SecretDesire schreef:
Hoi,
Even een paar vraagjes;
Soms droom ik over bijvoorbeeld vrienden die je in de steek laten en praat ik over een raam wat opnieuw in huis gezet moet worden. Dit zijn twee totaal verschillende dingen , maar kan het dat je 2 dingen door elkaar heen haalt in je hoofd?
Want het lijkt me logischer als je droomt en je praat in je droom , wat op dat moment ook gebeurd. En niet wat er in het vorig getypte stukje gaande was.
Of kan dit ook met een bepaald iets te maken hebben?
Volgend vraagje:
Als je iets zoekt , maar niet precies wat en je komt in je droom plotseling op een festival bij een goede vriend van je die je lang niet hebt gezien, en je vraagt hem of je datgene hebt wat je zoekt..Kan dat dan zijn dat je zeg maar (wat betreft je geest) opnieuw met hem contact wil? Of kan het ook iets aners zijn?
Komt misschien allemaal heeeel raar over..en heel verwarrend , maar ik dacht ik zet het even neer
Wat een verwarring
Als vrienden je in de steek laten kan het betekenen dat dat ook daadwerkelijk gebeurd in het echte leven. Het kan ook een einde voorstellen van een bepaalde situatie. JE droomt steeds dat je ramen opnieuw plaatst. Het huis staat voor jouzelf en de ramen bieden hier bescherming tegen indringers. Zijn de ramen weg dan laten we misschien iets te gauw mensen toe in ons leven en letten we misschien niet goed op welk persoon we binnenlaten.ALs het nog niet zover is dan is het risico toch groot dat iedereen zomaar binnenwandelt en schade kan aanrichten aan ons persoontje.Wat bedoel je met deze 2 dingen door elkaar halen?Begrijp de vraag niet helemaal.
HEt voorbeeld over die jongen die je ontmoet en waaraan je vraagt of hij datgene heeft wat jij kan gebruiken.
Bekende personen en personen waar we tegenop kijken worden vaak gebruikt in dromen omdat zij een eigenschap hebben die de dromer wellicht mist of nog te weinig laat zien. JE vraagt aan de jongen of hij heeft wat je zoekt, ik denk dus idd. dart hij iets heeft wat jij niet hebt en graag wilt hebben. Kijk maar naar zijn karakter wat vind je leuk aan hem wat bewonder je aan hem ? IS dat niet juist de kant die jij mist? Geen probleem hoor want jij geeft op je beurt weer eigenschappen door die hij niet heeft. Dat is het leuke aan relaties, mekaar aanvullen en mekaar compleet maken alware. Misschien heeft deze jongen idd. iets waar jij van kan leren, of misschien klikt het wel zo dat het wat wordt
Groetjes LveL
Met 2 dingen door elkaar halen bedoel ik ; de droom gaat over die vriend en je praat over een raam..
Nouja ik dacht dat het totaal 2 verschillende dingen waren maar het kan dus ook met elkaar te maken hebben