Droom over: liftIk droomde vannacht dat ik in een 5-verdiepingen-gebouw was, de eerste 4 verdiepingen waren een kunstexpo. Het zag er allemaal wel antiek uit. het was er redelijk druk maar je kon er toch lopen. Als je naar boven wou moest je via zo'n zoldertrap-constructie. Ik ben al geen held in traplopen, vooral niet met iets in de handen wat om kan vallen. Maar ik moest dus een doos met blikjes cola naar de 5e verdieping dragen voor de bouwvakkers. Dus ik heel wankelig die trap op, en zodra het ook maar kon, zette ik die doos zo snel mogelijk op de volgende verdieping.
Ik was helemaal bovenaan, op de 5e verdieping, het zag eruit als een echte bouwval, dus alleen steen en oud hout. De 2 opdrachtgevers gaven me de opdracht die blikjes dus weer naar beneden te brengen. Maar naar boven was al een hele opgave, dus ik zeg echt geschrokken tegen die mannen: "Moet ik nu naar beneden
??!!! naar boven was al een drama, laat staan naar beneden!"
Ik zag dat er ook een lift was, dus ik neem die lift naar beneden. Die lift ging eerst hard naar beneden, maar hij viel niet ofzo. Toen bleef hij opeens stilstaan. opeens zag ik(ik was dus uit mijn lichaam in de droom zelf, als een film zeg maar) die kerels het koord van de lift doorknippen en ik viel keihard naar beneden. Toen hij beneden neerstortte(toen zag ik weer alles van buiten mijn lichaam) was ik in ongeveer zo'n bouwval en alles vloog naar buiten, vanaf de lift, alles werd opgeblazen, net zoals een druppel water valt, dat dat naar buiten "kringt".
Zoiets dus:
Weten jullie wat dit kan betekenen?