Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-12-2024, 00:09:30

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Dromen van barbara
BerichtGeplaatst: 12-02-2008, 14:46:37 
Dwerg
Dwerg

Droom over: beperkingen

Hoi allen,

ik heb dus echt een super vage droom gehad. Ik was op ergens, en hoe en waar enzo weet ik niet meer maar het verhaal liep zo dat ik mijn onderste rij tanden kwijt was geraakt. Op een na. Ook mijn tong was voor het grootste deel weg. Volgens mij later in de droom, maar dat kan ik niet goed herinneren maar het voelt alsof het later gebeurde, was ik ook mijn benen kwijt of kon ze iig niet meer gebruiken. Ja, dit was idd later want ik ben tussendoor bij een feestje geweest terwijl ik mijn tanden en tong al kwijt was maar ik liep er wel heen geloof ik.. Anyway, het ging allemaal echt heel vaag en liep een beetje door elkaar, maar ik was dus echt heel relaxed onder de hele situatie en had zoiets van, ja shit gebeurt en ik ben niet eens naar de dokter gegaan. Zo'n gevoel van ja dat doe ik zo wel effe, of morgen ofzo. Ik ben dus zelfs nog even bij een feestje langs gegaan om uit te leggen waarom ik zo moeilijk kon feesten nu, en daar zag ik een vriend van de jongen die ik heel leuk vind. Daar heb ik mee gepraat, niet specifiek iets onthouden daarvan.
En later zat ik dus in een rolstoel en ging ik weg van ook een feestje (ik kan me niets herinneren wat ertussen gebeurt maar het lijkt qua vibe wel een ander feestje, daar was ook weer een bekende. Een vriend waar ik nogal heftige dingen mee heb meegemaakt op gebied van spiritualiteit) en moest ik van een hele grote helling af met iemand anders samen. Ik had dit al eerder gedaan en de ander was bang, en uiteindelijk ging het goed. Opvallend was wel dat ik veel voorzichtiger was dan degene die zo bang was. Ik heb al een beetje opgezocht ik mijn boek wat ik ervan kan zeggen, maar weten jullie er nog iets nuttigs over te vertellen?

Liefs Barbara

BerichtGeplaatst: 13-02-2008, 14:18:13 
Dwerg
Dwerg

Reactie op: droom over beperkingen

Hoihoi,

het lijkt mij alsof je de droom wat negatiever neerzet dan hij eigenlijk is. Ik weet dat hij wel zo klinkt, maar nogmaals het gevoel erbij was niet slecht. Twee dingen die wel naar voren komen zijn dat ik dingen negeer soms, en dat die vriend en ik in hetzelfde schuitje zaten. Inmiddels niet meer zoals voorheen, maar een jaar of twee geleden wel. Grappig dat je stelt dat ik me zou moeten schamen om zo bij een feestje aan te komen, zo zie ik dat namelijk helemaal niet in die droom. Ik kon er tenslotte ook niet zoveel aan doen.
Een grote ontbrekende factor is wel dat de droom erg op seksualiteit slaat als je de boeken erop naslaat. Ik merk wel in je bericht dat het ook op een andere behoorlijke beperking die ik lang bij me heb gedragen slaat, waar ik al jaren geen hulp bij kan zoeken/vinden. Waar ik dus momenteel wel mee bezig ben, dus op zich wel logisch dat er het een en ander loskomt. Dank je wel!

Liefs Barbara

BerichtGeplaatst: 23-02-2008, 23:07:03 
Dwerg
Dwerg

Reactie op: droom over beperkingen

heyhey

paar weekjes verder inmiddels, maar wat ik nu lees klopt dus wel n beetje. heb er een beetje over nagedacht, en het zou er wel eens mee te maken kunnen hebben dat ik ondanks dat ik moe ben of hard heb gewerkt vaak gewoon toch ga stappen.. tx voor je reactie iig! x

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00