Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-12-2024, 16:32:01

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: dromen terwijl je al droomt
BerichtGeplaatst: 31-01-2008, 10:37:57 
Groentje
Groentje

ik had vannacht echt iets heel aparts. ik heb het zelden al wel eens meegemaakt maar vond het vannacht wel heel erg apart. laat me weten wat jullie erover te zeggen hebben zoals betekenis en alles wat bij je binnen komt.

ik droomde vannacht dat er ineens een mini reptiel ( hooguit 5 cm lang ) over mijn arm heen liep en ineens met zn snuit en kleine snee in mijn arm maakte en even later met zn bek in die snee mijn spieren en andere weefsel begon op te eten. waarvan ik op dat moment geen pijn voelde. en toen ik die reptiel uit mij arm weghaalde. werd ik wakker uit die gedeelte van mij droom. ( ik droomde dus nog steeds ) en in de 2de gedeelte van de droom waar ik dus wakker werd. had ik die verwonding dus en erg veel last van mijn arm. ( ik weet niet hoe het verder zou gaan omdat ik toen wakker gebeld werd ) maja toen ik uiteindelijk dus echt wakker werd had ik ook nog 5 minuten last van mijn arm op precies dezelfde plek. je kon er alleen helemaal niks zien dat er iets mis was.

laat me aub horen wat je ervan vind. want deze droom voelde echt zo echt aan. dat ik ff het spoor bijster ben.

groetjes.

Berichtenonderwerp: Re: dromen terwijl je al droomt
BerichtGeplaatst: 31-01-2008, 15:30:58 
Groentje
Groentje

hoi

Dat dromen in een droom heb ik ook een keer gehad. ik weet niet of jij je er op dat moment ook bewust van was, maar ik wist dat ik sliep en kon mezelf zien slapen, tegelijkertijd ervaarde ik de droom, die ik had. t is n beetje lastig uitleggen. maar tis een vorm van lucide dromen.

Ik denk dat het voor een ander lastig is om te verklaren wat jouw droom inhoudt. de dromer weet zelf het beste de betekenis denk ik.
Ik kan wel haast met zekerheid zeggen, dat het een betekenis heeft, tenzij je dat dagelijks hebt: dromen in een droom.
Je kunt jezelf vragen waar die reptiel in jouw dagelijkse leven voor zou kunnen staan...
en mss weet iemand anders op dit forum wat meer. ik hoop dat je eruit komt!

gr

Berichtenonderwerp: Re: dromen terwijl je al droomt
BerichtGeplaatst: 31-01-2008, 23:24:38 
Groentje
Groentje

het is idd een hagedis ja. in mijn droom was het echt precies zo 1.
maar verder kan ik niet zeggen dat de rest op mij van toepassing is.
ik weet wat ik in mijn mars heb. en doe me niet groter voor dan ik ben.
ik hou mezelf liever op de achtergrond zelfs.

maar bedankt voor het beeld. heb er in iig wel een duidelijker beeld van gekregen

groetjes

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00