ClygonGravity schreef:
Ik zocht op google wat op over familiars,
Alles was Engels dus had er nog even Dutch bij gezet.
Toen kwam ik al gauw op het forum waar jij naartoe linkt,
En heb daar wat zitten lezen.
Vanuit daar vond ik je YouTubekanaal, en keek wat filmpjes.
Heb die over je drakenschedel gezien, en ik vond je stem erg fijn om naar te luisteren haha :d
Dus ik keek nog een video, de eerste over het ouija bord.
Die maakte me een beetje nieuwsgierig naar het 2e deel.
Dus ik luisterde naar het verhaal dat je vertelde, tot ik het plots niet meer trok. Het zweet brak me uit. Het enge was dat ik je filmpje niet weg kon klikken :O
Na ff blijven klikken ging het dan toch weg, heb Mn lamp aangedaan, tablet weggelegd en ben gaan liggen. Ik had Mn door weer opengezet zodat er een schemerlicht op Mn kamer binnenkwam.
Boven mijn bed is het plafond erg schuin, van het dak, en ik zag voortdurend daar steeds schimmen op. En ook weer op andere plekken. Het was een vrouw, en ik wou niets met haar te maken hebben. Ze ging maar niet weg, net als het filmpje, ik bleef haar vragen weg te gaan, naar het licht te gaan, of gewoon naar iemand anders. Ze was nog niet klaar om naar het licht te gaan. Maar ik wou slapen.
Dat was me Mn nachtje wel..
Dat is apart :\
Trek je vaker dit soort dingen aan of heb je meer van dit soort ervaringen? Ik weet niet of ik contact had met een man of vrouw, maar naar mijn idee was het inderdaad een vrouw. Ben je er uiteindelijk nog vanaf gekomen?