heey,
ik ben Stefan en ik ben 19 jaar oud noujaa bijna 20.
ik ben, aldus mezelf best spiritueel aangelegd.. alleen is het altijd maar een vaag iets gebleven:(
het begon lang geleden.. toen we net verhuist waren ik was 5/6 en de bouwvakkers hadden net het rijtje huizen af waar ik nu in woon .. ze waren nog bezig met de rest van de straat.. op een dag((8)) was ik ergens aan het spelen in de straat en hoorde constant een vaag geluidje .. ik voelde toen(dat weet ik nog goed) net of er een pen of iets dergelijks in me borst werd gedrukt..
ik ging zoeken en vond uiteindelijk 1moeder kat en 5 jonkies.. deze hadden de oogjes nog dicht en de moeder was dood. ik met alle macht proberen om ze uit zo'n bouwvakkers container( zoon groot open ding) te krijgen en merkte toen pas dat er nog maar 2 van de katjes in leven waren
.. blijkbaar waren ze erin gedumpt door bouwvakkers.
toen ik ze mee naar huis nam voelde ik die "pen" weer verdwijnen en voelde me hart door dat gaatje vullen met pure liefde ofzoo. kan het eigenlijk moeilijk omschrijven maar het voelde goed.. thuis aangekomen heeft mijn vader het direct overgenomen van mij .. van dat moment weet ik niks meer van
.. ik weet alleen dat hij terug kwam van de dierenarts met maar 1 katje.. die andere hebben ze laten inslapen.. ik heb dit katje heel goed verzorgd ik heb hem ook een naam gegeven (siepie):D.
dit katje zo klein als hij was met de oogjes nog dicht gaf mij zo'n goed gevoel net of hij zij: bedankt echt bedankt:D. 4 dagen later deed siepie voor het eerst zijn oogjes open en zag mij.. en daardoor zag hij mij ook als zijn moeder ( waarschijnlijk)
dat was echt de mooiste tijd van mijn leven. ik had vroeger echt het gevoel dat ik met hem kon praten.. hij begreep mij altijd.. hij ging zelfs op me borst klimmen deed zijn pootjes om me nek heen en begon kusjes te geven als ik me slecht voelde..
ik heb op dit forum gelezen dat het heel goed mogelijk ik om te praten met je huis(dier)
:D ik vind dit heel fijn, vooral om te weten dat het niet ik was die tegen mezelf praatte.
dat was het begin en een stukje uit mijn leven.
ik heb nog veel vragen:D zo i'll be back:D
greetz Stefan