Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 01-01-2025, 14:39:36

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: "Vage" droom gehad
BerichtGeplaatst: 06-04-2007, 23:19:01 
Groentje
Groentje

Hey medeforummers,

Vannacht heb ik zo'n vreemde droom gehad.

Ik weet hem niet tot in detail (vaak weet ik dat wel) maar wat me, en het gevoel dat ik daarbij had, heel erg is bijgebleven is dat er een stoorzender in mijn mobieltje had zowel met geluid als op het display. je zag zeg maar een soort "sneeuw" zoals dat je mobiele telefoon half blijft hangen en daarin zag ik het gezicht van een meisje. Ze leek nog vrij jong had lang haar een lief gezichtje met een grijns waarvan je wist dat er een gedachte achter zat die niet helemaal ok was. In die droom vond ik dit redelijk angstaanjagend. Ze verscheen steeds weer op mijn mobieltje als ik erop keek (in het dagelijks leven bel en sms ik veel haha...)
Kan nog bijna exact haar gezicht herinneren.
Er was nog iemand bij (weet niet meer wie) die keek me raar aan maar had op dat moment niet echt aandacht voor wat om me heen gebeurde voelde dat meisje heel erg aan op dat moment en ze deed me iets.
En nu komt er iets heel stoms.. in dat zelfde gedeelte deed ik " blondspray" in mijn haar (haha) een soort spuitbus met een blekend goedje waar je haar spontaan van gebleekt wordt, je blonde plukken in je haar krijgt en ik had ineens spierwitte highlights in mijn haar wat ik heel erg lelijk vond staan. Dit kan ik totaal nergens aan koppelen, wellicht was dit gedeelte wèl een hersenspinsel. Maar dat meisje zit nog steeds in mijn hoofd.
Ik voelde dat er iets met dat meisje was dat ze een boodschap wilde brengen maar ik heb geen idee wat.

Nu is het zo dat ik de laatste tijd steeds sterker " paranormale " gevoelens ontwikkel. Inmiddels is dit al vrij ver gegaan heb al af en toe gevoeld dat " er meer was" in de betreffende ruimte waar ik was. Nu begin ik de laatste tijd wel wat meer open te staan voor die dingen en ik heb heel sterk het gevoel dat dat meisje niet alleen een hersenspinsel, een droom was.
Ze voelde heel echt ook toen ik eenmaal wakker was en nu nog (de droom is van gisternacht)

Iemand die hier iets mee kan??

Berichtenonderwerp: Re: "Vage" droom gehad
BerichtGeplaatst: 09-04-2007, 19:53:23 
Dwerg
Dwerg

Misschien is het je gids of engel???

BerichtGeplaatst: 09-04-2007, 20:57:38 
Dwerg
Dwerg

sammitje schreef:

hmm ik weet het niet hoor..
Het meisje had een grijns waarvan je gewoon weet dat er een gedachte achter zit die niet helemaal okee is.

Hebben gidsen en engelen dat soort gedachtes dan? Ik heb juist altijd geleerd dat jou gidsen en engelen onvoorwaardelijk van je houden en het beste met je voor hebben, kan me dus niet voorstellen dat ze zo`n grijns zouden vertonen.

BerichtGeplaatst: 28-05-2007, 11:11:11 
Dwerg
Dwerg

Het kan ook zijn dat het een geest is die jij "moet" helpen.
Ik heb ook gedroomt over een meisje die een geest was.Nu moet ik haar in rl naar het licht helpen,misschien kan jij dat ook eens proberen.

BerichtGeplaatst: 28-05-2007, 11:12:05 
Dwerg
Dwerg

Belbe schreef:
sammitje schreef:

hmm ik weet het niet hoor..
Het meisje had een grijns waarvan je gewoon weet dat er een gedachte achter zit die niet helemaal okee is.

Hebben gidsen en engelen dat soort gedachtes dan? Ik heb juist altijd geleerd dat jou gidsen en engelen onvoorwaardelijk van je houden en het beste met je voor hebben, kan me dus niet voorstellen dat ze zo`n grijns zouden vertonen.

Is ook zo,denk idd ook niet dat dat het is hoe ik erbij kwam geen idee:S
Engelen hebben geen gevoel van haat ,jaloezie en al die dingen meer.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00