Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-12-2024, 17:15:54

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Dromen van Wobley_18
BerichtGeplaatst: 24-08-2006, 13:34:15 
Moderator
Moderator

Droom over: uitgaan

Ik was met een vriendin(malou) in het groot aan het backgammon'en, dus waren wij de pionnen. Wij zouden uitgaan en het zou er ook zo aan toe gaan, dat je spelletjes in het groot speelt, dus waar de mensen de pionnen zijn. Het feest zou bij een grote hal zijn, hier in de buurt, genaamd go-planet. In mijn droom zag go-planet er anders uit dan in het echt, heb al eerder over go-planet gedroomd zoals ik hem vannacht in mijn droom zag.

Maar ik stond daar met die vriendin in de rij te wachten, het was dus tog geen feest waar je spelletjes in het groot speelt, maar een thema-disco avond. Die vriendin ging voor mij naar binnen, ik gaf toen ook mijn kaartjes aan de uitsmijter, alleen hij zat te mompelen ofzo dat mijn kaartjes van gisteren waren, maar ik kon tog naar binnen.

In plaats van naar binnen te gaan, ging ik buiten even lopen, ik kwam mijn broer tegen en ik vroeg hem of die feesten leuk waren en hij vond het altijd superleuk, dus ik wou naar binnengaan, maar ik was een kaartje kwijt, ik vond hem terug. toen werd ik wakker.

Weten jullie wat deze droom zou kunnen betekenen?

BerichtGeplaatst: 24-08-2006, 21:37:33 
Dwerg
Dwerg

Reactie op: droom over uitgaan

ben er vrij zeker van dat dit niets betekend ofzo.. tis "gewoon" een droom..

dan ligt elke andere open! :)

BerichtGeplaatst: 27-12-2006, 15:15:28 
Moderator
Moderator

Droom over: 2 aansluitende dromen

Mijn eerste droom: Ik was met een groep mensen ergens, bij een hoge heuvel. Achter die heuvel was een superhoog en dun gebouw waar proffesors in zaten. Als je op die heuvel stond, en er een professort aankwam, moest je maken dat je wegkwam, waarom weet ik ook niet. Die professoren hadden van die witte pakken aan met helmen op.

Mijn tweede droom: op datzelfde terrein met die heuvel, voor die heuvel lag een klein vliegveldje(alleen landingsbanen) en je kon je auto er zo tussen parkeren. Ik kwam allemaal bekenden tegen. Zoals dat ik Monique tegenkwam, paar minuten later zat ik bij Monique in de auto, met haar "vriend", om naar het vliegtuig te rijden waar Monique mee vloog. Die "vriend" van monique heb ik niet van gezicht gezien, maar wel van de achterkant, hij zat in die auto ook achter het stuur. Die achterkant leek op de achterkant van een jongen die ik leuk vind(Andrew).
Even later was er een kraampje tussen die vliegtuigen waar je gratis pannekoeken kunt halen, dus ik met mijn nicht pannekoeken halen. Toen mijn vader en mijn stiefmoeder het vliegtuig in wouden stappen, rende ik hysterisch naar ze toe, ik wou vragen of ik een jas aan moest in het vliegtuig en een kraag om mijn nek(zon kraag als je een ongeluk krijgt). Er waren ook rare vliegtuigen daaro, zoals eentje van de Nespresso, en nog meer eet-merken. Ik weet ook nog dat ik naar Israël zou gaan met het vliegtuig.

Wat denken jullie dat dit zou kunnen betekenen? ik snap deze droom helemaal niet :S

BerichtGeplaatst: 14-02-2007, 20:50:13 
Moderator
Moderator

Droom over: met de klas op pad

Ik ging met een paar klasgenoten iets doen, ik geloof schaatsen. Andrew(een superleuke jongen van school) was er ook bij. Tegen mij zat hij de hele tijd heel
lief en leuk te doen, maar tegen anderen zat hij grapjes over mij te maken. Even later, ik had les in een onbekend gebouw. Ruben, een vriend van mij, die leende de auto van de gymleraar. Die gymleraar zei iets tegen mij, maar dat weet ik op dit moment niet meer, dat ik mijn huiswerk niet had gemaakt, maar ik had het wel gemaakt, ofzoiets.
We kregen een hysterische uitleg over hoe we moesten fluiten bij de sportdag(ik had vandaag ook sportdag en moest fluiten).
Even later komt Ruben terug met de auto, en maakt hij vlak voor het lokaalraam een ongeluk, die leraar was helemaal boos.

Wat denken jullie dat het betekend?

BerichtGeplaatst: 26-02-2007, 23:14:37 
Moderator
Moderator

Reactie op: droom over met de klas op pad

iemand (A) ?

BerichtGeplaatst: 20-03-2007, 21:28:26 
Moderator
Moderator

Droom over: lift

Ik droomde vannacht dat ik in een 5-verdiepingen-gebouw was, de eerste 4 verdiepingen waren een kunstexpo. Het zag er allemaal wel antiek uit. het was er redelijk druk maar je kon er toch lopen. Als je naar boven wou moest je via zo'n zoldertrap-constructie. Ik ben al geen held in traplopen, vooral niet met iets in de handen wat om kan vallen. Maar ik moest dus een doos met blikjes cola naar de 5e verdieping dragen voor de bouwvakkers. Dus ik heel wankelig die trap op, en zodra het ook maar kon, zette ik die doos zo snel mogelijk op de volgende verdieping.
Ik was helemaal bovenaan, op de 5e verdieping, het zag eruit als een echte bouwval, dus alleen steen en oud hout. De 2 opdrachtgevers gaven me de opdracht die blikjes dus weer naar beneden te brengen. Maar naar boven was al een hele opgave, dus ik zeg echt geschrokken tegen die mannen: "Moet ik nu naar beneden :shock: ??!!! naar boven was al een drama, laat staan naar beneden!"
Ik zag dat er ook een lift was, dus ik neem die lift naar beneden. Die lift ging eerst hard naar beneden, maar hij viel niet ofzo. Toen bleef hij opeens stilstaan. opeens zag ik(ik was dus uit mijn lichaam in de droom zelf, als een film zeg maar) die kerels het koord van de lift doorknippen en ik viel keihard naar beneden. Toen hij beneden neerstortte(toen zag ik weer alles van buiten mijn lichaam) was ik in ongeveer zo'n bouwval en alles vloog naar buiten, vanaf de lift, alles werd opgeblazen, net zoals een druppel water valt, dat dat naar buiten "kringt".
Zoiets dus:
Afbeelding

Weten jullie wat dit kan betekenen?

BerichtGeplaatst: 20-04-2007, 23:45:06 
Moderator
Moderator

Droom over vliegtuig

Ik weet niet alles van mijn droom, weet vooral de gevoelens nog. hij ging zo:

Er zou voor het eerst met een feloranje vliegtuig worden gevlogen, van de arke, hij was helemaal oranje. Terwijl hij opsteeg stortte het vliegtuig neer. Toen dat gebeurde had ik ook het gevoel alsof ik zelf in het vliegtuig zat, die angst(maar zat er niet in hoor) En ik weet ook nog dat er iets met een donker, grimmig huis was en dat daarin een man was, ik heb het gevoel beschimmeld groen erbij, en die man doet me denken aan twee keuzes maken.

Zou iemand weten wat dit te betekenen had?

BerichtGeplaatst: 21-04-2007, 07:35:12 
Kabouter
Kabouter

Reactie op: droom over vliegtuig

ik heb dat ook wel eens gedroomd!!

ik keek toen uit mijn raam en zag een vliegtuig vlakbij neerstorten...
kheb geen idee wat dat betekend!
ben wel heel benieuwd!

BerichtGeplaatst: 15-07-2007, 16:45:50 
Moderator
Moderator

Droom over: opleiding

Eerst ff stukje voorgeschiedenis dat verband kan hebben met de droom(er is ook al een topic overi n gebabbel) Ik sta nu in twijfel tussen ROC opleiding mkf reizen(toerisme) en de cursus SEPR VVR. Het lievste wil ik SEPR doen, maar mun ma is er geloof ik niet zo blij mee.

Ik droomde dat ik in de rechtbank zat, en dat ik ergens een schuld van had van 2 euro, die heb ik 60x(60 aanmaningen) nog steeds niet betaald, dus krijg een boete van 120 euro, pas als ik die heb betaald mag ik naar school. Voor mij was het in mijn droom dat ik mezelf niet meer op school zag zitten, door die boete.

Wat zou dit kunnen betekenen?

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00