Tsja dat weet ik nog niet zo goed.. Ik doe op dit moment gymnasium dus ik hoop een leuke universitaire studie op dit gebied te vinden. Ik ben daar op dit moment ook wat naar aan het zoeken. Aan de ene kant hou ik erg van de natuur en dieren, aan de andere kant ben ik ook vrij intelligent dus zoek ik een opleiding waarbij ik dat ook naar buiten kan brengen
Mocht iemand toevallig ervaring hebben met een opleiding in deze trant zou ik dan ook graag over zijn/haar ervaringen horen.
Naja dan toch maar even mijn levensverhaal, dan begrijp je het misschien iets beter. Wel een beetje samengevat anders blijven jullie lezen
Ik heb me altijd al anders gevoeld dan anderen, al vanaf toen ik klein was. Mijn uiterlijk was niet heel bijzonder, maar al vanaf hele jonge leeftijd kon ik bijvoorbeeld aura's zien. Nu zat ik op een streng christelijke school en botste dat al gauw, doordat ik niet begreep dat zoiets daar als duivels wordt gezien. Ik was daar dus altijd anders, 12jaar lang. De andere kinderen die eigenlijk vooral bang voor me waren kozen er uit angst voor mijn leven tot hel te maken op school. Thuis was het zo mogelijk nog slechter doordat ik een vader had die mishandelde en eigenlijk het woord vader niet waardig is ooit te hebben gedragen. Anyway natuurlijk kon dat zo niet doorgaan, toen ik 13jaar was zag mijn moeder na een aantal ernstige incidenten in dat het niet zo verder kon en scheidde ze van mijn vader. Bovendien kwamen er een aantal rechtzaken tegen mijn vader. Jammergenoeg is hij niet schuldig bevonden doordat ik een kind ben en mijn verhaal dus aldus de rechter niet zo zwaar weegt als die van een volwassene. Vervolgens was het probleem '' de bezoeksregeling er''. Mijn vader vond dat hij hier recht op had, maar ik wilde liever dood dan daar aan mee te werken. De kinderbescherming enz bemoeide zich hiermee en er was een moment 2jaar geleden dat ik het gewoon niet meer zag zitten. Mijn oma was net verleden, de kinderbescherming scheen niet naar kinderen te luisteren en ik was anders, hoorde hier niet thuis. kortom was de maat vol en besloot ik dat ik hier nu wel lang genoeg was gebleven.
Maar net toen kwam er een lerares in mijn leven die ook spiritueel was. Zij heeft me enorm kunnen helpen en uiteindelijk is toen eigenlijk pas echt mijn genezingsproces begonnen. Nu, 2 jaar later, ben ik totaal veranderd. Geen klein bang jongetje meer. De rechtzaken over bezoeksregeling zijn wonder boven wonder toch goed afgelopen en ik heb nu ook vrienden die me kneiter veel helpen en me begrijpen, waardoor ik het gevoel heb dat ik in ieder geval niet de enige ben die anders is.
Spiritueel, tsja dat houdt voor mij in dat ik bewust leef, in het nu, aura's zie/voel energie kan sturen voelen gebruiken beschermen en nog meer van zulke dingen
Bovendien geloof ik dat ik hier ben om dingen te leren (herinneren) in reincarnatie enz. en naja als we elkaar beter leren kennen wordt vanzelf duidelijk wat ik precies bedoel en ben =)
In ieder geval heel erg bedankt voor de tips en uitleg!