Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 22-11-2024, 17:11:30

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Athanasia
BerichtGeplaatst: 07-08-2013, 12:55:50 
Groentje
Groentje

Hoi Sj-ers,

Mijn naam is Athanasia. Dit is niet mijn echte naam, maar deze naam gebruik ik op dit forum en hiermee kun je mij ook aanspreken.
Ik ben geboren op 2 december in 1998.
Ik heb altijd al interesse gehad in spiritualiteit en het paranormale. Ik zal vertellen hoe het komt dat ik me er zo erg in ben gaan verdiepen.
Dit begon ongeveer zo'n twee jaar geleden. Mijn oma is vlak na mijn geboorte overleden. Ik had toen sinds mijn 12e het gevoel dat ze bij me was. Het was een fijn gevoel. Doordat ik dit gevoel had ben ik mij er steeds meer in gaan verdiepen. Ik kwam uit op dit forum en ik heb eerst een ander account gehad. Namelijk: Elfenpoeder. De reden voor dit nieuwe account is omdat dat andere account gewoon een puinhoop is.
Maar goed, ik ging me er dus in verdiepen. En zo kwam ik er eigenlijk steeds meer over te weten. Ik leerde over Gidsen en Engelen, over 'kwade' en 'goede' geesten. Ik leerde over telekinese en telepathie. Ik leerde er eigenlijk gewoon heel veel over door dit forum.
Ik vond het steeds interessanter en interessanter worden en bleef me erin verdiepen.
Daarna heb ik er voor een klein half jaar geen aandacht meer aan besteed, maar nu ik gisteren iemand ontmoette die ervaring heeft met het paranormale en spirituele ben ik me er weer in gaan verdiepen.

Ik ben iemand die niet zo vaak op een topic zal reageren, behalve als ik erg nieuwsgierig ben en er vragen over heb. Maar ik zal niet vaak reageren om verhalen te vertellen.
Ook ben ik iemand die veel topics gaat openen met alle vragen die in haar op komen. Ik ben van mijzelf heel erg nieuwsgierig namelijk en ik wil alles weten.

Ik hoop dat ik zo een beetje genoeg over mij verteld heb.
Hebben jullie nog vragen, dan hoor ik het graag!

Groetjes, Athanasia.

Zijn er trouwens mensen die mij willen helpen met mijn gaves ontwikkelen in het paranormale? Als je mij daarbij zou willen helpen zal ik dat erg waarderen. En ik vertel je er graag meer over als je mij even een PB stuurt!

Berichtenonderwerp: Re: Athanasia
BerichtGeplaatst: 08-08-2013, 20:30:56 
Feniks
Feniks

Welkom terug op het forum Athanasia! De naam Elfenpoeder kan ik me nog wel herinneren :) !

Ik heb wel een vraagje: Wat trekt je eigenlijk zo aan binnen het spirituele/paranormale aspect?

Ik sal de haat overleve,
de lievde een kans geve,
de b1tches ontwijke
en me einddoel bereike.

PS Haters gaan haten!

BerichtGeplaatst: 09-08-2013, 00:56:10 
Elf
Elf

Welkom!

“If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito.” - Dalai Lama

BerichtGeplaatst: 09-08-2013, 15:26:35 
Groentje
Groentje

Blackbird schreef:
Welkom terug op het forum Athanasia! De naam Elfenpoeder kan ik me nog wel herinneren :) !

Ik heb wel een vraagje: Wat trekt je eigenlijk zo aan binnen het spirituele/paranormale aspect?

Dat zal ik je vertellen. Ik kwam dus steeds meer te weten door dit forum en ik vind het heel erg interessant.
Ik weet niet zo goed wat ik er zo interessant aan vind. Ik ben van mezelf heel nieuwsgierig dus dat zal hier wel een rol bij spelen. Ik denk dat het komt door de zeker- en onzekerheden die er over het paranormale en spirituele zijn.
Van bepaalde dingen weten we dat het zo is, maar van andere dingen weten we het niet.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00