Hoi Allemaal,
Ik noem mezelf maar spons, omdat ik graag informatie hoor van mensen die een bijzonder verhaal hebben.
Dit forum heb ik eigenlijk bij 'toeval' gevonden, maar ik ben benieuwd wat er hier te leren valt
Zelf heb ik geen bijzonder merkbare gave. Toch heb ik op mijn zoektocht naar informatie waar ik
een groot gevoel van waarheid bij vind, bijzondere mensen gesproken en bijzondere informatie bronnen gevonden.
Dingen als projectCamelot, bill.inelia.com , little grandmother/tribe of many colours , amma amritapuri ,nag hammadi, srimad bhagavatam, Love Police, 'Kinderen van nu', nibiru/belial/akhnaton/lemuria/orgone/victor schauberger/tesla/gevitaliseerd water/kristalkinderen/phi/edward leedskalnin/philedelpha experiment/remote viewing etc. heeft de revu gepaseerd.
De voor mij grootste bootst waren in chronologische volgorde (met url);
'Ra material - A humble messenger of the Law of One' ~
LLresearch.org'Kinderen van de Wet van Een' (vertaald uit het Engels)~
John Peniel'Falun Dafa'~
Li HongzhiDe eeuwige vraag die me bezig houdt/hield is, Wat is de wetmatigheid waarbij God, Engelen, Demonen, Mens een logische volgorde hebben. En waarbij het concept 'goed/kwaad' hoe meer je de wetmatigheid benaderd het minder op het aardse concept lijkt. Hierbij zou de visie van o.a. Jezus en Boeddha moeten passen.
Het punt waar ik nu ben is, geloof ik echt in wat ik gevonden heb en pas ik het toe, of dwaal ik verder.
Zoals je misschien wel leest, kom ik niet enkel uit de gevoels-hoek
Groetjes