Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 23-11-2024, 13:03:40

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Help alstublieft
BerichtGeplaatst: 10-04-2011, 23:27:27 
Groentje
Groentje

Hoi daar,
even een korte schets van mezelf; ik ben 21 jaar, nooit echt super spiritueel geweest, afgezien een periode van 15-17 jaar waarbij een sjamaan me geholpen heeft orde te scheppen in mn hoofd.

Ik had nachtmerries over dingen die ik nooit gezien of meegemaakt heb, maar die waren opgehouden na de sessies met de sjamaan. Wolf hield na een tijd een oogje in het zeil blijkbaar en ik dacht dat die dat ook ging blijven doen.

Ik ben sinds deze zomer ook 80% nachtblind in het donker op mijn rechteroog, ik heb daar niet echt een probleem van ondervonden.

Het probleem is vannacht teruggekomen. Enkel is het de eerste keer waarbij ik het gevoel heb, dat het echt geen droom was. Ik ben een beetje mijn kluts kwijt. Waardoor ik het hier ook op dit forum kom gooien. Hoop zo dat er nog iemand wakker is .

Volgende is deze nacht voorgevallen. Mn vriend en ik huren een huisje. We hebben 2 honden, mn vriend was in de zetel in slaap gevallen waarna ik naar de slaapkamer gegaan ben.
Ik ben in de nacht bezweet wakker geworden met hartkloppingen en een constant geruis in mn hoofd en oren. Ik ben er zeker van dat ik wakker geduwd ben en dat er geluiden in de kamer waren. Typische hondengeluiden eigenlijk. Waardoor ik gerust was dat het één van de honden was. Echter toen ik begon na te denken dat het echt geen van de honden kon zijn, want er was geen geluid op de trappen geweest en toen alles stil werd, was er ook geen geluid van de trappen af.

Oké, het spijt me, dit klinkt onzin denk ik. Maar het is de eerste keer in mn leven dat ik het gevoel heb dat er iets niet klopt. Ik heb schrik, durf die kamer niet meer in. Mn haren komen op heel mn lijf recht als ik nog maar naar de trap kijk .Het gesnuif en gesnuffel spookt in mn kop door.

Wat gebeurt er toch met mij?

Berichtenonderwerp: Re: Help alstublieft
BerichtGeplaatst: 11-04-2011, 18:42:04 
Feniks
Feniks

hallo

trouwens welkom op dit forum en heb veel plezier er op!!:D

maar wat denk je wat er op je kamer rond spookt?

tip: ga is salie branden op je kamen zodat je kamer gezuiverd wordt.

groeten gigo

BerichtGeplaatst: 12-04-2011, 08:59:58 
Nimf
Nimf

Dreamwalker schreef:
Als je heel oneerbiedig alles wilt uitroken en kans wil maken op een boze reactie, moet je vooral gelijk beginnen met salie te roken. Probeer AUB eerst even contact te zoeken en te vragen wat er is/waarom en bepaal daarna wat je ermee doet. Salie roken is niet bepaald.. vriendelijk.

Ik ben het met dreamwalker eens, probeer eerst met hem/haar te praten, ook al hoor je niks terug, ze horen jou wel, vertel waarom je er last van hebt en dat je liever hebt dat ze weggaan. Probeer eerst dit, dit is namelijk de meest vriendelijke manier :)

BerichtGeplaatst: 12-04-2011, 10:32:53 
Feniks
Feniks

nu je het zeg is het hellemaal waar. zo leer ik weer wat:P:D

BerichtGeplaatst: 12-04-2011, 11:31:24 
Nimf
Nimf

hmm, ben hier niet helemaal mee eens..

Ik bepaal aan de hand van mijn gevoel of ik te maken heb met een vriendelijke energie of met een niet vriendelijke energie.

als iets mij bang maakt of zo maar op mijn slaapkamer komt ben ik niet bepaald 'amused' en geloof me ik vraag één keer of 'het' aub dezelfde weg weer naar buiten neemt... Heb ik het idee dat de energie niet weg gaat neem ik wel degelijk mijn salie ter hand...Als klein meisje ben ik lang genoeg geterroriseerd door allerlei energiën die me wakker hebben gehouden. Als het klaar is is het klaar... Ik merk dat dit voor mij heel goed werkt. En als ik het verhaal van de topicstarter lees krijg ik niet het gevoel alsof hij met een vriendelijke en vragende energie te maken heeft... kan aan mij liggen hoor... :?

als iets je duwt of geduwd heeft zou ik ook niet in mn eentje die kamer op gaan. zorg dat je samen met iemand bent, al is het maar dat je zelf meer ontspannen blijft en dus ook beter in contact met je gevoel.

succes!

BerichtGeplaatst: 14-04-2011, 17:05:12 
Groentje
Groentje

Dit kan ook allemaal onzin zijn maar heb je er ooit over nagedacht dat het ook je totem kan zijn? je totem is een dier die je beschermt en dat kan in jouw geval best een hond of een wolf zijn. en als dat zo is dan wil hij je wat duidelijk maken dus je moet er vooral niet bang voor zijn als je niet weet wat het is...

veel succes!!

doeidoei :wave:

ikkeeeh

BerichtGeplaatst: 12-06-2011, 16:23:47 
Kabouter
Kabouter

Hoi,
Ik hoor je verhaal en ik krijg en er niet echt een lekker gevoel bij..
Ik denk dat dit een kwestie van voellen is wat je moet doen.
Geef dit je een slecht gevoel dan zal ik als ik jou was wat salie gaan branden en vriendelijk verzoeken of dat deze entiteit of wat het ook is alsjeblieft jou met rust wil laten.
Heel veel succes

liefs

BerichtGeplaatst: 04-07-2011, 07:33:58 
Groentje
Groentje

Zeker jammer Mirror, en dat terwijl er genoeg reactie op gekomen is....een beetje jammer...Maar hopen dat het goed gekomen is

BerichtGeplaatst: 05-08-2011, 10:40:23 
Kabouter
Kabouter

dat zie je helaas veel te veel ja mirror :( ben zelf een tijd weg geweest wegens prive redenen en ik had het gevoel hier niets tekunnen vinden maar nu ben ik weer terug, dan wil ik ergens op reageren is de topic dood :S

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00