o leuk dat je telepathie kan! vang je dan ook wel eens gedachtes op? of dat niet??

BerichtGeplaatst: 13-06-2012, 16:06:26 
Groentje
Groentje

Dank jullie wel! (:

@Blackbird:
Nee ik hou ook zeker niet van zweverige typetjes! Beetje te overdreven allemaal vind ik die mensen.
Ik hou ook niet van mensen die zichzelf helemaal gewéldig vinden. Als je een gave hebt is dat mooi, maar je moet er niet mee te koop lopen vind ik.
En zal ik doen!

@bartb:
Haha dat is fijn om te horen!
Nou, het is vaak zo als je een beetje anders bent als de rest dat je dan meteen raar bent ;P
En ik heb soms ook wel moeite hoor met het verborgen houden, want ook als iemand zich bij mij in de buurt heel verdrietig of boos voelt neem ik dat al vrij snel over.
Ach ja, maar ik weet ook niet zo goed hoé ik het moet laten zien. Want het zit van binnen, in jezelf en het is heel vanzelfsprekend voor mij.
Mijn ouders vinden het wel eens raar dat ik in me eentje zit te praten boven op me kamer ;P
Daar hebben ze nog nooit wat over gezegd maar ik weet gwn dat ze dat raar vinden :P
En dat snap ik ook wel haha.

Maar hoe laat jij je gave zien dan?
Want ik weet niet zo goed hoe je telepathie moet laten zien in de ''bekende communicatie''.

@Misoyama:
Haha ja ik weet het, ik dacht van laat ik het hele verhaal er maar meteen uit gooien :P
Ja ik vang gedachtes op, maar ik kan niet letterlijk gedachte lezen. ;P
Mensen zenden die bepaalde gedachtes zelf naar mij toe, ook al hebben ze dat vaak niet door.
Vandaag zag ik bijv. een oma met een klein meisje bij de kabelbaan. De vader en moeder zijn er bijna nooit of de vader en moeder hebben problemen, en daar zit de oma erg mee, want ze maakt zich erg zorgen over het meisje.
Zulke dingen krijg ik dan door als ik er naar kijk.
Maar dat is niet letterlijk gedachte lezen, nee want dan kon ik met kaarten altijd winnen hahaha

BerichtGeplaatst: 13-06-2012, 16:48:54 
Kabouter
Kabouter

Ik laat me gaves eigenlijk zelf ook het minste zien! Ik laat het alleen zien zodra ik er iemand mee kan helpen!.. En zelfs dan nog geloven veel mensen me niet! Dusja loop er niet echt mee te koop ofzo!.. Maar goed ik begin nu wel steeds meer een drang te hebben om mensen hun ogen te laten openen zodat ze inzien dat er wel meer is en dat iedereen meer kan!

En telepathie vind ik nogal lastig! Want heb nog nooit met iemand echt telepatnhies contact gehad, dat ze het zelf door hebben! Mestal doen andere dit onbewust! Hiermee vang ik ook nog wel eens wat gedachten van andere!

Dusja kan de telepatise gave nog niet tonen.. Omdat niemand het door heeft! Ze denken dat het hun eige gedachten zijn! Maar is wel eens handig hr!;-)

BerichtGeplaatst: 13-06-2012, 16:50:52 
Kabouter
Kabouter

En als ik dus in een goeie bui zit... Win ik dus ook altijd met kaarten;-) haha

BerichtGeplaatst: 13-06-2012, 16:59:35 
Groentje
Groentje

bartb schreef:
Ik laat me gaves eigenlijk zelf ook het minste zien! Ik laat het alleen zien zodra ik er iemand mee kan helpen!.. En zelfs dan nog geloven veel mensen me niet! Dusja loop er niet echt mee te koop ofzo!.. Maar goed ik begin nu wel steeds meer een drang te hebben om mensen hun ogen te laten openen zodat ze inzien dat er wel meer is en dat iedereen meer kan!

En telepathie vind ik nogal lastig! Want heb nog nooit met iemand echt telepatnhies contact gehad, dat ze het zelf door hebben! Mestal doen andere dit onbewust! Hiermee vang ik ook nog wel eens wat gedachten van andere!

Dusja kan de telepatise gave nog niet tonen.. Omdat niemand het door heeft! Ze denken dat het hun eige gedachten zijn! Maar is wel eens handig hr!;-)

Jaaa dat heb ik ook, precies hetzelfde!
De meeste mensen hebben het inderdaad niet door, ze zenden alles onbewust. Alleen soms merk ik wel, dat áls ik terug reageer, dat sommige mensen zich toch eventjes omdraaien of zo. Dit heb ik niet vaak, maar soms wel.
Ze voelen dan aan dat ik iets aan ze merk en contact heb.

Ik wil ook heeeel graag dat mensen hun ogen openen!
Alleen ook ik weet niet hoe. Maar dat komt vanzelf wel denk ik, dus ik heb niet een hele sterke drang van dat ik mensen wil laten zien dat er meer is. Maar soms irriteer ik me er wel aan ja ;P

Klopt, ik heb ook nooit echt met mensen (die er dan bewust van zijn) telepathisch contact gehad, maar wel bewust met mijn overleden opa en overleden tweeling zus dus.
Maarja, dat is een ander verhaal.

Haha wij gaan samen een keertje kaarten.. xD

BerichtGeplaatst: 13-06-2012, 18:08:27 
Kabouter
Kabouter

Haha ja klopt.. Dan zie je sommige mensen echt zenuwachtig worden van.. Ohjee hij zal me gedachten toch niet kunnen horen denk:p haha

Maar kan een spannend portje kaarten worden denk;-) haha

BerichtGeplaatst: 13-06-2012, 19:47:05 
Groentje
Groentje

heey welkom, leuk dat je er bent en wat gaaf dat je telepathie kan. en bedankt voor de reactie nog op mijn tekeningen.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00