Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-12-2024, 16:31:45

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Dromen van Esmee_charmed
BerichtGeplaatst: 08-09-2006, 11:07:00 
Kabouter
Kabouter

Droom over: tornado

hoi ik had op de nacht van woensdag op donderdag een hele rare droom
het was wat slecht weer en toen zag ik links van me (als ik naar buiten keek) het begin van een tornado (zo'n begin van een slurf)

ik zat in angst, toen hij eenmaal op sterkte was verwoeste hij niet veel door een ruit in ons huis vloog een boom, die ik met 1 hand uit het raam duwde, en toen we naar buiten gingen kwam die tornado weer op ons af( hij ging weg en kwam weer terug. ik voelde me buiten ook helemaal neit veilig binnen ook niet ik wou de schuilkelders in maar niemand wou dat.

later in die zelfde droom (toen die tornado al weer was verdwenen) was ik aan het fietsen kwam ik familie tegen enzo heel raar allemaal ik zocht een hardeschijf voor in mijn computer maar ik kreeg alleen maar blaadjes
toen ik een familie lid tegenkwam kon ik van haar der computer krijgen maar ik voelde me opgejaagd en vluchte weg.

wie kan mij vertellen wat deze 2 delen beteken.

groetjes esmee

BerichtGeplaatst: 08-09-2006, 12:21:16 
Groentje
Groentje

Reactie op: droom over tornado

Esmee_Charmed schreef:
hoi ik had op de nacht van woensdag op donderdag een hele rare droom
het was wat slecht weer en toen zag ik links van me (als ik naar buiten keek) het begin van een tornado (zo'n begin van een slurf)

ik zat in angst, toen hij eenmaal op sterkte was verwoeste hij niet veel door een ruit in ons huis vloog een boom, die ik met 1 hand uit het raam duwde, en toen we naar buiten gingen kwam die tornado weer op ons af( hij ging weg en kwam weer terug. ik voelde me buiten ook helemaal neit veilig binnen ook niet ik wou de schuilkelders in maar niemand wou dat.

later in die zelfde droom (toen die tornado al weer was verdwenen) was ik aan het fietsen kwam ik familie tegen enzo heel raar allemaal ik zocht een hardeschijf voor in mijn computer maar ik kreeg alleen maar blaadjes
toen ik een familie lid tegenkwam kon ik van haar der computer krijgen maar ik voelde me opgejaagd en vluchte weg.

wie kan mij vertellen wat deze 2 delen beteken.

groetjes esmee

Hoi Esmee,

Heel veel weet ik niet af van dromen maar ik kreeg vooral bij de eerste droom (of gedeelte) wel een heel sterk gevoel dat je angst hebt voor een bepaald gevoel of persoon in je leven. Links staat namelijk voor je gevoels kant en je was bang voor de tornado. Een tornado verwoest dingen dus misschien ben je bang voor verandering oid? Dat je de boom eigenhandig wegduwde, ondanks dat je bang was, zegt mij dat je heel goed de dingen die je nu overkomen aan kunt.

Fietsen houdt in dat je op eigen kracht je levenspad aan het bewandelen bent. Harde schijf kan staan voor je hersenen (dat is onze computer)... maar meer zegt het me niet..

Misschien heb je hier wat aan.

liefs, Argante

BerichtGeplaatst: 15-09-2006, 18:06:30 
Kabouter
Kabouter

Reactie op: droom over tornado

als dingn snel op elkaar volgen en situaties snel veranderen kan ik daar moeilijk mee omgaan dat klopt wel ja

iig heel erg bedankt

weet iemand anders wat het nog meer zou kunnen betekenen?

Spirit from the other site, come to me,

I summon thee, cross now, the great devide

BerichtGeplaatst: 27-04-2007, 11:06:56 
Kabouter
Kabouter

Droom over: war of the worlds

hoi allemaal ik denk dat iedereen wel eens van de film war of the worlds gehoord heeft.

de afgelopen 3 tot 4 dagen gaan mijn dromen over niets anders dan war of the worlds alleen dan ben ik zelf de pineut zeg maar ik vlucht wel iig probeer tevluchten en dat lukt dan niet mar voordat die wezens (ze zien er precies het zelfde uit als in de film :S) mij tepakken hebben gaat mijn droom over iets anders die droom speeld zich elke nacht ergens anders af maar het komt iedere keer op het zelfde neer
en sinds ik die dromen heb heb ik ook extreem last van hooikoorts heb er altijd wel last van maar het is al 3 dagen dat ik niets anders doe dan niezen en snuiten kan dat verband hebben met elkaar?
wie kan me helpen met deze droom teanalyseren?

BerichtGeplaatst: 29-04-2007, 09:56:17 
Dwerg
Dwerg

Reactie op: droom over war of the worlds

Hoi Esmee!

Ik zal even een poging wagen. Ik heb nl pas ook gedroomd dat ik achtervolgd werd.
Voel je je opgejaagd in je dagelijks leven? Of ga je iets uit de weg?
In een online droomwoordenboek staat dat het vaak te maken heeft met iets waar je onzeker over bent/angst.

Kun je trouwens ook iets met het wisselende deel van je droom? Misschien dat je daaruit op kunt maken waar je bang voor bent?

Wat je kunt doen in je droom is je omdraaien en vragen waarom je achterna wordt gezeten :) (de confrontatie aangaan)

Verder kan de hooikoorts hier volgens mij goed mee samenhangen. In beide gevallen is je weerstand nl niet zo sterk.
Dus wat je kunt doen, is je sterker proberen te voelen! Dat kan door tegen jezelf te zeggen: ik kan hier tegen! Of: ik ben sterker dan ik denk!
Het gaat dan ook om (zelf)vertrouwen, en assertiviteit bijvoorbeeld.

'k Hoop dat je er iets aan hebt! Succes en sterkte ;)
Liefs Flora

Berichtenonderwerp: Dromen van Esmee_Charmed
BerichtGeplaatst: 03-05-2007, 00:23:47 
Kabouter
Kabouter

Reactie op: droom over war of the worlds

echt angst is het niet wat ik voel eerder een bepaalde spanning, en sinds in het berichtje op de site heb gezet heb ik die droom ook niet meer maar het was wel in de week voordat de band van mijn vriend 2 dagen in 1 week moest optreden. en daar had ik ook een aardige spanning door.

met die wisseling van de dromen kan ik weinig mee zeg maar niets.
en die wezens uit war of the worlds (van mijn droom dan) zijn die soort cobra's (iig daar lijken ze een beetje op) en die kijk ik dan recht aan als ik me voor hun verscholen heb en ze vinden me dan het is ook net of ze me moesten vinden :S

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00