Droom over: een wolfHai allemaal,
Wie kan er misschien een uitleg geven over een droom/nachtmerrie die ik had toen ik iets van 2 of 3 jaartjes oud was. Ik ben die droom nooit vergeten en voor zover ik het me kan herrineren is dat de eerste droom die ik ooit heb gehad. (of is blijven hangen
haha) Het gaat om de volgende droom...::
Mijn broer en ik liepen samen hand in hand naar school. (altijd met zn 2en hand in hand, moest van mn moeder, hij hielp mij oversteken etc. ik ben 1,5 jaar jonger dan hem) Onze basisschool is aan het eind van een paadje en links van dat paadje staan allemaal bosjes en bomen en andere paadjes.. Op t oog niets engs,donkers of wat dan ook.. gewoon een normaal, goed verlicht, breed paadje..
We liepen over dat paadje heen en ik hoorde gegrom uit de bosjes komen. Toen stond er ineens een zwarte wolf voor ons met van die groen-achtige ogen te grommen en lelijk te doen.
We renden zo hard als we konden terug over het paadje (richting huis) en we wouden linksaf slaan en ineens stond daar een muurtje waar normaal geen muurtje staat
(huizen/tuinen/schutting/paadje..) dat paadje was dus zomaar ineens geblokkeerd door een muurtje
Aangezien mijn broer ouder en groter is dan ik klom hij eerst over het muurtje en wou mij toen eroverheen helpen/trekken. Echter lukte dit niet en mijn linkervoet (bij mn enkel) werd erafgebeten.
Ik ben nooit over die droom heengekomen, ik ben altijd nog steeds "bang" dat er iets "achter" me is. Ik slaap tegen een muur, ik zit op de bank tegen een muur, of zit aan tafel aan de kant van een muur... het is vreselijk om ergens te zitten met een open ruimte achter me..
Wie kan mij helpen deze droom te verklaren zodat ik alsnog 18 jaar later mij hierover heen kan zetten? Het klinkt vaag allemaal, maar écht die droom was zooooo eng toen ik klein was!!!!!! haha
Dankjullie wel alvast voor het lezen en ik hoor het dan wel!