Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-12-2024, 17:15:55

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Dromen van minimama
BerichtGeplaatst: 13-01-2008, 13:32:04 
Groentje
Groentje

Droom over: weerwolven

In de tijd dat ik deze droom had was ik zwanger van me eerste zoontje.
Ik heb nooit van dze vieze dromen (kan aan de hormonen gelegen hebben.) Ik droomde over mensen die lama zeggen "het"aan het doen waren de volle maan verscheen en de mensen veranderde in weerwolven de handen op de ruggen van onschuldige werden klauwen en sneden door het vlees heen van de ruggen echt walgelijk en stiekem vaag maar waar had ik het gevoel dat ik van die beelden genoot. :oops:
Maar dat vind ik zo raar want ik ben niet zo'n viespeuk wat heb ik gedroomd? wat betekent dit. :? Daarna is die droom ook nooit meer terug geweest.

BerichtGeplaatst: 13-01-2008, 22:24:53 
Groentje
Groentje

Reactie op: droom over weerwolven

Dankje nu snap ik het ik denk alleen dat het stuk verlangen "genot van het zien ervan" te maken heeft gehad met wat ik niet had met me partner toen want die vertelde me doodleuk dat zwangere vrouwen lelijk zijn en daardoor hadden we minder sex mssn was het toen idd een verlangen die ik had. Ik ben na de bevalling er achter gekomen dat mn partner toen ook niet de persoon was die ik dacht dat het was (de vader de lieve man mn toekomst) we zijn dan ook voor de 1e verjaardag van mn zoontje uit elkaar gegaan. Dat verklaart een hoop dankje :)
Ik had me altijd afgevraagt wat het betekende en dat t niet bij me paste om te genieten van zo'n schouwspel maar nu snap ik het.

Groetjes Famke

BerichtGeplaatst: 01-02-2008, 09:40:16 
Groentje
Groentje

Droom over: prehistorische beesten

Als sinds mn kindertijd droom ik dat ik aan het vluchten ben voor vleesetende dinosauriers maastal zijn dit t-rex'n soort godzilla idee vanacht al weer alleen ik vocht er nu tegen.
Heb er nog nooit bij stil gestaan wat het betekend als je over dit soort prehistorische beesten droomt.
Weten jullie het?
Groetjes Famke

BerichtGeplaatst: 01-02-2008, 09:57:41 
Elf
Elf

Reactie op: droom over prehistorische beesten

Vaak is een droom symbolisch en een afspiegeling van de werkelijkheid. Als je naar prehistorische beesten kijkt zijn het grote machten waar iedereen bang voor is. In je omgeving loop je steeds voor iets weg. Je vlucht omdat je bang bent, dit komt ook steeds terug in je dromen. Maar er is nu iets veranderd. Je bent gegroeid en durft het op te nemen tegen deze dinosaurissen en dus tegen je angst. Je bent gegroeid! En jij weet vast wel waar dat van toepassing op is.

veel liefs,

Gert-Jan.

BerichtGeplaatst: 21-02-2008, 11:53:32 
Groentje
Groentje

Droom over: een oude man

Ik droomde gister over dat ik een man ging bezoeken die ik niet kende.
Ik kwam daar zijn woning binnen (oud herenhuis) Binnen stonden de wanden vol met ouden boeken er stond zo'n oude houten televisie waarbij je nog aan de knoppen moet draaien om de juiste zenders te zoeken. Er lag een oud en versleten kleed met bloemen zo eentje die oma's vaak hebben liggen. De gordijnen waren dicht en het enige licht kwam van de haard. Voor die haard zat op een grote leren stoel een man nou ja zat hij hing in die stoel. Hij (50-60jr)had een grauw vies hemd aan met vlekken erin was een beetje mollig en had een baard staan met een soort dr phill kapsel allen niet goed verzorgd. Hij zei helemaal nix maar zat eenzaam in de haard te staren. zn eten en drinken kon hij laten komen doormiddel van een elektrisch speelgoed treintje met 1 druk op de knop.
Het leek mij een soort kluizenaar.

Weet niet wie t is k ken dat soort mensen niet en waarom ik over zo iemand droom weet ik ook niet
misschien weet iemand het?

BerichtGeplaatst: 07-03-2008, 10:42:44 
Groentje
Groentje

Droom over: kledingboutique/ kathedraal

Ik wordt in me droom achtervolgt in mijn wereld in ren ren ren tot ik in een kledingboutique tercht kom in deze winkel werkopen ze zweverige spirituele hippie kleding, t winkletje is smal ende muren zijn bedekt met wandkleden ook brande er hier en daar wierrook. In paniek vind ik achter deze kleden een deur ik trek m open en kom terecht in een gigantische donkere kathedraal. Ik zie er een klein meisje lopen ik roep er naar maar ze loopt weg en verdwijnd in het donker terwijn ik dichterbij kom verschijnt er weer een persoon verwilderd haren hangen slap over dr gezicht (zombielook) toch keek ze niet gevaarlijk zelfs verdrietig er kwamen van uit alle hoeken ook ander 'zombies' aan (weet niet zeker wat het waren maar keken allemaal een beetje meelijend en verdrietig) Ik schrok er zo van dat ik terug rende naar de deur en weer in de boutique kom maar daar wachtte ook gevaar voor die winkel in eens verschijnt er uit het niets een oude vrouw deze schijnt mij te willen helpen ....en toen werd ik wakker

Weet iemand wat dti kan betekenen? Ik wordt dood moe van die dromen.

Groetjes Famke

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00