Reactie op: droom over geest van een jongetjeCiteer:
Is er iets gebeurd waar je niet zo blij mee bent? Iets waardoor je last van je geweten krijgt of waar je je zorgen om maakt? Een bepaald iets van jezelf dat je ontloopt?
Ja er is iets gebeurd, ik krijg geen last van mijn geweten daardoor maar het vreet me lichtelijk op van binnen ( mijn vriend heeft toegegeven vreemd te zijn gegaan
)daardoor ga ik ontzettend aan mezelf twijffelen en uiteraard kan ik geen antwoord krijgen op mijn "waarom"vraag naar hem toe,
en ik ontloop het feit dat ik toendertijd dat het aan de gang was met mijn vriend en die andere chick ik veel over mijn pa droomde... vaak zag ik hem alleen in een flits voorbijschieten of even glimlachen, nou heb ik laatst op internet gelezen dat dromen over je overleden vader kan betekenen dat je partner je ontrouw is, nadat mijn vriend alles heeft opgebiecht zijn de dromen over me paps ook verdweden, best bizar.
Citeer:
Plas en poep staan symbool voor angsten, niet reele denkpatronen waarvan we verlost moeten worden.
JE hebt dus moeite om je te ontdoen van deze afvalstoffen, je hebt er de middelen(oplossing of juiste manier) nog niet voor gevonden.
Bedoel je hiermee dat ik mezelf van mijn angsten moet verlossen?, of iets dergelijks?
Maargoed, dit zijn goede antwoorden waar ik naar op zoek was, maakte mezelf al zorgen dat ik over een geest droomde, maarja ik denk dat iedereen dat in de eerste instantie zal doen.
Heel erg bedankt voor jullie reacties!
groetjes en liefs
marlies