Droom over: beperkingen
Hoi allen,
ik heb dus echt een super vage droom gehad. Ik was op ergens, en hoe en waar enzo weet ik niet meer maar het verhaal liep zo dat ik mijn onderste rij tanden kwijt was geraakt. Op een na. Ook mijn tong was voor het grootste deel weg. Volgens mij later in de droom, maar dat kan ik niet goed herinneren maar het voelt alsof het later gebeurde, was ik ook mijn benen kwijt of kon ze iig niet meer gebruiken. Ja, dit was idd later want ik ben tussendoor bij een feestje geweest terwijl ik mijn tanden en tong al kwijt was maar ik liep er wel heen geloof ik.. Anyway, het ging allemaal echt heel vaag en liep een beetje door elkaar, maar ik was dus echt heel relaxed onder de hele situatie en had zoiets van, ja shit gebeurt en ik ben niet eens naar de dokter gegaan. Zo'n gevoel van ja dat doe ik zo wel effe, of morgen ofzo. Ik ben dus zelfs nog even bij een feestje langs gegaan om uit te leggen waarom ik zo moeilijk kon feesten nu, en daar zag ik een vriend van de jongen die ik heel leuk vind. Daar heb ik mee gepraat, niet specifiek iets onthouden daarvan. En later zat ik dus in een rolstoel en ging ik weg van ook een feestje (ik kan me niets herinneren wat ertussen gebeurt maar het lijkt qua vibe wel een ander feestje, daar was ook weer een bekende. Een vriend waar ik nogal heftige dingen mee heb meegemaakt op gebied van spiritualiteit) en moest ik van een hele grote helling af met iemand anders samen. Ik had dit al eerder gedaan en de ander was bang, en uiteindelijk ging het goed. Opvallend was wel dat ik veel voorzichtiger was dan degene die zo bang was. Ik heb al een beetje opgezocht ik mijn boek wat ik ervan kan zeggen, maar weten jullie er nog iets nuttigs over te vertellen?
Liefs Barbara
_________________ Music is a world within itself, in a language we all understand.
|