Ik zal me even voorstellen : Ik ben ItalianGirl.
Waarom ik voor deze naam heb gekozen is omdat mijn vader Italiaans is en mijn moeder Nederlands.
Onlangs dat ik een halfbloedje ben ben ik op zijn Italiaans opgevoed.
Ik ben net 18 jaar en heb inmiddels 9 jaar ervaring met spirituele dingen. Oftoewel : Geesten.
Ik heb best heftige dingen meegemaakt wat ook erg gevoelig is geweest in mijn familie.
Toen ik 8 was is het begonnen. Het is begonnen nadat mijn vader is overleden met de kerst.
Ik wist daarvoor niks van de dood af, ik wist ook niet wat het was.
Ik kon in die tijd ook niet naar mn vader kijken of iets. Nadat hij begraven was (9 dagen voor mijn verjaardag) is het echt begonnen. Ik wist meteen dat mn vader het niet leuk vond dat hij zo ''ver weg'' van ons was. Maar via mij kon hij wel het een en ander vertellen.
Wij hebben altijd wel geharrewar gehad in de familie. Toen mijn neef voor het eerst vader werd kreeg ik hem met zijn ongeboren zoon te zien. Ik zag meteen dat er iets niet klopte met dat kind. Toen het kind geboren was kwamen ze er achter dat er iets niet goed was met zijn schedel. Als hij dat jaar geen helm zou dragen zou zijn schedel niet normaal groeien.
Daarna kreeg ik vaak jongens te zien van een jaar of 15/16 die net overleden waren en die er de weg niet in konden vinden. Het is daarna ook vaak voorgekomen dat wij gebeld worden en dat het lievelingsnummer van mn vader via de telefoon werd gedraaid. Ik kan mij nog één dag herinneren dat ik van school naar mijn werk onderweg was en dat ik werd gebeld.. Ik had die ochtend een cd van Yes-r op staan en die zat nog in mijn radio. Ik werd dus gebeld en gek genoeg stond mijn radio kei en keihard aan! Mijn hond was ook in spanning er tegen aan het blaffen
Ik ging gelijk naar huis om te kijken of alles goed was. Toen ik eenmaal thuis kwam was ik erg misselijk, in mijn kamer stond inderdaad mijn radio keihard aan en mijn hond was erg van slag! Ook de huistelefoon lag op mijn bed, terwijl ik die daar niet had neergelegd..
Op school heb ik het er niet vaak over gehad. Want ook daar zag ik dingen die niet helemaal pluis was. (kan ook kloppen, het gebouw bestaat langer dan 50 jaar!) Thuis kan ik het er ook niet over hebben, tenzij er iets erg onwerkelijks is gebeurd waar iedereen zich van bewust is.
Doordat ik onder andere dit soort dingen heb meegemaakt kan ik ook makkelijk anderen helpen.
Iemand die al eerder lid is van dit forum(HeavenBoy) heeft mij deze site toegeschreven in de hoop dat ik iets leer, en dat anderen van mijn ervaringen kunnen leren.
Wat ik in het dagelijkse leven doe is naar school gaan, ik volg de Kappersopleiding. Ik zit nu nog in niveau 1 en ga naar niveau 2. Ik werk in de thuiszorg als bijbaan. En mijn hobby's zijn onderandere Uitgaan(naar clubs en optredens) en muziek luisteren.
Ik moet altijd muziek hebben. Ik kan me anders ook niet concentreren. Ik kan dus niet zonder muziek. Ik luister ondermeer naar Rap en Italiaanse muziek.
Als iemand vragen heeft stel ze gerust