Naar aanleiding van Julia's post in mijn Even Voorstellen-topic post ik hier mijn droom;
Ik stond in steeds verschillende kamers met deuren en ik stond telkens op een meter afstand van de deur. Ik hield mijn hand open voor de deur en stuurde er een soort energie uit, waardoor de deur openging. Ik probeerde de deur ook dicht te doen door de energie terug te trekken en dit wou ook. Telkens verschillende kamers maar ze leken hetzelfde, maar toch net wat anders. Toen ik weer met energie uit mijn handen de deur opendeed verscheen er iemand die vroeg hoe ik dat deed, en ik kon het niet uitleggen en die persoon kon het niet. Ik herinner me verder dat ik ook met diezelfde energie een vork, mes of lepel op kon pakken, wat het exact was weet ik niet meer.
Heeft dit verdere betekenis? Ik heb al op een ander forum (wat ik niet meer vinden kan) ooit eens een droom verteld, en die klopte exact (iets over dat ik uiteindelijk mijn examens zou halen en een nieuwe wereld zou ontdekken ( achteraf dit wss ) )
Verder is het misschien handig om mijn achtergrond er bij te zetten:
Ik ben jarenlang gepest en heb nooit binnen een groep gepast, heb nooit echt veel vrienden omdat ik gewoon weet wie ik kan vertrouwen en wie niet. Laatst sprak ik de moeder van een oud-klasgenoot die mij vertelde wat hij gedaan had de afgelopen jaren, ik had hem al een 8 jaar niet gezien. Ze vertelde dat hij hoog-gevoelig was en dat hij ongeveer hetzelfde als ik reageerde op verschillende situaties. Ik ging doorvragen en het viel ineens allemaal op zijn plek, misschien was ik ook wel hoog-gevoelig!? Ik kon niet verder komen met googlen naar hoog-gevoelig, want ik kwam uit op pddnos sites. Tot ik dus eergisteren die droom had, en ik een paar rake opmerkingen had in de chatbox, toen stond ik serieus versteld. Mijn interesse in het spirituele is altijd al aanwezig geweest, heb een jaar geleden geprobeerd aura's te leren lezen alleen kon ik ze niet zien, ik zag alleen maar een dun wit randje.
Alvast bedankt!
xo