Hoi
Welke tarot kaarten heb je?
Ik zelf heb ervaring met Rider-Waite en de leggingen kloppen eigenlijk altijd. Soms duurt het een paar dagen voor ik de boodschap begrijp. Bij deze tarot kaarten zit een boek met interpretatie per kaart. Vaak lees ik dan het verhaaltje en haal alleen de dingen er uit die goed voelen.
VlinderFay schreef:
maar ik was er bang voor en tijdens een famillie diner in een restaurant in de bilt kwamen we een medium tegen die iets ik weet niet wat bij me gedaan heeft (ik was een jaar of 10 of zo denk ik) sinds dien heb ik geen kleuren meer gezien de zwarte schimmen (altijd een man en een kat) zag ik nog wel tot ongeveer mijn 17de maar waren wel veel minder geworden...
Het lijkt er op dat het medium je 6de chakra dichter heeft gedraaid. Dit staat in verband met helderheid en dit heb je nodig om energieën waar te nemen. Door middel van meditatie kan je deze zelf ook weer openen, maar een chakra hoort eigenlijk in balans te zijn, dus niet te ver open maar ook niet te ver dicht. Om aura`s etc te kunnen zien staat je chakra iets meer open.
VlinderFay schreef:
Mijn zoontje van bijna 6 heeft het steeds over dat hij zweefende onzichtbare (omdat ik ze niet zie) balletjes (zoals hij ze noemt) ziet. ik weet niet goed wat ik hier mee aan moet en dat is ook 1 van de redenen dat ik me hier heb aangemeld... hij voelt zich vaak onbegrepen en ik weet niet zo goed hoe ik er mee moet om gaan als hij het er over heeft...
Hier kan ik je helaas geen advies geven
, Vroeger heb ik ook weleens lichtballen gezien, te grote van pingpong balletjes, maar na een tijdje heb ik dit niet meer gezien. Wat ik wel weet is dat kleine kinderen heel gevoelig voor energieën zijn omdat ze nog niet gevormd zijn door de maatschappij en er dus volledig open voor staan. Waar je evt wel voor moet waken is dat waarnemingen en fantasie niet 1 worden. Wat je evt. kan doen is er zo open voor opstellen zo dat je er samen met je zoontje over kan praten.
Liefs,
Demy