Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-12-2024, 23:55:57

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Dromen van bowina
BerichtGeplaatst: 27-02-2008, 22:43:03 
Groentje
Groentje

Droom over: zwangerschap

ik heb 4 kinderen, de laatste een nakomer, bewust! nu droomde ik er van, dat ik weer zwanger was, een maand of drie! In mijn droom, herinnerde ik me, dat ik van de de laatste zwangerschap wist, dat ik er geen meer wilde..Ik had geen zin meer in een dikke buik, en alles eromheen...en de bevalling. ik liep toen naar mijn vriend, en zei tegen hem dat ik naar het ziekenhuis ging, om de baby eruit te laten "zuigen" met een vacuum of zoiets! Toen werd ik wakker!
Ik heb altijd makkelijke bevallingen gehad, dus dat is het niet. Mijn dochter is nu zwanger, en over 2 maanden uitgeteld, wat ik ontzettend leuk vind. maar ik denk niet dat het daar wat mee te maken heeft. of?

Berichtenonderwerp: Dromen van bowina
BerichtGeplaatst: 28-02-2008, 16:17:37 
Kabouter
Kabouter

Reactie op: droom over zwangerschap

Ik denk wel dat het met de zwangerschap van je dochter te maken heeft, alleen niet op een slechte manier. Zoals je zelf al aangeeft, vind je het spannend dat je dochter zwanger is, het brengt waarschijnlijk allerlei herinneringen naar boven en je bent er vaak en bewust mee bezig.
Al die emoties moet je een plek kunnen geven en dat is soms best lastig, maar daar kunnen je dromen je bij helpen. In je dromen kun je gevoelens en ervaringen op soms een beetje rare manier verwerken.
In je droom gaat het over zwanger-zijn en het bevallen. Twee dingen die heel wezenlijk aanwezig zijn in je dagelijkse leven op het moment. En de gevoelens die er in je droom bij kwamen, zullen overdreven versies zijn van de gevoelens die je overdag voelt. Misschien kun je ke droom gebruiken als soort spiegel en eens reflecteren op je gevoelens de laatste tijd.
En praat er eens met je dochter over, misschien was het wel een teken dat ze graag over de bevalling wil praten?

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00