Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-12-2024, 00:04:07

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Dromen van Charlene
BerichtGeplaatst: 17-03-2008, 12:59:19 
Groentje
Groentje

Droom over: tamara

Nou sta ik toch ff paf :|

Ik droomde vannacht iets..

Ik lag in mn bed, het was ongeveer hetzelfde als mijn kamer maar toch leek het niet te voelen als mijn kamer..
Als ik in mn bed lag dan was rechts de muur waar het bed tegen stond en links tegen het bed aan mn kast, zoals het ook bij mij is in het echt. Ineens voelde ik een hand ofzo.. en ik zwaaide met mn benen heen en weer om te voelen of er een lichaam onder die hand zat :? en ik hield met mn rechterhand die hand vast.. het was het witte lichtgevende hand en of er wat aan vast zat was niet echt duidelijk maar ik kreeg de naam "Tamaraa" met 2 A's dus.. heel duidelijk kreeg ik die naam door. Ik ken dus helemaal geen tamara ofzo? :?
Ik werdt toen half wakker.. en was een beetje zo aan het denken dat ik dit wel op het forum kon zetten en dan bij dromen, want half slapend was die droom nog veel geweldiger en enger en raarder.. :P En toen zat ik over die naam te denken.. waarom 2 A's? toen zat ik te denken heet misschien iemand op het forum zo.. Nouja niet echt nadenken maar dat ging half slapend zo door mn hoofd..
Ik klikte dus net het "dromen" onderwerp aan en zag bij een paar topics de naam "tamaraa" staan :shock:

Oke.. of het is gewoon hele erge toeval..

Of ik heb ooit heel onbewust die naam eerder gezien op het forum? Kan het me echt niet herrineren en ik zit bijna nooit op het forum, tenminste zoveel lees ik niet. Dus hoe zou zo iets "onbelangrijks" als een naam die ik ooit voorbij heb zien komen op een forum onthouden worden en in een droom komen.. De laatste paar dagen heb ik ook niet meer op het forum gelezen verder dus zou ik hem toen niet onthouden kunnen hebben..

Of het heeft een een of andere betekenis?

Ik vind dit dus echt heel erg "toevallig" en freaky :shock: :|

Graag jullie menig er over :mrgreen:

:kiss: o:) :wave:

Berichtenonderwerp: Re: Heel freaky!!!
BerichtGeplaatst: 17-03-2008, 13:19:14 
Groentje
Groentje

Ook toevallig, keek net even bij tamaraa dr profiel..

"Leeftijd: 18" Ik ben ook 18..
"Beroep: momenteel even school en werkloos :) " Ik ook..
"Sterrenbeeld: Stier" en ik ben ook een stier :P

Kan het nog meer freaky worden :P Ik ben dan best sceptisch en ga niet gelijk roepen dat het allemaal paranormaal is en weet ik wat.. Maar dit wordt toch wel een beetje "te" toevallig.. Of droom ik gewoon nog steeds ofzo :lol:

O en tamaraa en als je het niet leuk vind ofzo haal ik alles wel weg hoor ;)

BerichtGeplaatst: 17-03-2008, 13:29:01 
Groentje
Groentje

Reactie op: droom over tamara

Oja ik vergat nog.. nadat ik die naam doorkreeg rende ik die kamer uit en een andere kamer in en omhelsde iemand?? Ik weet niet wie maar het voelde als een soort zusje ofzo.. maar niet mn eigen zusje, die is 7jaar maar dat meisje in mn droom was wel wat ouder. En daarna werd ik pas wakker dus ;) Schoot me net ineens te binnen :P

Edit:
Oja: die hand voelde heel ruw.. een soort van "dood" het was wel bijna zeker een mannelijke hand.. en ook best groot. toch wel een stuk groter als een normale mannelijke hand..

En als ik zo kijk naar het foto topic van tamara en wat de anderen over haar zeggen en wat ze bevestig lijken we toch wel heel veel op elkaar :?

Ik blijf maar nadenken of ik echt nooit eerder een topic van haar heb gelezen of haar naam heb gezien.. maar kan het me dus echt niet herinneren.. als dat zo is en dat ik het daarom droomde moet ik het wel heel onbewust hebben gezien.. gewoon eroverheen hebben gelezen dus..
Ik moet en zal een verklaring zoeken maar het is allemaal wat te toevallig :P Zo toevallig dat ik me ga afvragen of ik het wel echt gedroomd heb :P ;)

BerichtGeplaatst: 17-03-2008, 18:21:52 
Reus
Reus

haha zoo heel toevallig kom ik nu ook op jou stukje uit
want ik lees nooit andermans dromen maar werd hier toch ff naar toe getrokken..
zoiets wat jij nu vertel heb ik pas ook gehad met iemand hier op dit forum.. met CHI..
ook hoe jij het omschrijf alleen voelde ik geen hand of iets..

haha vaag ik weet ook niet wat het kan betekenen? toeval denk ik zelf nie (geloof ik nie echt in :P)
weet iemand misschien wat dit is/of niet is :D

(K)

BerichtGeplaatst: 17-03-2008, 18:26:24 
Groentje
Groentje

Alles is wel heel "toevallig" ja :P

Ja maak je niet elke dag mee dat er een vreemde over je droomt he :lol:

Ik heb echt geen idee wat het kan betekenen.. maar het heeft vast iets met jou te maken.. :P

En het was echt gewoon super duidelijk tamaraa met 2 A's.. ik moest echt even in mn ogen wrijven toen ik zag dat er gewoon echt iemand zo heette hier.. en toevallig zelfde leeftijd,sterrenbeeld en allebei geen werk of school :P

Maar ze zeggen indd, toeval bestaat niet ;)

Maar wat denk jij er van?

BerichtGeplaatst: 17-03-2008, 18:46:27 
Reus
Reus

uhmm..
wa ik ervan denk , ik weet niet haha..
ik zelf heet gewoon tamara met 1 a, alleen op sites noem ik me met 2 a´s..
misschien zitten we op soort van dezelfde golflengte ofzo? k heb geen idee haha.. maar is wel apart da je dan precies deze naam doorkrijg.. alleen die mannehand ben k nie hoor! haha.. :P

BerichtGeplaatst: 17-03-2008, 19:02:08 
Groentje
Groentje

Ja dat snap ik.. maar zo heet je wel hier op het forum :P Als ik tamara met 1 A zou hebben doorgekregen dan zou ik het niet zo snel linken aan jou.. maar dit is wel heel toevallig zo.

Nee dat snap ik :lol: Volgens mij moet je het zien als een hand die je ergens naar toe lijd.. in dit geval jou dus ;)
Misschien komt ie terug vannacht, kan ik het hem vragen ;)

Vind het echt heel vaag.. ben benieuwd wat de anderen er van zeggen ;)

Ik blijf maar denken dat het wel toeval moet zijn.. maar dat kan gewoon bijna niet lijkt me.. maarja wat moet ik dan met jou? niet lullig bedoeld hoor :lol: ;)

BerichtGeplaatst: 17-03-2008, 19:13:51 
Groentje
Groentje

Waarom heb je eigenlijk geen werk of zit je niet op school? Als ik mag vragen :P
Zou namelijk wel heel toevallig zijn als het om de zelfde reden is als bij mij ;)

BerichtGeplaatst: 17-03-2008, 19:16:35 
Reus
Reus

haha nee snap ik wel, ik ben self ook wel nieuwsgierig waarom IK..:p
uhm om meerdere redenen ben ik gestopt, maar vooral omdat het niet meer ging op school, me stages enz.. heb sociale fobie en erge faalangst (zo noemen ze dat dan) ik durfde nie meer naar die stages toe kreeg veel hyperventilatie enz....en m'n motivatie was ook ver te zoeken.. en bij jou?

BerichtGeplaatst: 17-03-2008, 19:22:25 
Groentje
Groentje

Ohh oke op die manier :)

Ik heb paniekaanvallen en straatvrees.. en moest dus stoppen met school 2jaar geleden ;)
Ik kan nu nog niet echt ver naar buiten.

Ookal is het niet precies hetzelfde is het toch wel erg "toevallig" vind je niet? :? :P

Maar kan jij ook niet ver de deur uit dan? want met wat jij hebt lijkt me dat toch niet zo makkelijk dan?

Wat voor huisdieren heb je?

(ff kijken wat er nog meer "toevallig" is :lol: ) Heb zelf ratten, die kom je toch niet zo vaak tegen. Maar zal toch wel om iets teveel toeval gevraagd zijn als jij die ook hebt :lol:

BerichtGeplaatst: 17-03-2008, 19:30:35 
Reus
Reus

klote man dat je da heb.. :(
k heb zelf geen straatvrees alleen als ik zo doorga komt dat er wel van ...
ik vind het soms wel heel moeilijk om ergens heen te gaan.. het ligt er heel erg aan.. ik blijf maar gewoon gaan, naar de winkels enz. bedoel ik dan.. vind het wel moeilijk om alleen te gaan maar goed.. ik ben dan net een robot.. kan me niet vinden tussen de mensen als je snap wa k bedoel..
discotheken tja... et gaat steeds lastiger, ik ga ook bijna niet meer.. zoals je zegt, paniekaanvallen, die krijg ik dan ook.. ga mezelf helemaal knettergek lopen denken en dan krijg ik vaak die hyperventilatie en het gevoel dat ik moet vluchten ofzo..
bij mij gaat het er vooral om, de mensen om me heen, ik weet niet, ik voel me hier in deze wereld alles behalve thuis .. helaas.. en nog wel meer dingen maargoed, dit is effe een schetje :)

huisdieren, heb een hond.. (had 2 ratten! maar.. zijn helaas dood...)

BerichtGeplaatst: 17-03-2008, 19:46:05 
Groentje
Groentje

Ja het is echt belangrijk om dingen te blijven doen, ik ging ook steeds minder doen en dat wordt steeds erger. Het is veel en veel moeilijker om als je iets niet meer doet het opeens weer wel te gaan doen inplaats van nu gewoon even doorzetten.
Alleen ik was toen echt gewoon "op" het was gewoon de druppel die de emmer deed overlopen en in een klap had ik paniekaanvallen en straatvrees van de een op de andere dag. Alles behalve leuk maar ik ben wel blij dat ik het heb gekregen. Ik heb er echt heel veel door geleerd en mezelf beter leren kennen, en ook mensen leren kennen die ik anders nooit gesproken zou hebben. "vriendinnen" kwijtgeraakt wat eigenlijk helemaal geen echte vriendinnen waren en ik ben dus super blij dat ik hun nooit meer zie ;) Maar ik heb er dus veel positiefs uitgehaald!
Ik had dat ook dat ik een robot was en maar door bleef gaan.. en als je er niks aan doet kan je eigenlijk niet anders dan een keer "instorten". Maarja wat je er tegen kunt doen weet ik ook niet. Bij mij heeft alleen maar geholpen om thuis te zitten en even bij te komen. En ik zit nu in therapie waardoor ik veel beter in mn vel zit, beter dan in heel mn leven denk ik wel zo'n beetje. Nouja als kind heb ik me misschien wel beter gevoeld ;) Maar sinds mn 11e,12e dan.

Ja dat niet thuis voelen in deze wereld ken ik maar al te goed ;) Soms wou ik dat ik gewoon ergens in een indianen stam ofzo geboren was ver weg van deze rot maatschappij en verpeste wereld.. en gewoon ergens dicht bij de natuur leven ofzo ;) Maar ik heb ook vaak last van derealisatie en depersonalisatie, dat het net voelt of ik dit niet echt ben en of ik niet echt in deze wereld leef even kort gezegd. En daardoor is het ook best moeilijk om ergens te zijn waar veel mensen zijn ;)

Wij hebben ook een hond :D niet dat dat toevallig is want bijna heel nederland heeft er 1 :P
Maar toch best toevallig dat je ook ratten had :mrgreen: Ik heb er 4 :mrgreen:

Ook nog vegetarier toevallig? ;)

BerichtGeplaatst: 17-03-2008, 19:52:09 
Reus
Reus

ja ik herken zeker je stukje..
dat gevoel van niet op de wereld zijn ooooo ik word er geck van... 1 v.d redenen ook om niet naar buiten te willen ..
nee ben geen vegetarier hihi.. :) word wel vaak misselijk als ik vlees eet.. omda ik altijd aan dat diertje denk en dan ken ik echt nie meer verder eten :P maar ja.. ben geen vegetarier voor de rest..
en ik wil ook lekker bij de natuur wonen man,, lekker rustig.. plekjes om na te denken enzo hehe..
en ik zelf ben ook blij da ik dit heb.. ("blij") ik ben ook mezelf er beter door gaan kennen idd.. en wil er later gewoon andere mensen mee gaan helpen..
waar woon je als k vrage mag?? toch ook nie in de buurt van rotterdam he :P?

BerichtGeplaatst: 17-03-2008, 20:01:39 
Groentje
Groentje

Ja ik heb het nu weer iets minder gelukkig.. maar een tijdje terug had ik het weer heel erg, en indd durf ik dan veel minder naar buiten.
Maar het stomme is, je voelt je alsof je niet echt hier bent.. maar waarom zou je dan niet naar buiten durven want het is toch niet echt? Je hangt er dan zegmaar tussenin :P
Ja daar begon het bij mij mee.. steeds zag ik maar dat arme beestje, toen ben ik gewoon gestopt met vlees eten. Ik had het gevoel dat ik mezelf anders voor de gek zou houden, als ik het zo zielig vind dan is het niet eerlijk om dat gevoel weg te stoppen en het gewoon te eten, ik vind dat ik alleen vlees zou moeten eten als ik het eenz zou zijn met hoe vreselijk die dieren worden behandeld. En nu moet ik er ook echt niet meer aan denken om een vermoord beestje op mn bord te hebben zegmaar, hoe lekker ik het ook vond ;)

Ja precies, lekker weg van al die drukte en verrote maatschappij met rare wetten en principes.
Ja ik wil echt iets voor dieren gaan doen, het liefste ergens in een regenwoud op zo'n dierenpark :mrgreen: Maar probeer dat maar eens te realiseren en financieren :roll: Nouja zodra ik wat verder deur uit kan zal ik vast wel bij een asiel ofzo gaan werken ;)

Nee dat niet :P ik woon in halsteren, naast bergen op zoom ;)

Toevallig ook op 4mei jarig? anders ben ik misschien een 2lingzus kwijt hahaha :lol:

BerichtGeplaatst: 17-03-2008, 20:37:13 
Reus
Reus

haha..
ik ben 8 mei jarig.. 4 dagen na jou dus ligt aardig in de buurt :P
en wat wil je nu gaan doen voor opleiding dan?
ik zit te twijfelen tussen iets met dieren of toch te gaan proberen met mensen...

en ja dat gevoel met er niet zijn.. ja ik weet niet.. het is bij mij nu wel zo erg dat ik er heel veel op let.. en het bepaald ook m'n leven aardig..maar bij jou waarschijnlijk ook wel
als ik me zo voel zie je mij in ieder geval niet uitgaan of in drukte of gewoon waar mensen zijn die ik nie ken...

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00