Iedereen bedankt voor het warme welkom! ^^
@HeavenBoy: haha, thanks, en ja, normaal gesproken is school ook niet echt leuk; maar vreemd genoeg is deze school erg positief voor mij persoonlijk, moeilijk uit te leggen... maar afgezien daarvan heb ik gewoon een geweldige klas
dat zal het wel zijn denk ik! ik doe
@Dreamwalker:
een opleiding in illustratie, maar met nadruk op verhaal, ergens in het oosten van het land... ik wil het liefst niet al te specifiek zijn, omdat ik vroeger op een ander spiritueel forum teveel had gezegd, wat ik niet mocht veranderen (en de beheerders wilden me niet helpen). als je meer wilt weten dan kan je het me prive wel vragen
ik praat graag over mijn opleiding namelijk, haha. Maar wat ik er leuk aan vind... ik zit op de opleiding die me naar mijn droombaan optilt, met leraren die begripvol zijn en allemaal heel goed snappen dat we met deze opleiding heel erg persoonlijk bezig zijn. Het is een opleiding waarin we ons innerlijk ontwikkelen, en daardoor meer met onze creativiteit leren te doen.
Weinig academies of scholen gaan nog zo om met zijn of haar leerlingen, dat weet ik wel
@Blackbird: nou, niet echt, alhoewel ik de laatste tijd wel veel met raven heb, maar dat komt door dit artikel:
http://www.cracked.com/article_19042_6- ... think.html Lasermus bestaat uit een aantal gemixte letters uit mijn naam... ongeveer