Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 23-11-2024, 23:45:09

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Chris! =)
BerichtGeplaatst: 12-09-2009, 21:21:30 
Groentje
Groentje

Helo allemaal,

Ik ben door wat toeval hier terecht gekomen. Ik keek al langer wat rond maar had nu eens zin om iets actiever mezelf bij dit forum te betrekken. Ik ben Chris (verassend) 16 jaar geworden op 17 April. Ik zit in de 5de klas van het Gymnasium en wil later denk ik iets met natuurbehoud gaan doen. Levensverhaal is niet zo heel erg vrolijk en erg lang dus val ik jullie maar eventjes niet mee lastig. Ik ben ongeveer 2 jaar geleden bewust spiritueel geworden en heb ondertussen al veel ervaring opgedaan.

Verder nog een vraagje. Een vriendin van me heeft altijd heel veel moeite met in slaap komen, terwijl ze ook spiritueel is en mediteert enzo. Weet iemand toevallig nog een tip hiervoor?

Groetjes,
Chris.

Berichtenonderwerp: Re: Chris! =)
BerichtGeplaatst: 13-09-2009, 14:59:58 
Groentje
Groentje

Tsja dat weet ik nog niet zo goed.. Ik doe op dit moment gymnasium dus ik hoop een leuke universitaire studie op dit gebied te vinden. Ik ben daar op dit moment ook wat naar aan het zoeken. Aan de ene kant hou ik erg van de natuur en dieren, aan de andere kant ben ik ook vrij intelligent dus zoek ik een opleiding waarbij ik dat ook naar buiten kan brengen ;) Mocht iemand toevallig ervaring hebben met een opleiding in deze trant zou ik dan ook graag over zijn/haar ervaringen horen.

Naja dan toch maar even mijn levensverhaal, dan begrijp je het misschien iets beter. Wel een beetje samengevat anders blijven jullie lezen :P

Ik heb me altijd al anders gevoeld dan anderen, al vanaf toen ik klein was. Mijn uiterlijk was niet heel bijzonder, maar al vanaf hele jonge leeftijd kon ik bijvoorbeeld aura's zien. Nu zat ik op een streng christelijke school en botste dat al gauw, doordat ik niet begreep dat zoiets daar als duivels wordt gezien. Ik was daar dus altijd anders, 12jaar lang. De andere kinderen die eigenlijk vooral bang voor me waren kozen er uit angst voor mijn leven tot hel te maken op school. Thuis was het zo mogelijk nog slechter doordat ik een vader had die mishandelde en eigenlijk het woord vader niet waardig is ooit te hebben gedragen. Anyway natuurlijk kon dat zo niet doorgaan, toen ik 13jaar was zag mijn moeder na een aantal ernstige incidenten in dat het niet zo verder kon en scheidde ze van mijn vader. Bovendien kwamen er een aantal rechtzaken tegen mijn vader. Jammergenoeg is hij niet schuldig bevonden doordat ik een kind ben en mijn verhaal dus aldus de rechter niet zo zwaar weegt als die van een volwassene. Vervolgens was het probleem '' de bezoeksregeling er''. Mijn vader vond dat hij hier recht op had, maar ik wilde liever dood dan daar aan mee te werken. De kinderbescherming enz bemoeide zich hiermee en er was een moment 2jaar geleden dat ik het gewoon niet meer zag zitten. Mijn oma was net verleden, de kinderbescherming scheen niet naar kinderen te luisteren en ik was anders, hoorde hier niet thuis. kortom was de maat vol en besloot ik dat ik hier nu wel lang genoeg was gebleven.

Maar net toen kwam er een lerares in mijn leven die ook spiritueel was. Zij heeft me enorm kunnen helpen en uiteindelijk is toen eigenlijk pas echt mijn genezingsproces begonnen. Nu, 2 jaar later, ben ik totaal veranderd. Geen klein bang jongetje meer. De rechtzaken over bezoeksregeling zijn wonder boven wonder toch goed afgelopen en ik heb nu ook vrienden die me kneiter veel helpen en me begrijpen, waardoor ik het gevoel heb dat ik in ieder geval niet de enige ben die anders is.

Spiritueel, tsja dat houdt voor mij in dat ik bewust leef, in het nu, aura's zie/voel energie kan sturen voelen gebruiken beschermen en nog meer van zulke dingen ;) Bovendien geloof ik dat ik hier ben om dingen te leren (herinneren) in reincarnatie enz. en naja als we elkaar beter leren kennen wordt vanzelf duidelijk wat ik precies bedoel en ben =)

In ieder geval heel erg bedankt voor de tips en uitleg!

BerichtGeplaatst: 13-09-2009, 16:16:06 
Groentje
Groentje

Bedankt voor de complimenten :) en we gaan je tips zeker uitproberen. super dat je zo meedenkt! En ach, uiteindelijk zijn we hier denk ik om te leren en heeft mijn verleden er toch wel mooi voor gezorgd dat ik de persoon ben geworden die ik nu ben en daar ben ik erg dankbaar voor. iedereen heeft zo zijn bagage... Ik heb het gevoel dat ik me hier zonder problemen thuis ga voelen :D

BerichtGeplaatst: 14-09-2009, 08:20:23 
Power Moderator
Power Moderator

Hey Chris, welkom hier!
Ik wilde nog even een tip aan die van (de andere) Chris toevoegen: liefst 1 uur voordat je gaat slapen niet meer naar de tv kijken en niet meer achter de computer zitten! Ik heb ooit gelezen dat je hersenen dat licht verwerken als daglicht en daardoor je natuurlijke ritme wordt verstoord. Geen idee of dat echt waar is, maar ook al is het dat niet, even rust nemen zonder naar een beeldscherm te staren, daar slaap je meestal beter door :)

En wat ik ook wel eens doe als ik echt niet kan slapen; al je spieren tegelijk aanspannen, maar dan ook echt al je spieren! Probeer te voelen dat je alles aanspant, tot aan je tenen. Dat doe je zo'n 5 seconden, en daarna ontspan je al je spieren van beneden naar boven (tenen, voeten, benen, heupen, buik, schouders, armen, hoofd). Dit kan je een paar keer herhalen (3x ofzo), maar soms is 1x genoeg. Misschien kan ze dat proberen, maar voor iedereen werkt natuurlijk iets anders! Succes :wink:

BerichtGeplaatst: 22-09-2009, 21:29:22 
Dwerg
Dwerg

Julia schreef:
Hey Chris, welkom hier!
Ik wilde nog even een tip aan die van (de andere) Chris toevoegen: liefst 1 uur voordat je gaat slapen niet meer naar de tv kijken en niet meer achter de computer zitten! Ik heb ooit gelezen dat je hersenen dat licht verwerken als daglicht en daardoor je natuurlijke ritme wordt verstoord. Geen idee of dat echt waar is, maar ook al is het dat niet, even rust nemen zonder naar een beeldscherm te staren, daar slaap je meestal beter door :)

En wat ik ook wel eens doe als ik echt niet kan slapen; al je spieren tegelijk aanspannen, maar dan ook echt al je spieren! Probeer te voelen dat je alles aanspant, tot aan je tenen. Dat doe je zo'n 5 seconden, en daarna ontspan je al je spieren van beneden naar boven (tenen, voeten, benen, heupen, buik, schouders, armen, hoofd). Dit kan je een paar keer herhalen (3x ofzo), maar soms is 1x genoeg. Misschien kan ze dat proberen, maar voor iedereen werkt natuurlijk iets anders! Succes :wink:

@ Chris! Welkom

@ Julia wat je zegt is waar (bevestigd door me psychiater)
het licht van je de tv en computer breken de deeltjes af die er voor zorgen dat je moe word.

Alle wegen leiden naar de bron.

BerichtGeplaatst: 23-02-2010, 19:59:46 
Gids
Gids

hey Chris,

Welkom op 't forum. Ik ben Matthijs, 18 jaar en doe nu vwo ;)... misschien als je wil praten, pb maar ;)

BerichtGeplaatst: 24-02-2010, 15:10:50 
Hey leuk een mede gymnasiast! gezellig. Ik zit wel een paar klassen lager dan jou, namelijk in de derde maar dat maakt toch niet veel???

Welkom op dit forum... enuhm... kan ik aankloppen als ik hulp nodig heb met latijn of grieks? :P haha

X :kiss: Seira

BerichtGeplaatst: 24-02-2010, 16:46:25 
Groentje
Groentje

Welkom Chris,

Met Vriendelijke Groet,
Ronald

BerichtGeplaatst: 09-03-2010, 13:25:57 
Kabouter
Kabouter

Hoihoi,

Ook van mij een hartelijk welkom hier :wave:

BerichtGeplaatst: 05-04-2010, 12:14:45 
Reus
Reus

Welkom :D!

Je hebt het vast wel naar je zin hier :)!
x

Eeyore

BerichtGeplaatst: 07-04-2010, 21:06:07 
Moderator
Moderator

Moby schreef:
Welkom :D!

Je hebt het vast wel naar je zin hier :)!
x

Volgens mij wel. :p

[Tut] 17:57: Vrouwen...
[Tut] 17:57: Labiele wezens
[Misoyama] 17:57: idd Tut
[Misoyama] 17:57: jij snapt t kerel
[Butterfly12] 17:57: hahaha
[Tut] 17:57: Ja he
[Tut] 17:58: Wij mannen, wij zijn anders

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00