Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-12-2024, 01:04:02

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Dromen van Metal_Cindy
BerichtGeplaatst: 31-08-2007, 07:21:52 
Groentje
Groentje

Droom over: ouders + vriendje

Ik heb een droom gehad dat ik met een jongen *in die droom was het mijn vriendje* in de woonkamer zat.
toen mijn ouders beneden kwamen zeiden ze dat hij weg moest :cry: !!

En het gekke is dat mijn ouders nooit zo hebben gereageerd als ik echt een vriendje had gehad. :?

Wie weet de betekenis van deze droom?

Groetjes Cindy

[b][i][color=#00FFFF]Er zullen veel mensen in en uit je leven wandelen, maar alleen echte vrienden laten voetafdrukken achter in je hart.[/color][/i][/b]

Laatst gewijzigd door Metal_Cindy op 02-04-2009, 10:39:50, 1 keer totaal gewijzigd.

BerichtGeplaatst: 16-09-2007, 16:30:59 
Dwerg
Dwerg

Reactie op: droom over ouders en vriendje

misshien is het gwn een naare droom denk ik

BerichtGeplaatst: 18-09-2007, 12:09:14 
Kabouter
Kabouter

Reactie op: droom over ouders + vriendje

Metal_Cindy,

Heb jij nu of vroeger het idee/gevoel gehad dat jouw ouders of een van hen, niet open staan voor bijvoorbeeld jouw activiteiten etc in combinatie met spiritualiteit ??
Of was/ben je "bang" dat je ouders er niet voor open staan... Een gevoel van onbegrip...

Hierboven beschrijf ik een eenvoudige uitleg..het kan zelfs iets dieper, wat eigenlijk ook op het zelfde neerkomt maar dan geheel vanuit jezelf.

Je "vriendje" staat in mijn beleving voor een persoonlijk deel van jou zelf......( als je dat vriendje kent, kijk dan naar zijn eigenschap(pen) die voor jou opvallend zijn )
Je ouders kunnen staan voor je ouders zelf, maar in mijn beleving ook als "gezag", zij zijn immers diegeen die jou opvoeden. Belangrijke personen in je leven, die ( nu misschien nog voor een deel ) invloed hebben op jouw leven.

( het maakt niet uit door wie..het gaat om jow gevoel en hoe je daarmee om kan gaan ) Je vind het niet leuk of hebt moeite met het omgaan met dat persoonlijk deel van jouw, wat jij zo koestert/lief hebt, wat door andere wordt afgekeurd/afgewezen. Een gevoel van onbegrepen worden kan daarbij meespelen.
Nu kan ik het nog verder beschrijven...zelfs bij jezelf kan je een dubbel gevoel hebben...aan de ene kant koester je een geliefd deel van jezelf en aan de andere kant is er een gevoel van jezelf die dat "afwijst". Daarbij kan je dus denken aan het begrip : twijfelen aan jezelf...

In je ontwikkeling bijv. zijn er "dingen" door je ouders "opgelegt"/meegeven, zoals...je mag niet.., je moet.., je kan beter...jij bent...jij hebt...ik vind jou....
Je bent nu op leeftijd dat je meer gaat beseffen wie je bent, wat je wilt etc..en daardoor kom vaak in de knoop met wat je in je jeugd is "opgelegt". dan kan je dus gaan twijfelen aan jezelf. Dat is heel normaal, want daardoor leer je jezelf kennen.

Ik zal je een voorbeeld geven: welk persoonlijk deel van jouw koester jij op dit moment het meest? welk gevoel in jou wijst dit af? is dit angst? waar komt die angst vandaan, welk gevoel zit daarachter? Ben je bijvoorbeeld bang om afgewezen te worden om dat deel van jou wat je lief hebt?

Om het je even makkelijk te maken:
Wat of welk gevoel in jou keurt dat persoonlijke deel van jou af, wat jij zo lief hebt/koestert en eigenlijk ook wel verder wil ontwikkelen?
Of zoals helemaal bovenstaand...Voel je je onbegrepen door je ouders / je ouders keuren daadwerkelijk dat deel van jou af.

nou is een lap tekst he? hahahaha pfff wel ik hoop dat je er iets mee kunt. Iig dromen zijn niet altijd makkelijk uit te leggen, als je niet alle details uit de droom weet ;)...het kan misschien wat onbegrijpelijk overkomen..maar laat het dan weten he! Zo leer ik ook weer bij.:d

PS.( misschien had je directe antwoorden verwacht...maar zo te zien was dat dus niet de bedoeling...je mag het geheel zelf ontdekken ;) )

Liefs Nicole

BerichtGeplaatst: 11-01-2009, 10:56:25 
Groentje
Groentje

Droom over aanranding

Hallo Allemaal,

Ik heb laatst een droom gehad over dat ik lag te slapen en dat een goede vriend van mij (die mij in het echt leuk vind) naast me kwam liggen :? , ik vroeg of hij weg wou gaan en dat wilde hij niet, hij pakte me daarna hard vast bij mijn borsten en drukte zijn geval hard tegen me aan. Ik sloeg hem tot hij me loslate en ik vluchte weg...

Daarna werd ik wakker :o ...
Ik zou graag willen weten wat dit betekend...
Alvast Bedankt!

Groetjes Cindy

BerichtGeplaatst: 02-04-2009, 10:36:58 
Groentje
Groentje

Droom over: twijfels vriend

Ik heb de laatste tijd heel veel dromen over dat ik twijfel of ik nog van mijn vriend hou of niet :( :? ...

Weet iemand wat dit betekend??

Alvast bedankt ;)

xx Cindy

Berichtenonderwerp: Re: Dromen van Metal_Cindy
BerichtGeplaatst: 02-04-2009, 14:58:13 
Groentje
Groentje

Reactie op: droom over twijfels vriend

cin...zal ik maar is reageren (A)

je weet wat ik gezegt heb, je twijfelt teveel over mijn verhalen en hem zelf.
ik ben bang dat ik teveel dingen heb verteld wat jou nu dwars zit.
en dan droom je er over. het kom wel goed echt waar..
probeer gewoon nog ff een maand of 2..als je het dan nog droomd weet je genoeg toch??

xxxxxx love you xx jill
:hart: :kiss:

BerichtGeplaatst: 12-06-2009, 10:34:15 
Groentje
Groentje

Droom over: zwanger zijn

Ik heb weer een droom gehad :o
Maar mijn vriend (Kevin) heeft dezelfde nacht ongeveer hetzelfde gedroomt...

Ik droomde dat ik zwanger was :S en dat we een test hadden gedaan.
Die test bleek positief te zijn, dus was ik zwanger.
We wouden de test bewaren en Kevin verstopte hem onder zijn bed.
De volgende dag kwam ik weer bij hem thuis, en zijn moeder zei gelijk dat hij boodschappen moest doen, zonder mij :o.

Toen Kevin weg was ging ze naast me zitten en we gingen praten over baby's.
Want ze bleek de test gevonden te hebben.
Toen heb ik verteld dat ik zwanger was.
Daarna werd ik even wakker..

Mijn vriend droomde diezelfde nacht dat ik misselijk was, en dat mijn moeder tegen me zei van: 'Ben je zwanger ofzo?'.
Daarna zijn we naar zijn huis gegaan en ik was nog steeds heel erg misselijk.
Waarop zijn moeder ook vroeg: 'Is Cindy zwanger ofzo?'.
Toen zei Kevin: 'Dat vroeg Cindy's moeder ook al.'
En zijn moeder ging toen met volle snelheid naar drogisterijen om een aantal testen te halen.
Toen ik de testen gedaan had en we moesten wachten op de uitslag werd Kevin wakker.

Ik zou graag willen weten wat dit betekend, want ik vind het wel raar dat we dezelfde nacht over hetzelfde onderwerp dromen...

Wie zou mij willen vertellen wat dit betekend?
Alvast bedankt ;)

X Cindy

BerichtGeplaatst: 03-08-2009, 20:27:37 
Groentje
Groentje

Reactie op: droom over zwanger zijn

Dank u wel :)

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00