Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 23-11-2024, 07:54:44

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 14 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Trip, uittreding?
BerichtGeplaatst: 14-06-2011, 23:12:50 
Groentje
Groentje

Hallo,

Een totaal ander verhaal wat misschien wel helemaal niet op dit forum past, als iemand zegt; past hier niet we praten niet over drugs of iets dergelijks, moderators gooi hem dan maar op slot. Ik wil alleen een ervaring delen die misschien andere mensen die blowen ook kennen, i dont know.

Zoals veel jongeren probeer ik ook wel eens drugs uit, echter vind ik het normaal op in het weekend een jointje te roken, in mijn omgeving is dit niet echt normaal, maar ik probeer me ervan af te sluiten. Dit doe ik meestal samen met een goeie vriend.

Ik heb 2 ervaringen die ik even wil beschrijven, niet om een trip report te maken maar dit gaat puur om de ervaring en dus NIET om de drugs zelf.

Mijn eerste ervaring was in amsterdam waar ze toch wel een beter klasse wiet verkopen dan bij mij in de buurt, ik wou het meteen goed aanpakken dus heb niet bezuinigd:) Laten we het proces achterwege laten en doorspoelen naar de trip.

Dit is de eerste keer dat ik echt een hele sterke maar ook interessante trip heb, ik dacht de controle te hebben verloren over mijn lichaam en leefde third person als jullie snappen wat ik bedoel, ik had nog steeds controle over mijn lichaam maar mijn bewustzijn was niet in mijn lichaam, ik vond het erg raar en raakte op een gegeven moment een beetje in paniek. Je bent in een drukke stad en hebt voor je gevoel jezelf niet onder controle. Ik ben gaan zitten en heb me eraan over gegeven en ben er wat dieper op in gegaan, echter veranderde het niet en heb er achteraf geen nare gedachten aan over gehouden. Achteraf was het echt een bijzondere ervaring. Ik heb mezelf voorgenomen het niet meer zo ver te laten komen tot ik 2 weken geleden dacht; "Ik ben alleen met een goeie vriend, thuis, ik wil het opnieuw, ik wil weten wat het is en er nu echt over nadenken". Eigenlijk was deze trip niet met voorbedachte rade zoals jullie misschien denken, we hebben truffels gegeten(een soort paddo waar je van kunt gaan hallicuneren) en dit gecombineert met wiet. Maak je niet druk, ik weet wat ik doe en ben geen beginner op het gebied van combo's.

Toen ging er een wereld voor me los, het was echt heel vaag, ik zat in ongeveer 6 verschillende "levens" de ene keek van best hoog(10 meter) de andere van achteren, de andere van voren(als stripverhaal) de andere van links/rechts verzin het maar. Ik wou me concentreren op een "wereld" waar ik veel moeite mee had, op een gegeven moment wist ik even niet meer wat de wereld was waar ik even pauze kon nemen(mijn eigen bewustzijn) en heb ik me toch weer aan het gevoel moeten overgeven. Even later zag ik ineens draken in de lucht(waarschijnlijk door de combinatie van truffels), best bijzonder en vooral omdat ik nog steeds vanuit verschillende perspectieven naar mezelf keek.

Ik las vanmiddag over uittreding en ik heb het gevoel dat dit een soort uittreding is, het was een rare ervaring maar omdat je toch een beetje vaag bent sta je er op dat moment niet bij stil. Achteraf heb ik er over gedacht maar heb er eigenlijk nooit bij nagedacht dat het een uittreding kon zijn. Heeft iemand dit ook al eens gehad en is dit een soort uittreding of is het gewoon bullshit en moet ik niet zoveel blowen?

Graag jullie mening.

Ook kritiek is welkom!

Groeten
Kyoto

Berichtenonderwerp: Re: Trip, uittreding?
BerichtGeplaatst: 15-06-2011, 08:18:56 
Reus
Reus

Dus je bedoeld dat je je lichaam van achteren kon zien maar het nog wel gewoon kon besturen?

BerichtGeplaatst: 15-06-2011, 09:38:22 
Groentje
Groentje

Klopt maar ik was het mezelf niet bewust. Mijn gedachten lagen buiten mijn doen.

BerichtGeplaatst: 15-06-2011, 09:45:30 
Reus
Reus

Ik zou zeggen dat dat een halve uittreding was met dubbel bewustzijn, want drugs kunnen een uittreding teweeg brengen alleen is die vaak wazig.

Citeer:
De uittredingen van Ingo Swan zijn meer halfuittredingen, waarbij hij dus wel, zei het onduidelijker, dingen kon waarnemen van andere plaatsen maar zich deels ook nog in zijn lichaam bevindt.
Deze laatste soort, halflichamelijk en halfastraal, komt wel het meest voor bij deze categorie van bewuste uittreding.
Daardoor is de uittreding meestal, doch niet altijd, minder zuiver omdat men over een soort dubbel bewustzijn beschikt.

BerichtGeplaatst: 15-06-2011, 10:04:53 
Groentje
Groentje

Dit zou het heel goed kunnen zijn en ik herken me erin. Zou het ook zo kunnen zijn dat je het bewustzijn verliest en volledig uittreed?

BerichtGeplaatst: 15-06-2011, 10:12:14 
Reus
Reus

Niet door middel van drugs, als je dat zou willen dan zou je daarvoor moeten oefenen. Ik zal ook wel even uitleggen wat uittreding precies inhoud, want toen ik ervan hoorde vond ik het echt geweldig. Als je uittreed dan kom je terecht in de dimensie naast de fysieke dimensie, dat is de dimensie waar ook geesten van overleden mensen kunnen komen, als je daar bent dan werkt alles eigenlijk op gedachtekracht. Je kunt daar bijv. vliegen en door muren lopen, maar ook sneller dan het licht reizen naar iedere plek op Aarde en zelfs buiten de aarde. De nadelen ervan zijn dat je aangevallen kunt worden door slechte geesten, maar omdat alles op gedachtekracht werkt kun je je daar tegen weren. Je kunt eigenlijk bijna alles in die dimensie.

BerichtGeplaatst: 15-06-2011, 13:22:47 
Nimf
Nimf

Kyoto schreef:
Ik wil alleen een ervaring delen die misschien andere mensen die blowen ook kennen, i dont know.

Hmm, denk dat ik me wel een groot verbruiker heb mogen noemen destijds... :roll:
Gelukkig ben ik van de cannabis en hasj af... Ik zeg gelukkig omdat ik op een gegeven moment merkte dat het heilige goed mijn hersencapaciteit begon aan te tasten en mijn stemming ging bepalen ( woordenschat werd kleiner en gemoedstoetsand werd vlakker)... Voor mij reden zat om ermee te kappen...

Ja, wat je zegt, combinaties hoeven niet altijd slecht te zijn, als je goed hebt gegeten en geslapen van te voren en wat water en druiven suiker bij de hand hebt kom je al een heel end... :wink:

ik zelf heb echt vage dingen meegemaakt met blowen en paddo's nemen. Van energie bolllen zo groot als een huis zien ( als ik nuchter ben zie ik ze ook maar zijn ze max. zo groot als een voetbal, meestal formaat tennisbal...) tot dingen zien die er indd niet zijn zoals kabouters en e.d.

ook heb ik de ervaring gehad dingen te kunnen die ik normaal niet zou kunnen..zo heb ik een keer extreem scheef gestaan ( ala micheal jackson smooth criminal) tegen de zwaartekracht in...ook vrienden van mij hadden zoiets van:" Damn, doe niet zo eng man...!" haha...

Ik heb geen uitredingen gehad zoals jij beschrijft. Wel heb ik regelmatig dromen waarin ik nogal levensecht op andere plaatsen ben in de wereld en zaken van dichtbij kan zien die ik niet van t.v. o.i.d. heb... :?

liefs, binnenspiegel...

BerichtGeplaatst: 15-06-2011, 15:59:31 
Groentje
Groentje

binnenspiegel schreef:
Kyoto schreef:
Ik wil alleen een ervaring delen die misschien andere mensen die blowen ook kennen, i dont know.

Hmm, denk dat ik me wel een groot verbruiker heb mogen noemen destijds... :roll:
Gelukkig ben ik van de cannabis en hasj af... Ik zeg gelukkig omdat ik op een gegeven moment merkte dat het heilige goed mijn hersencapaciteit begon aan te tasten en mijn stemming ging bepalen ( woordenschat werd kleiner en gemoedstoetsand werd vlakker)... Voor mij reden zat om ermee te kappen...

Ja, wat je zegt, combinaties hoeven niet altijd slecht te zijn, als je goed hebt gegeten en geslapen van te voren en wat water en druiven suiker bij de hand hebt kom je al een heel end... :wink:

ik zelf heb echt vage dingen meegemaakt met blowen en paddo's nemen. Van energie bolllen zo groot als een huis zien ( als ik nuchter ben zie ik ze ook maar zijn ze max. zo groot als een voetbal, meestal formaat tennisbal...) tot dingen zien die er indd niet zijn zoals kabouters en e.d.

ook heb ik de ervaring gehad dingen te kunnen die ik normaal niet zou kunnen..zo heb ik een keer extreem scheef gestaan ( ala micheal jackson smooth criminal) tegen de zwaartekracht in...ook vrienden van mij hadden zoiets van:" Damn, doe niet zo eng man...!" haha...

Ik heb geen uitredingen gehad zoals jij beschrijft. Wel heb ik regelmatig dromen waarin ik nogal levensecht op andere plaatsen ben in de wereld en zaken van dichtbij kan zien die ik niet van t.v. o.i.d. heb... :?

liefs, binnenspiegel...

Interessant, iedereen zal er vast een eigen manier voor hebben en een andere ervaring maar ik denk dat je met bepaalde drugs toch wel een bepaald contact kunt creeeren.

BerichtGeplaatst: 15-06-2011, 16:36:31 
Nimf
Nimf

ik heb eens een onderzoek gelezen over hersen activiteit en drugs..

vind het nu natuurlijk nergens meer terug maar kort samengevat kwam het erop neer dat bepaalde drugs specifieke gebieden in de hersenen activeert waardoor je theoretisch gesproken anders waar gaat nemen. Praktisch blijkt dit ook zo te zijn ( althans, dat hebben en ik velen anderen proefondervindelijk vastgesteld.. :mrgreen: )...

Je zou dus ook kunnen stellen dat deze kennis plus de kennis die eerdere proeven mbt meditatie en hersen activiteit ( waarin bewezen werd dat meditatie ook kan leiden tot hersenactiviteit op plaatsne waar het normaal nogal rustig moet zijn in je grijze massa) erop lijken te wijzen dat je weldegelijk door gebruik van drugs kunt uittreden of een vergelijkbare staat van zijn moet kunnen bereiken...

nou, ik zou zeggen ga je vliegbrevet maar halen... :wink:

BerichtGeplaatst: 15-06-2011, 21:29:54 
Reus
Reus

Hey,

ik heb ook zoiets meegemaakt alleen dan door de drank, zo'n 'uittreding' dan he :P
ik had toen gewoon het gevoel dat ik niet meer in mn lichaam zat, ik(mn lichaam) stond namelijk voor de spiegel en mijn geest stond zeg maar aan de linkerkant, ik heb het idee dat ik er half in zat en half uit was, want degene die in mijn lichaam zat, (heb wel een aantal x 'entiteiten' in mn lichaam gehad door drank, misschien toen ook wel weer...), die keek dus naar mijn lichaam en gezicht in de spiegel en die schrok heel erg omdat die mijn lichaam en hoofd niet herkende. Mn lichaam kreeg ook kippenvel en het deinsde ook achteruit van schrik zeg maar, dus waarschijnlijk die 'entiteit' die erin zat, herkende zichzelf niet omdat die toen die nog leefde er natuurlijk niet zo uit zag als mij.
en ik keek toe vanaf de linkerkant zeg maar.

Weet nog steeds niet wat het precies was, maar ben vaker mn bewustzijn kwijtgeweest door drank, ik raakte op een gegeven moment na 2 glaasjes rum of whisky al in een trip, eigen wereld, waarin ik niks meer om me heen hoorde zeg maar, en ook vaak bij bewustzijn kwam ineens na 10 min of 15 min , geen flauw idee hoelang dat duurde eigenlijk.

BerichtGeplaatst: 15-06-2011, 22:45:09 
Groentje
Groentje

Butterfly schreef:
Hey,

ik heb ook zoiets meegemaakt alleen dan door de drank, zo'n 'uittreding' dan he :P
ik had toen gewoon het gevoel dat ik niet meer in mn lichaam zat, ik(mn lichaam) stond namelijk voor de spiegel en mijn geest stond zeg maar aan de linkerkant, ik heb het idee dat ik er half in zat en half uit was, want degene die in mijn lichaam zat, (heb wel een aantal x 'entiteiten' in mn lichaam gehad door drank, misschien toen ook wel weer...), die keek dus naar mijn lichaam en gezicht in de spiegel en die schrok heel erg omdat die mijn lichaam en hoofd niet herkende. Mn lichaam kreeg ook kippenvel en het deinsde ook achteruit van schrik zeg maar, dus waarschijnlijk die 'entiteit' die erin zat, herkende zichzelf niet omdat die toen die nog leefde er natuurlijk niet zo uit zag als mij.
en ik keek toe vanaf de linkerkant zeg maar.

Weet nog steeds niet wat het precies was, maar ben vaker mn bewustzijn kwijtgeweest door drank, ik raakte op een gegeven moment na 2 glaasjes rum of whisky al in een trip, eigen wereld, waarin ik niks meer om me heen hoorde zeg maar, en ook vaak bij bewustzijn kwam ineens na 10 min of 15 min , geen flauw idee hoelang dat duurde eigenlijk.

Interessant, ik schrok niet van mezelf maar raakte wel even in paniek omdat ik niet meer wist wat het "bewustzijn" was, het begon met een wereld en toen kwamen er ineens meerdere bij waarna het een diapresentatie was van 1 seconde per foto als je snapt wat ik bedoel, ik vloog door de werelden heen en stond ongeveer 1 seconde(of nog minder) per wereld stil. Ik had dit gevoel vandaag weer even toen ik blowde, wel minder en heb geprobeerd er wat verder op in te gaan maar het was nog steeds niet prettig omdat ik me in een nogal drukke omgeving bevond.

BerichtGeplaatst: 15-06-2011, 22:48:21 
Nimf
Nimf

mij lijkt dat je het niet moet forceren..

Gewoon als je lekker in je woonkamer zit en je nergens meer naar toe hoeft eens even ervoor gaan zitten en vragen... als er niks gebeurd ook geen ramp...morgen nog een dag... :wink:

BerichtGeplaatst: 16-06-2011, 09:57:34 
Groentje
Groentje

binnenspiegel schreef:
mij lijkt dat je het niet moet forceren..

Gewoon als je lekker in je woonkamer zit en je nergens meer naar toe hoeft eens even ervoor gaan zitten en vragen... als er niks gebeurd ook geen ramp...morgen nog een dag... :wink:

Maar het zal gebeuren, ik weet hoeveel ik van wat moet roken.

BerichtGeplaatst: 21-08-2011, 14:52:12 
Groentje
Groentje

uitreding gebeurt met kan met elke trip gebeuren zoals dat bij mij doet het is een apart gevoel gevoel loos zjn en nar jezelf kijken ik heb t nooit egt onder controle kunnen houden maar t lijkt me wel leuk t wel te kunnen ben dan ook nooit heel lang uit mn lichaam geweest alleen met me laatste trip dat was egt freaky dat eerst dat ik dood ging de hele tijkd moest ik trillen me hart ging heel snel en voelde me egt kut ik zag alles om me heen draaien verschillende kleuren vervormingen maar veel te snel allemaal daarna ging ik naar de wc en moest ik de hele tijd lachen en de katten keken me niet in mn ogen de hele tijd niet en ze volgden niet mn hand maar daarnaast

life is endlessly
time dont exist
thougts and mind are the strongest
your life floats on your thoughts what you believe
so believe and it happen

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 14 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00