Hallo allemaal,
Ik wil mij hierbij voorstellen. Ik ben Juliette Betgen. En ik ben een oudere jongeren, zal ik het zo maar noemen. Ik ben inmiddels 35 jaar. Ik ben al wat jaartjes werkzaam als verpleegkundige. Ik werk op een interne longafdeling. Dit houdt in dat ik veel mensen verpleeg met longziektes zoals longemfyseem, longkanker, astma, etc... Een heerlijk afdeling om te werken. Hele fijne collega's en een leerzame patienten categorie. Door deze aandoeningen gaan er heel veel mensen over... en het is heel mooi om deze mensen te begeleiden.... Mijn vriend (hij voelt voor mij als man, we zijn meer dan 12 jaar samen) en ik hebben samen een hondje, Dara (mijn grootste liefde!), 2 lieve konijntjes (Pino en Ella) en twee goudvisjes (vissie en blub). Ik heb twee jaar geleden Reiki 2 afgerond. En ik ben dit jaar met Shambhala begonnen. En over twee weken heb ik mijn derde inwijding hier van. Ik vind dit een heerlijke energie om mee te werken. Mijn sterkste punten liggen ook bij energie geven, pendelen en intuitief dieren lezen. Verdere hobby's van mij zijn schapendrijven, lezen, borduren en internetten..... En heel veel leuke dingen doen met Dara zoals kunstjes, oefeningen, spelen, (bal gooien, doggiedance, tribebal, bal gooien, etc). Hoe ik bij deze site ben gekomen??? Ik ben hier jaren lang geleden al een keer lid geweest. Ik heb hier van 1 goede mailvriendind over gehouden, Patricia. Ik zat vandaag te msnen met haar en vroeg aan haar of zij mij weer eens wilde readen. En zij vroeg zich af waarom ik dat niet op het forum doe. Dat vond ik eigenlijk wel een goed idee. Ik heb er geprobeerd om er op te komen maar het lukte niet meer. Dus ik heb me maar opnieuw aangemeld.... Ik hoop hier veel te leren en dat ik ook wat voor jullie kan beteken....
_________________ Zodra je van jezelf houd kan je ook houden van een ander!
|