Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 26-11-2024, 23:25:18

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 12-05-2014, 08:49:54 
Moderator
Moderator

Pendel schreef:
Met kaart spel bedoel ik het volgende: Je pakt een kaart (gewoon van een kaartspel) op de kop en vraagt aan de pendel is deze rood, schud hij ja dan draai ik de kaart om om te kijken of dit ook werkelijk zo is.

Zou het dan niet 'fair' zijn om hem ook te bekijken als je pendel zegt dat het niet klopt? Anders zijn de kansen wel een stuk groter dat je het goed hebt. ;)

Klik hier om mijn column "Stomme mama" te lezen!

BerichtGeplaatst: 12-05-2014, 09:46:57 
Groentje
Groentje

Ik bekijk de kaarten uiteraard. :)

Het pendelen gaat uiteraard een stuk beter!

BerichtGeplaatst: 21-05-2014, 22:59:05 
Kabouter
Kabouter

Ik zelf heb ook een pendel maar ik heb altijd in mijn achter hoofd gehouden dat als ik het antwoord (ook) niet diep van binnen weet ik dan geen antwoord kan krijgen.
Naar mijn idee kan een pendel niks voorspellen maar wel met oplossingen komen. Ik werk bijvoorbeeld met pendels als ik ergens iets niet precies het antwoord voor weet en het antwoord diep van binnen in mij wil weten.
Bijvoorbeeld: Zal ik dat rode jurkje wel of niet aan trekken of krijg ik spijt als ik dat doe? (stom voorbeeld maar je begrijpt het)
De pendel zal dan via mijn eigen trillingen antwoord geven.

Ik denk dat jou buurvrouw bedoelde dat je er beter niet zo bezig moet houden omdat jou gave daar gewoon niet in uit zal blinken, ze zeggen zo vaak dat je iets NOOIT meer mag doen maar dat is natuurlijk onzin. Pendels geven antwoord dat diep in je zit, als jij in de toekomst kan kijken kan je vaak goed antwoorden en anders niet.

Pendels zijn ook makkelijk te beïnvloeden probeer maar eens geen ''Ja, nee of misschien'' te denken als je iets graag wilt... ;)

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00