Hoi allemaal!
Ik ben Rowan Vossepoel, ik ben 19 jaar oud en momenteel studeer ik Pedagogiek. Momenteel, omdat... ik me niet meer thuis voel op mijn school, in het huidige systeem. Dit heb ik eigenlijk altijd zo ervaren maar het is de afgelopen maanden, weken, zeer toegenomen.
Toen ik nog een klein meisje was, voelde ik al dat er iets niet goed zat (zit) in de wereld. Mijn persoonlijke missie op dit moment is ervoor te zorgen dat jongeren zich niet meer eenzaam en onbegrepen voelen. Het mag niet meer zo zijn dat jongeren zoals ik en jij zich opsluiten in hun kamer of de buitenwereld de rug toekeren. Nog erger is het wanneer iemand met een prachtige innerlijke kracht zich laat of gaat aanpassen aan en in de samenleving. Ik heb teveel innerlijke lichtjes zien doven en daarmee ook de buitenkant van prachtige personen. Zeker de afgelopen jaren heb ik dit vaak en veel ervaren en dat heeft me (positief en negatief) gevormd. Op vele plaatsen zoals op school, op het werk, in de familie of vriendenkring worden excentrieke persoonlijkheden niet geaccepteerd of, misschien nog wel erger: niet gezien. Veel jongeren trekken zich terug of uiten hun frustraties en onzekerheden op manieren die niet overeen komen met hun ware gevoelens.
Samen met twee andere bewuste mensen heb ik een beweging opgezet, genaamd You(th) Change. Wat wij van You(th) Change doen, is jongeren bij elkaar laten komen en laten zien welke mooie veranderingen er allemaal mogelijk zijn. In en binnen jouzelf, de maatschappij, jouw land, Europa, de wereld, het omni- en universum... je kunt het zo gek niet bedenken. Alles wat je wil... dat kan! Wat wij met deze beweging willen bereiken is een klankbord, een “thuis”, een inspiratie vormen voor al die jongeren die vastlopen in deze maatschappij. Het liefst willen wij jouw (mogelijke) eenzaamheid wegnemen. “Ik ben niet alleen, we zijn allen één en kunnen samen onze krachten bundelen en er voor zorgen dat onze wereld prachtig wordt!” Dit is waar het om draait!
Deze post lijkt nu gemaakt om 'zieltjes te winnen'. Dit is echter een negatief begrip en ik zie dit ook niet zo. Ik wil de bewuste mensen op dit forum graag kennis laten maken met You(th) Change en de mogelijkheden die er zijn. Daarnaast zou ik het geweldig vinden als ik door middel van dit berichtje mensen de motivatie kan brengen of wellicht een duwtje in de rug en wie weet, zien wij jou dan terug tijdens een van onze bijeenkomsten?
Wanneer je geïnteresseerd bent, kun je ten aller tijden onze website bezoeken:
http://www.youthchange.nl.Wat ik nog wil toevoegen aan mijn berichtje: ik hoop dat mijn post niet als reclame wordt gezien (ik ben ervan op de hoogte dat dit op fora vaak niet is toegestaan). Mocht dit wel het geval zijn, zijn de moderators uiteraard vrij mijn post te verwijderen.
Liefs,
Rowan