Hallo allemaal ik zal mij zelf even kort introduceren!
Ik ben Albert, ik ben 23 jaar.
Ik ben als vanaf jongs af aan gevoelig voor de buitenwereld, een HSP’er zoals men dat noemt. Dit begin ik steeds beter ondercontrole te krijgen. Toen ik jong was(..nog jonger
) zo rond 12-13 had ik dit nog niet en pikt toen veel op van andere mensen, waar ik me des tijds niet goed voor kon afsluiten. Dit had ook te maken met onwetendheid, omdat ik er pas later achter kwam dat andere mensen dit niet hadden. Maar inmiddels kan ik het gebruiken wanneer ik het nodig heb en kan ik me ervoor afschermen als ik het niet nodig heb.
Daarnaast zie ik aura’s zonder mij daar op te concentreren meestal is het gewoon een witte rand en soms met kleuren er doorheen, ook dit verbeterd namate ik hier meer mee doe. En een healing geven gaat mij ook goed af, daar ben ik me ook steeds meer in aan het verdiepen/ ontwikkelen. Maar zie al snel resultaat, zowel bij mezelf als bij andere mensen(door handoplegging of op afstand).
Maar omdat mijn omgeving maar weinig of geen interesse heeft in dit, dacht ik, ik ga het internet op om mijn ervaringen te delen, leren van andere en wie weet zelfs vrienden te maken/ ontmoeten.
Groetjes,
Albert