Rogue schreef:
Ik loop langs een pad met kaseien, een boerenweg zeg maar, en ik moet ergens heen. Een dorp denk ik, want ik zoek naar zo'n plaats. Maar in plaats dat ik in dat dorp kom, kom ik in een soort grot/tunnel. In ieder geval is het er erg donker en vochtig, en je ruikt een muffe geur van vocht. Langs de kant van die grot staat een bankje of zoiets, daar zit een oudere vrouw op te handwerken, breien denk ik. En als ik naar beneden kijk , naar de grond dan zijn er slangen. Ik loop de grot in. Maar weet de weg niet, ik ben bang. Ik loop en loop maar door. Ik kom weer buiten, maar bereik dat dorp niet. Ik zie de kerktoren maar het lijkt of deze steeds verder van mij verwijderd. De kerk heeft een hoge spitse toren.
Ik ben moe van het lopen.
De boerderij staat meestal voor ontwikkeling, zoiets als oogsten, maar omdat ze er nu langs loopt en op zoek gaat naar een dorp, is meer een soort zekerheid waar ze naar op zoek is.
Tunnels symboliseren meestal een slecht teken voor zaken en liefde, de vrouw die je daar ziet symboliseerd haar gevoel, omdat zij in de tunnel zit, denk ik dat je moeder angst had voor dit soort dingen.De slangen, waar ze waarschijnlijk overheen loopt symboliseerd dat ze bang is voor ziektes.
De toren.. symboliseerd toch en deel van "geloof" hij reikt naar de hemel/lucht. Maar staat nog ver van haar, dus dat spreekt alweer voor zich, ze gelooft nog niet.
Beetje negatieve droom dus
Citeer:
dit is de tweede droom:
Ik ben ergens in een stad en loop er met iemand. Ik weet op dat moment nog niet wie.
Het is er voor mijn gevoel erg druk en redelijk gezellig, het lijkt wel een dorp want er zijn grote groene schuurdeuren, of garage deuren. Plotseling zie ik dat er een kermis is en mijn 2 kinderen (mijn oudere zussen dus) zijn bij me. Maar het duurd niet lang of ik hoor schoten en ik vlucht met mijn kinderen. Als ik naar buiten kom daarna liggen er overal doden en is er overal bloed. Het tentzijl en andere stoffen dingen zijn stuk.
De doden zijn gespiest. Dit alles had een middeleeuws aanzicht, mensen hadden lansen, er waren paarden...
deze moet ik nog even goed doorlezen, i will let you know