Hey mensen!
Nadat ik het laatste jaar veel rondgesurft heb op deze site en veel van jullie gesprekken heb genoten (ik was nog een beetje undercover
), wordt het nu toch wel heel erg tijd om een account aan te maken vind ik. De dingen die ik hier tot nu toe heb gelezen zijn echt super interessant en kunnen volgens mij echt veel mensen helpen die lijken gek te worden in een wereld die totaal van het spirituele af lijkt te zijn. Het is echt shit als je je ervaringen niet met andere kan delen omdat je bang bent voor hun reactie aangezien ze het meeste niet zullen begrijpen wat je zegt... De laatste tijd schiet mijn eigen bewustzijn enorm de hoogte in, lijkt alles een beetje bij elkaar te komen, dingen van vroeger die zijn weggestopt zoals voelen en zien komen terug, en dan met bijgevoegde kennis van de wereld zoals hij nu is. Verder begin ik de laatste tijd aura's of gewoon de pure energie te zien die er is en heb ik het idee dat mijn geest, dus de kennis die hij/zei in vorige levens heeft opgedaan bij elkaar begint te komen aangezien de dingen die ik altijd heb gedacht wel heel erg goed blijken te kloppen. Maar soms gaat het me wel een beetje te snel en weet ik eigenlijk niet meer waar ik het zoeken moet. ( een soort van stralingsprobleem dus, aangezien het best heftig kan zijn je eigen aura te zien en mijn hoofd soms gewoon echt te snel lijkt te gaan terwijl ik wel weet dat het werkt op de manier waarvoor het bedoeld is.
Verder heb ik de laatste tijd een paar leuke dromen gehad over mensen die misschien best wel eens op dit forum zouden kunnen zitten( ze gingen over het sturen van de elementen, en over geesten) Maar dit zal ik nog wel in het dromen forum plaatsen.
Vandaar dat ik nu toch wel graag mijn ervaringen met jullie wil gaan delen, en ben erg benieuwd wat dit gaat geven.
Tot spreeks!