Hoi mensen,
ik ben Xen en ben nog niet zo bekend met dit forum, ben dus nieuw hier. Een vriendin van me bracht me van het bestaan op de hoogte.
Ik ben een jongen van 30 maar voel me nog vrij jong, sommigen denken dat ik 23 ben en als ik haar afknip en baard scheer, dan wordt het nog jonger
. Ik hoop dat ik hier op m'n plek ben.
Ik heb geen idee hoe groot dit forum is of hoeveel leden er zijn (dat bedoel ik eigenlijk) maar ik zal wel zien, ik ben niet iemand die eerst alle forums gaat doorploegen, ik lees wel wat m'n interesse trekt.
Ik ben sinds m'n 18e ongeveer met spiritualiteit bezig, dit is vooral in gang gezet door de boeken van Neale Donald Walsch. Dat heeft wel m'n hele interesse en kijk op de wereld omgegooid, hoewel het ook wel past bij wie ik altijd geweest ben.
Voor mij is m'n taak in dit leven om begrip te verkrijgen over hoe we "hemel op aarde" kunnen brengen. Ik probeer de aard van het huidige bewustzijn te begrijpen en wat er voor mogelijkheden zijn om het anders te doen.
Het eerste topic wat ik wil openen is een topic over mijn psychologie, omdat ik benieuwd ben of mensen daar goede inzichten of ideeën over hebben. Ik zal het plaatsen in forum "Lager bewustzijn". Het zal een topic zijn over psychodynamiek en verdedigingsmechanismen.
Eigenlijk wil ik ook praten over respect en alles wat daar mee te maken heeft. Ik ben niet altijd even respectvol naar mensen die niet respectvol naar mij zijn. Je kent het wel. Mensen blijven op elkaar reageren en de boel escaleert soms. T'is moeilijk om te reageren vanuit liefde als iemand niet liefdevol naar jou is.
Ik zal nog even wachten met posten, dat doe ik morgen wel. Ben benieuwd naar de reacties. Als iemand nu al een suggestie heeft over wat slim is en welk topic ik zeker moet bekijken, dan hoor ik het graag.
groet, Xen