Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 23-11-2024, 15:09:47

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Nu toch maar even voorstellen xD
BerichtGeplaatst: 06-03-2010, 13:14:27 
Nimf
Nimf

Ik zit al een half jaar op dit forum, maar nooit echt voorgesteld , dus laat ik dat nu maar doen

Mijn naam is Anna en ik ben in oktober 17 jaar geworden. Ik ben begonnen met de opleiding jeugdzorg ( mbo niv 4 ) als ik dat klaar heb wil ik graag de opleiding toegepaste psychologie doen op het HBO. Ik wil graag mensen ( voornamelijk kinderen/jongeren ) helpen die het moeilijk hebben en ze positief te laten denken. Ik heb een enorm groot hart voor dieren. Ik vind het enorm moeilijk om een dier te zien lijden. Als ik een film zie waar een dier in dood gaat dan hoef ik de hele film niet meer te zien want ik kan het niet aanzien :( ook animal planet vind ik moeilijk om te zien. sinds mijn 10e ben ik ook vegetarier, het past gewoon niet bij mij om vlees te eten, ik vind het op een 1 of andere manier niet meer natuurlijk om dieren te eten. Maar als ik ooit een man krijg dan hoeft die niet vegetarier te worden, want ik vind wel dat iedereen zijn eigen keuzes moet maken. De hond van mijn Opa ( ik had een erg goede band met die hond ) die hond is een paar weken geleden ingeslapen, je zou zeggen dat ik dat inslapen niet wou meemaken maar ik wou het wel, dus ben ik mee gegaan en heb hem rustig zien dood gaan, normaal heb ik erg veel moeite met dat soort dingen maar ik wou sterker worden. Ik heb traantjes gelaten maar ik weet dat hij het goed heeft dus ik heb er zowieso vrede mee !
Genoeg over dat !

Wat vind ik leuk om te doen : ik vind het leuk films te kijken en documentaries , ik hou van oude muziek , jaren 60/70/80, van elvis bijvoorbeeld. Zelfs klassieke muziek vind ik mooi, zolang het maar rustig is ! Ook zit ik op Jiu jitsu en tennis. Sinds een kort tijdje ben ik begonnen met klimmen, op school hebben we een sportpas gekregen waardoor we 4 jaar lang gratis mogen sporten in een sportschool ( waar dus ook een klimmuur is :D ) erg leuK, al heb ik wel hoogtevrees haha, die angst probeer ik te overwinnen! :P

Wat vind ik niet leuk om te doen: Ik houd niet erg veel van shoppen, wel van kleren maar shoppen? , ik bestel liever via internet. Ik kan niet langer dan een uur in de stad zijn haha :P Ook hou ik niet van mensen die meelopen en persee bij een groep willen horen, ik begrijp dat dat komt door hun eigen onzekerheid en frustraties maar ik wil liever mezelf blijven. De muziek van tegenwoordig vind ik verschrikkelijk :P Ook ga ik bijna niet uit, alhoewel ik vind het wel leuk om naar bioscopen te gaan en avondje bij vrienden te zijn maar uitgaan in kroegen enz , niks voor mij xD

Zo ben ik dus een beetje haha :P

Het jammere is alleen dat ik op school niet veel mensen ken die hetzelfde denken als mij over het leven. Ik vind namelijk niks negatiefs in het leven, overal kan je van leren, ik ben gepest maar daar ben ik blij om. Ik heb er veel van geleerd en de pesters ben ik alleen maar dankbaar.

Ik heb nog geen vriend maar alles komt op z'n tijd, ik wil later ook super graag kinderen, niet te veel :P maar 2 vind ik wel genoeg, misschien 3 xD

Ik heb al best veel spirituele ervaringen meegemaakt, visioenen in dromen. ( Als je het interessand lijkt om daarover te lezen dan kan je naar mijn topic gaan "gave? " ) ik heb veel lucide dromen. Sinds 2 weken terug zie ik aura's ik moet me wel concentreren, het is niet zo dat ik langs iemand loop en ineens 'zijn of haar aura zie ' . Als ik me goed concentreer dan kan ik het zien. Bij een lerares heb ik echt een hele grote mooie aura gezien, blauw met wat groen. Helemaal om haar heen. Dat vond ik erg mooi en na die ervaringen probeer ik meer aura's te zien bij mensen. Ik heb al veel ervaringen gehad maar dat word nu een te lang verhaal xD in mijn topic "gave? " staan wat ervaringen van mij...

Genoeg over mij , zo sta ik dus z'n beetje in het leven :P ik praat veel maar van typen kan ik er ook aardig wat van zie ik nu xD

Gr Anna

BerichtGeplaatst: 06-03-2010, 18:18:35 
Kabouter
Kabouter

Hoi Anna,

Welkom en leuk je te lezen.
Mooie opleiding waar je aan bezig bent.
Ik geloof er zeker in dat je het gaat redden met jou instelling hoe je staat in het leven. Ik herken dat ook dat alles een reden heeft en je er een les uit kunt putten.

Gr gedachtenkracht

BerichtGeplaatst: 09-03-2010, 13:19:32 
Kabouter
Kabouter

Hoihoi,

Ook van mij een hartelijk welkom hier :wave:

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00