Wat ik doe met dieren en hoe het werkt is niet helemaal in het kort uit te leggen.
Het belangrijkste wat je hiervoor moet bezitten is respect voor de wil van het dier. Niet alle dieren vinden
het fijn als je contact met ze maakt. Ze vinden het raar en soms eng en bedreigend.
Ik probeer meestal telepatisch contact met dieren te leggen om achter problemen die ze hebben i,n bv gedrag.
Als dit lukt lsten dieren soms zien, maar meestal voelen wat het probleem is. 100% vertrouwen op je intuïtie is hier
erg belangrijk. Je voelt wat je voelt en je ziet wat je ziet. Dat wat je voelt en ziet moet je dan omzetten in voor mensen
begrijpelijk taal. Een stukje medische kennis en kennis over dierengedrag is hierbij vaak erg handig.Om als magnetiaeur pijn e.d zoveel mogelijk
weg te nemen, werk ik bij dieren meestal alleen daar waar nodig, dus op de plaats waar een probleem (pijn e.d) zit.
Een dier geeft zelf aan dat het genoeg is voor dat moment, wordt onrustig of loopt weg, de auar van het dier kan ik dan, meestal op
afstand weer sluiten. Maar als een dier niet wil, op het moment dat wij vinden dat het moet, en geen toegang geeft tot zijn
aura of wat dan ook. Dan doe ik ook helemaal niets op dat moment. Ook dieren willen eerst weten of ze je kunnen vertrouwen. Ik vraag dus ook dieren of ze willen of niet. Toestemming is belangrijk. Wij mensen vinden ook tenslotte ook niet prettig als er ongevraagd iemand
dingen bij ons doet.
Naast magnetiseur ben ik gedragstherapeut voor dieren, Bachbloesemtherapeut ook weer vooral voor dieren en Homeopathisch therpaeut voor dieren.
Hopelijk is het een beetje duidelijk, want ik vind het vaak lastig uit te leggen wat ik nu precies doe.