Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-12-2024, 16:20:01

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Betekenis voor droom van me ma
BerichtGeplaatst: 24-04-2007, 20:42:20 
Kabouter
Kabouter

Ze droomde over dat ze naast mijn vade zat in de auto, mijn vader die was aan het rijden en me ma er naast.
Tot ze plots met auto en al in het water vliegen, toen probeerde me pa die auto nog naar voren te duwen om de auto dichter bij de kant te krijgen (hoe komt je op die ideeën :P) en toen werd ze wakker, heel snel gebeurd zo ik het hoorde.
De betekenis kan ik zelf niet goed vinden , heb ook maar een boekje met 1001 betekenisen er in, daar moet ik het maar mee doen.Misschien kan 1 van jullie ons er bij helpen

alvast bedankt groetjes wouter

BerichtGeplaatst: 29-04-2007, 10:27:54 
Dwerg
Dwerg

Hallo Wouter!

Ik heb even wat symbolen opgezocht. Ik schrijf in je-vorm, hoewel het je moeder's droom is :)

De autorit kan voor een deel van je leven staan. Als passagier speel je hierin een passievere rol dan als bestuurder (waar je dan afhankelijk van bent, omdat die de controle heeft).
Je man staat waarschijnlijk voor je echte man (maar kan ook voor je eigen mannelijke kant staan).
Een auto-ongluk staat voor emotioneel welzijn; je angsten en bezorgdheid. Het is goed om hier aandacht aan te besteden, voordat je in het echte leven 'botst'.
Het onder water zijn staat voor het overweldigd zijn door emoties. Je hebt hierin meer controle nodig (zoals het passagier zijn ook al aangeeft!). Het kan betekenen dat het goed is om beter naar je eigen behoeftes te luisteren en daar voor te zorgen. Om voor jezelf te zorgen.

Misschien helpt je man je om 'op het droge te komen', maar zoals ik het zie, kun je (kan je moeder :)) wellicht meer aandacht besteden aan haar gevoel, die controle daarover in eigen hand te nemen.

Succes met de uitleg, hoop dat jullie er iets mee kunnen!

Groetjes Flora

BerichtGeplaatst: 29-04-2007, 10:39:19 
Kabouter
Kabouter

ja dankjewel :D

ik zal het het me ma wel eens even laten zien en vragen van het een en ander :P

gr. wouter

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00