droom over ontsnappen uit een inrichting/kliniek
Ik droomde laatst dat ik met een vriendin in een inrichting of afkickkliniek zat. We wouden ontsnappen, en verstopten ons in kluisjes. Toen ik tegen haar praatte was ze ineens iemand anders, ik ken haar niet, maar in mijn droom kende ik haar wel. Toen kwam de afleidingleidster de kluisjes controleren en ontdekte ze mij, omdat mijn kluisje niet op slot wou, het had 2 sloten, een aan de binnenkant en een aan de buitenkant, de sleutel van de buitenkant had ik meegenomen naar binnen maar daar pastte de sleutel niet, dus werd ik ondekt. Toen werd ik weer terug in mijn kamer gezet, en tijdens het eten probeerde ik het weer, ik zat wéér in die kluis, dit keer dacht ik dat het deurtje wel op slot zat, maar dat zat hij niet. Toen kwam de dokter naar mij toe, met een hele grote injectie. Ik ben bang voor naalden maar in mijn droom was ik dat niet. Hetgene wat ik me daarna herinner is dat ik naar buiten kwam en die vriendin van mij (die ik dus wel gewoon ken) naar mij toe, met een konijn. En ze vroeg mij hoe het gelukt was. Toen werd ik wakker.
|