Beste Maos,
Ik zie dat eigenlijk niemand in de afgelopen maanden op je vraag heeft gereageerd. Ik hoop dat je ondertussen ergens anders je antwoord hebt gevonden
Desalniettemin wilde ik nog graag reageren, voor het geval je hier nog eens kijkt.
Wellicht is het dat je toch meer de mogelijkheid hebt om energieën waar te nemen dan je dacht, maar dat hoeft hier nog niet eens echt van belang te zijn. Wel is het bekend dat entiteiten regelmatig verblijven in een huis, en het kan dat je nieuwe huis natuurlijk al bewoond was door zo'n entiteit die niet mee is verhuist met de vorige bewoners.
Een advies dat wordt gegeven: wees niet bang. Nou zeg je zelf ook dat het niet onvriendelijk aanvoelt, dus het niet bang zijn zou dan wel lukken, hoop ik
Vaak kun je dan heel goed samenleven met een entiteit, als je je daar niet slecht onder voelt. Zodra je agressievere dingen gaat opmerken wordt het een ander verhaal.
Ook mensen die niet echt gevoelig zijn kunnen entiteiten ervaren, mits je je echt bij ze in de buurt bevind, en ze geluid gaan maken.