er verscheen een jongen op me schoonmoeders kamer die zei dat me zoontje ziek was toen hij geboren werd nu klopte het ook hij bleek het aan zijn lever te hebben
maar hij bleef zo,n twee weken komen en toen knikte hij dat het goed was en het klopte het was goed want me zoontje mocht naar huis
maar nu is het altijd onrustig gebleven bij ons thuis zelfs als we naar de camping gaan tikken de klokken ook heel hard om 11 uur en die jongen
verscheen ook om 11 uur
wat kan het toch zijn en waarom gaat deze jongen naar me schoonmoeder want echt een goeie band heb ik niet met haar en waarom komt hij niet naar mij ik sta ook open voor deze dingen net als toen me dochtertje geboren werd 4 jaar terug stond er in een keer een mooi geklede man naast me kinderwagen in de stad en het was net me schoonmoeder ze vader die twee jaar daarvoor overleden was
hij keek in de kinderwagen en knikte maar zei toen mooi kindje
zou het kunnen zijn dat ze soms via mij in aanmerking willen komen met me schoonfamilie of wat dan ook
ik vind het alleen zo raar allemaal
ik ben er zelf niet echt meer bang voor maar ben bang dat me zoontje van 2 er problemen mee gaat krijgen want die ziet nu ook dingen vandaar
snachts word hij soms wakker en dan gild hij steeds nee mama nee en wijst dan steeds naar een bepaaldde hoek is er iemand die ook zoiets mee gemaak heb of hier meschien iets op weet ik heb wel al wat dingen gelezen op de forum van me zus angie
maar toch wil ik graag weten waarom nou ik
ik hoop dat ik reactie krijg
bedankt
xxjacky