Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 26-11-2024, 18:11:25

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: voorstellen: lakshmi
BerichtGeplaatst: 27-09-2011, 14:33:33 
Groentje
Groentje

Hallo,

zat even te twijfelen of ik mij zou voorstellen of gewoon af en toe op het forum wat zou rond blijven reageren hier en daar, maar bij deze een stukje van mij. vind het nl toch wel leuk om even de anderen te lezen en misschien hebben enkele van jullie dat bij mij ook. zelfs al ben ik van mening dat wij allen 1 zijn en ik dus een andere fysieke manifestatie van jullie ben, maar toch...
goed, ik noem mij lakshmi.
mijn spirituele interesse is sterk aangewakkerd toen ik via het leggen van tarotkaarten erachter kwam dat er meer is dan wat regulier wordt aangenomen. dat ging namelijk zo goed dat er niet van geluk of toeval sprake kon zijn. ik ben daar vervolgens mee gestopt en mij met bewustzijnsgroei gaan bezighouden. dit was voor mij een laatste strohalm vanwege dat ik alles en iedereen verloren heb in mijn tienerjaren. mijn gehele familie brak de banden en mijn vrienden raakte ik kwijt door verschillende verhuizingen door het hele land. ik ben toen het pad van de tm-siddhi's gaan volgen. ook wel bekend vanwege het yogic flying. sinds die tijd doe ik 2x daags mijn yoga/meditatie programma. de eerste 3 jaar heb ik dat in volledig isolement gedaan, ook zonder elektriciteit zelfs. daarna ben ik mij weer in de maatschappij gaan invoegen en geprobeerd om mensen te waarderen en er mee te kunnen communiceren. (ben nu niet meer zo sociaal gestoord hoor, denk ik)gedurende die 3 jaar ben ik spiritueel erg gegroeid en waren mijn zintuigen bijzonder helder. ik heb gemerkt dat nu ik alweer een tijdje tv en pc enzo om mij heen heb en in de bewoonde wereld woon, mijn paranormale gaven op een veel lager niveau functioneren en dat ik mensen weer moet opbellen om te weten of ze thuis zijn en ik langs kan komen voor een kopje thee.
verder merk ik in mijn leven dat ik heel veel eenheid voel met mens en dier/natuur (heb bij veel mensen die ik ontmoet het idee dat zielen samensmelten, ook al merkt de ander in de meeste gevallen niks) en ik voel mij eindelijk thuis als mens op aarde (van peuter tot een jaar of 12 was ik altijd erg bang dat mijn ouders of de politie zou ontdekken dat ik niet van deze planeet afkomstig was, vooral als er een extra politiebericht op tv kwam dacht ik: o nee, als nu maar niet mijn foto komt met gezocht, van een andere planeet, etc..). wel vind ik dat mijn medemens de weg een beetje kwijt is (verblind door hebzucht??) en ik probeer af en toe op sommige plaatsen wat van mijn ideeen te dumpen. denk hierbij aan actualiteitenprogrammas en politieke partijen. mijn laatste project is om het geld-systeem af te schaffen en een alternatief ervoor in te brengen, maar dat wordt moeilijk in mijn eentje. hulp van jullie is welkom. stuur maar pb bij interresse.
ik zal op deze site af en toe in de fora reageren en hoop daarbij niet te lomp over te komen en iemand te kwetsen. vind het nl zelf wel leuk om beetje tegen de draad in te gaan, zolang het onderwerp niet zo serieus is dat ik mensen een verkeerd pad op kan sturen natuurlijk, meer om mensen aan het denken te zetten en een topic aktief te houden.
ondanks dat ik veel ervaringen heb opgedaan die soms wel en soms niet in spirituele boeken staan beschreven zal ik bijna nooit op dat soort topics reageren, omdat ik dat soort dingen als niet relevant beschouw voor ongeforceerde groei van bewustzijn. misschien dat ik daar in de chat wel over vermogens meeklets, maar die doet het momenteel niet.
als er iemand is die serieus werk wilt maken om ook vol voor bewustzijnsgroei te kiezen, kunnen ze altijd een pb-tje sturen voor mijn ervaringen die ik niet op het internet zet. als siddha heb ik zelf gemerkt en ervaren dat de kracht van gedachten geen grenzen kent en het is handig hiervan op de hoogte te zijn voordat je echt in het diepe springt.

ik ben op deze site gekomen op aanraden van andere sj-ers en vind het tot nog toe een leuke site met interessante en aardige mensen. vooral brianK en tam met de elfennaam heb ik met plezier veel van gelezen. maar zal binnenkort wel nog meer mensen digitaal een beetje leren kennen.

groetjes en wens julie allen een fijne dag, elke dag

Berichtenonderwerp: Re: voorstellen: lakshmi
BerichtGeplaatst: 27-09-2011, 15:14:21 
Moderator
Moderator

Welkom :D

an arrow can only be shot by pulling it backward. When life is dragging you back with difficulties, it means it's going to launch you into something great. So just keep focus, and keep aiming

BerichtGeplaatst: 28-09-2011, 08:35:24 
Elf
Elf

Hey lakshmi

leuk om je voorstel bericht te lezen. Bedankt voor het compliment, altijd fijn als iemand mn berichten met plezier leest!

Ik hoop je hier vaker tegen te komen!!!

Groetjes

Elfje Tam ;)

BerichtGeplaatst: 28-09-2011, 14:25:44 
Reus
Reus

Welkom op het forum :D

BerichtGeplaatst: 29-09-2011, 18:24:47 
Groentje
Groentje

Dag medegroentje =)

Leuk om zo je verhaal te lezen,
Altijd interesant om ook de verhalen achter de mensen op dit forum te weten.

Opa - 31-06-2011
Oma - 10-10-2011

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00