Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-12-2024, 17:09:44

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Dromen over je gids?
BerichtGeplaatst: 31-10-2007, 16:46:36 
Kabouter
Kabouter

Dromen over je gids?

Vannacht had ik een droom, die me vandaag al heel de dag bezig houdt...

Het begin van de droom, gewoon een alledaagse situatie, met mensen in omgang, niks vervelends, niks ultra-prettigs, niks bijzonders. Totdat ik door een klasgenootje wordt opgebeld.
Het klasgenootje ben ik zeer dankbaar, samen met haar heb ik het idee dat ik weer lekker kan werken voor school en dingen beter kan structureren. Maar ik vind het ook lastig, omdat ze op vriendschappelijk gebied nogal aan me "hangt" en een overheersend persoon is.
Ze belde me op om te komen werken. In mijn droom had ik dit schijnbaar al vaker gedaan, dus voelde het normaal aan. Het werk was niet in de normale wereld, maar in een andere dimensie of misschien wel de geestenwereld. Mijn geest werd door de telefoon getransporteerd naar die andere wereld. Mijn lichamelijke ik ging gewoon door met mijn normale leven.
In de andere wereld stond er een jongeman op mij te wachten, hij voelde als een hele goede vriend, en ik was heel blij om hem te zien! Hij was knap, maar ik voelde me niet op die manier tot hem aangetrokken. Ik voelde me heel veilig bij hem, kreeg ook een hele warme, innige knuffel van hem, het voelde alsof ik thuis kwam. Hij zei iets in de trant van dat hij mij beschermde en ik antwoorde dat ik hem daar erg dankbaar voor was.

Na een paar uur werken (geen idee meer wat voor werk) kon ik terug naar de "normale" wereld. Er waren vrienden bij ons thuis en ik kwam weer terug in mijn lichaam, het eerste woord dat ik zei, was een woord middenin de zin, maar omdat ik het bijna schreeuwde, wist iedereen dat ik terug kwam van mijn werk en deed daar heel normaal over!

Zou de jongeman (hij heette Enrique) mijn beschermengel of gids kunnen zijn?

Laatst gewijzigd door Katinka op 31-10-2007, 22:40:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Berichtenonderwerp: Re: Dromen over je gids?
BerichtGeplaatst: 31-10-2007, 17:05:07 
Groentje
Groentje

Reactie op: Dromen over je gids?

Ja absoluut :)

Je kan het trouwens ook controleren. Ik weet niet hoe goed contact je met je gids hebt, maar roep hem en kijk of de energie hetzelfde aanvoelt :)

www.ikgahetandersdoen.nl

Berichtenonderwerp: Re: Dromen over je gids?
BerichtGeplaatst: 31-10-2007, 22:39:05 
Kabouter
Kabouter

Reactie op: Dromen over je gids?

Ik heb helemaal geen contact met mijn gids. Geen idee wie het is, eerlijk gezegd :?
Zou ik dit ook in mijn lucide dromen kunnen aanpakken? Of hoe doe ik dat anders??

Daarom een Tabula Rasa!

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00