Droom over: tamaraNou sta ik toch ff paf
Ik droomde vannacht iets..
Ik lag in mn bed, het was ongeveer hetzelfde als mijn kamer maar toch leek het niet te voelen als mijn kamer..
Als ik in mn bed lag dan was rechts de muur waar het bed tegen stond en links tegen het bed aan mn kast, zoals het ook bij mij is in het echt. Ineens voelde ik een hand ofzo.. en ik zwaaide met mn benen heen en weer om te voelen of er een lichaam onder die hand zat
en ik hield met mn rechterhand die hand vast.. het was het witte lichtgevende hand en of er wat aan vast zat was niet echt duidelijk maar ik kreeg de naam "Tamaraa" met 2 A's dus.. heel duidelijk kreeg ik die naam door. Ik ken dus helemaal geen tamara ofzo?
Ik werdt toen half wakker.. en was een beetje zo aan het denken dat ik dit wel op het forum kon zetten en dan bij dromen, want half slapend was die droom nog veel geweldiger en enger en raarder..
En toen zat ik over die naam te denken.. waarom 2 A's? toen zat ik te denken heet misschien iemand op het forum zo.. Nouja niet echt nadenken maar dat ging half slapend zo door mn hoofd..
Ik klikte dus net het "dromen" onderwerp aan en zag bij een paar topics de naam "tamaraa" staan
Oke.. of het is gewoon hele erge toeval..
Of ik heb ooit heel onbewust die naam eerder gezien op het forum? Kan het me echt niet herrineren en ik zit bijna nooit op het forum, tenminste zoveel lees ik niet. Dus hoe zou zo iets "onbelangrijks" als een naam die ik ooit voorbij heb zien komen op een forum onthouden worden en in een droom komen.. De laatste paar dagen heb ik ook niet meer op het forum gelezen verder dus zou ik hem toen niet onthouden kunnen hebben..
Of het heeft een een of andere betekenis?
Ik vind dit dus echt heel erg "toevallig" en freaky
Graag jullie menig er over