nou... na 3 jaar geleden ergens geregistreerd te hebben hier en na gevraagd te worden door saskia om maar eens te kijken op het forum men verloren account hier terug gevonden (wist niet eens dat ik een account had hier hehe ).
Maar omdat ik toen niet eens de moeite had genomen om ook maar iets te zeggen, doe ik het nu als nog maar.
Ben geen ster in het voorstellen aan een groep, doe dit liever wat persoonlijker dan het in een grote groep te gooien.
Maarja, om maar te beginnen bij het begin en toch wat sociaal over te komen hehe, men naam is ted, niet neomir, maar moet het maar met deze naam doen, want ja... alles was al geregistreerd op men mail.
23 alweer, pff gaat ook sneller dan je denkt... kom uit groningen en ben nog aan het studeren voor tuin architectuur.
woon sinds kort samen met men vriendin in ons eigen huisje, waar nodig een keer een bos salie ten grote van een paas vuur verbrand mag worden.... hangt nog een fijn sfeertje van de vorige bewoners.
en dan nog de kant over mezelf waar voor dit forum is gemaakt.... verscheidene dingen ervaren... de 1 wat... tjah.... "normaler" dan de ander.... en wat ik er mee doe en wat ik precies ervaar... ach.... dat hang ik hier liever niet neer... dat komt wel op een moment wanneer men gevoel me toestemming daartoe geeft hehe.
in ieder geval me na 3 jaar ff voorgesteld
dankzij jou saskia ( je zal dit hoogstwaarschijnlijk ook wel lezen )
Zal hierna wel ff wat vaker een reactie geven dan eens in de 3 jaar