Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-12-2024, 23:45:27

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Dromen van Nina84
BerichtGeplaatst: 10-01-2008, 23:54:57 
Groentje
Groentje

Droom over: orgasme

Dit is een vraag voor de volwassenen onder ons.:

Ik had laatst een aantal dromen achter elkaar, waarin ik een orgasme kreeg :D Dit is geen grapje. Het leek zo ontzettend echt en beide dromen hadden een compleet andere inhoud die niets met sex te maken had.

It just happend :D Ik werd ook wakker met het gevoel van :shock:

Wat kan dit betekenen?

BerichtGeplaatst: 11-01-2008, 01:22:38 
Kabouter
Kabouter

Reactie op: droom over orgasme

Ik kan je niet uitleggen wat het precies is. Enkel heb ik dit wel eens vaker gehoord. Zelf denk ik dat dit een soort overgang is van je sexuele leven en gevoelens en dat je klaar voor het vrijen bent.
Ik kan het ook mis hebben.....

BerichtGeplaatst: 11-01-2008, 11:27:40 
Groentje
Groentje

Reactie op: droom over orgasme

Misschien vind je in het dagelijks leven niet genoeg de ruimte om je energieen kwijt te kunnen?
Je lijf heeft bepaalde energieen die er op de een of andere manier uit moeten, misschien komt het daarom snachts er op deze manier uit? Even ontladen voor je lijf dus.

BerichtGeplaatst: 03-02-2008, 17:10:00 
Groentje
Groentje

Droom over: vreemdgaande partner

Afgelopen nacht droomde ik dat mijn partner en ik een punt achter de relatie gezet hadden. Ik voelde me heel kalm en was nauwelijks met hem bezig. Er waren drie feesten. Op de eerste feesten zag ik hem, met een ander meisje. Zelfs dat deed me heel weinig, ik vond het meisje niets bijzonders, en ik wist dat hij voor mij zou kiezen en dat dit tijdelijk was.

Ik kwam in een huis terecht en zag allemaal slapende mensen, er kwamen drie meiden naar me toe die riepen dat mijn partner de hele avond had zitten zoenen met dat meisje. Op dat moment vielen er tranen over mijn wangen maar nog deed het me heel weinig want ik was overtuigd dat hij voor mij zou kiezen. Toen werd ik wakker..

Mocht er zoiets in het echte leven gebeuren dan zou ik helemaal doordraaien en echt kapot van de pijn gaan. In mijn droom voelde ik mij veel meer in balans.

BerichtGeplaatst: 05-02-2008, 16:30:49 
Kabouter
Kabouter

Reactie op: droom over vreemdgaande partner

Heb je misschien ergens een onzekerheid over ? als ik me in leef in jou voel ik wel dat je ergens mee worstelt, met een onzekerheid, zijn jullie al heel lang bij elkaar?. het lijkt wel dat je twijfelt aan jezelf en dat je jezelf niet goed genoeg vind voor hem? en dat je je telkens wil laten bewijzen?... het kan zijn dat ik het fout heb hoor, maar die energie voel ik, een energie van onzekerheid, en dat je heeltijd loopt te piekeren over je relatie met hem..
En die slapende mensen betreft. Denk je dat je er alleen voor staat, praat eens met iemand als je een probleem hebt in je relatie, dat doet wonderen je hart luchten. En die 3 meiden, misschien spelbrekers?

Komt dit je een beetje bekent voor ?

BerichtGeplaatst: 08-02-2008, 19:38:35 
Groentje
Groentje

Lalyn,

Je zit erg dichtbij met de onzekerheid. We zijn bijna drie jaar samen en hij heeft het ooit, bijna een jaar geleden, uitgemaakt. Het is daarna wel goedgekomen maar ik ben ontzettend onzeker geworden en verwacht dat iedere keer wanneer hij even stiller is, hij weer bij me weggaat. Dat is echt mijn allergrootste angst.. verder zijn er gelukkig geen andere spelbrekers aanwezig, maar het zou heel goed kunnen.

In mijn droom was ik heel kalm en vertrouwde ik hem en wist ik dat hij toch wel bij me terug zou komen, wat hij ook zou doen.. waar zou dat voor staan?

BerichtGeplaatst: 08-02-2008, 21:55:47 
Kabouter
Kabouter

Nina84 schreef:
Lalyn,

Je zit erg dichtbij met de onzekerheid. We zijn bijna drie jaar samen en hij heeft het ooit, bijna een jaar geleden, uitgemaakt. Het is daarna wel goedgekomen maar ik ben ontzettend onzeker geworden en verwacht dat iedere keer wanneer hij even stiller is, hij weer bij me weggaat. Dat is echt mijn allergrootste angst.. verder zijn er gelukkig geen andere spelbrekers aanwezig, maar het zou heel goed kunnen.

In mijn droom was ik heel kalm en vertrouwde ik hem en wist ik dat hij toch wel bij me terug zou komen, wat hij ook zou doen.. waar zou dat voor staan?

Hee Nina.

Dan denk ik dat het inderdaad de onzekerheid is.
Maar ik zelf voel, dat je niks te vrezen hebt en dat jullie relatie wel goed zit..

greetz :wave:

BerichtGeplaatst: 19-02-2008, 18:20:03 
Groentje
Groentje

dank je wel lalyn :kiss:

BerichtGeplaatst: 23-02-2008, 12:39:27 
Kabouter
Kabouter

graag gedaan hoor, ik ben best veel lezen over dromen en elke keer ontdek ik nieuwe dingen ook in mijn eigen dromen, het is heel boeiend,

nogmaals graag gedaan, en ik hoop dat je er wat aan hebt :D

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00