Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 23-11-2024, 07:54:04

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 06-12-2010, 21:04:09 
Feniks
Feniks

mCCP is een vervuiling die met enige regelmaat voorkomt in XTC. Goed dat je de pil (?) hebt laten testen voordat je hem nam.

De wiki over MDMA is redelijk uitgebreid en heeft een gedegen bronvermelding. http://nl.wikipedia.org/wiki/3,4-methyl ... amfetamine Misschien de moeite waard om hem eens goed door te spitten.

Het is bekend dat MDMA in een pure vorm een sterk gevoel van empathie oproept. Hetgeen je eigenlijk in je openingspost beschrijft. Het kan zijn dat sinds je dat intense gevoel hebt ervaren, je er beter bekend mee bent geraakt en deze empathie nu gemakkelijker kan bereiken in nuchtere staat.

Douglas Adams

BerichtGeplaatst: 06-12-2010, 21:25:00 
Dwerg
Dwerg

Ik heb pas iets geleerd over narcose. Je wordt hierbij (net als bij drugs) licht vergiftigd, waardoor je astraal bewustzijn je lichaam verlaat. Je verliest dan even het contact met je lichaam en het is mogelijk dat je in je hogerbewustzijn komt. Dit lijkt positief, maar het tegendeel is waar. Het duurt zelfs gemiddeld zeven jaar voordat het contact met je lichaam weer volledig in balans is. Een narcose is vaak een noodzakelijk middel, maar drugs niet. Ik wil je adviseren om veel aardingsoefeningen te doen; deze zullen je sneller in balans brengen. Het is belangrijk om een veilige thuishaven (je eigen lichaam) te hebben. Je bent nu namelijk extra vatbaar voor invloeden (ook voor negativiteit).
Mijn advies: Dat spul niet meer nemen.

P.S. Dit is wat ik geleerd heb. Mocht iemand meer hierover weten of aanvullingen hebben, dan hoor ik het graag!

BerichtGeplaatst: 07-12-2010, 22:43:27 
Feniks
Feniks

Drugs gaan niet zo diep dat het astraal of het Ik lichaam wordt los gekoppeld (tenzij er een overdosis wordt genomen waarbij verlies van bewustzijn optreed). Het past de lichamen wel aan, zo vergroot cocaïne de aanwezigheid van het astraal lichaam. Wat drugs vooral doen is aanpassingen maken in de manier waarop we ons in de wereld kunnen manifesteren. Ons denken-voelen-willen.

Een narcose maakt inderdaad dat de hogere wezensdelen (datgene wat ons meer maakt dan een plant) tijdelijk ons lichaam verlaat. Dit noemt men ook wel bewusteloosheid. Een narcose kan men eigenlijk zien als een overdosis gif, hetgeen ons binnen gecontroleerde setting tijdelijk plat legt.

Ik heb nog nooit gehoord van de duur van het opnieuw verbinden met je astraal lichaam. Bronnen oid?

Ik had in mijn opleiding een facinerend boek gelezen over de antroposofische kijk op drugs... Kan me echter even niet herinneren hoe dat hete.

Gevonden:
In plaats van ik: De verborgen werking van drugs
Ron Dunselman
Uitgeverij Vrij Geestesleven Zeist

Douglas Adams

BerichtGeplaatst: 08-12-2010, 09:05:34 
Dwerg
Dwerg

Interessant!! Ik vraag me dan af... als het astraallichaam vergroot wordt, wat moet er dan wijken? En als je met je denken-voelen-willen rotzooit, hoe krijg je dat dan weer in balans? Misschien dat ik het boek wel ga lezen! (Die 7 jaar heb ik btw van Jacques Meulman)
Volgens mij blijft in ieder geval de tip... Niet meer doen dus :o

BerichtGeplaatst: 08-12-2010, 13:06:23 
Feniks
Feniks

Waaaaaaaaa Jaques!! Wat een heerlijke vent is dat!!

Het is een lange tijd geleden dat ik dat boek las maar het heet 'in plaats van ik' dus ik vermoed dat datgene wat moet wijken het ik lichaam is.

Douglas Adams

BerichtGeplaatst: 08-12-2010, 20:06:39 
Power Moderator
Power Moderator

Welkom op het forum ;).
Misschien overbodig om erbij te zetten gezien de andere reacties.. maar ik raad je ook af geen drugs te gebruiken ;).

BerichtGeplaatst: 08-12-2010, 22:50:29 
Dwerg
Dwerg

Ik wil een frietje met zonder mayonaise :mrgreen:

BerichtGeplaatst: 14-12-2010, 16:30:44 
Power Moderator
Power Moderator

Lekker slim van me :mrgreen:
Maar er word denk wel gesnapt wat ik daarmee bedoel :) hoop ik :P

BerichtGeplaatst: 15-12-2010, 20:47:31 
Nimf
Nimf

om in het hollands te zeggen

Van zinsbouw Hebben de moderators Toch Niet Veel Kaasj Gegetuh :mrgreen:

Het grootste probleem wat (niet) opgelost kan worden is de mens zelf

het mooiste geschenk dat je kan geven is hoop :)

Het moeilijkste voor de mens is voorgoed afscheid nemen van personen die hij graag heeft

Actie is gelijk aan Reactie

BerichtGeplaatst: 20-12-2010, 14:05:14 
Kabouter
Kabouter

welcom op het forum en inderdaad of je nou pro of beginer bent hier maakt niks uit we zijn allemaal mens P.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00